اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294145612000

نکاتی برای رژیم لاغری سریع

کد: 139807294145612000

http://bit.ly/342CyaQ

، (اخبار رسمی): هر زمان که کلمه رژیم لاغری به گوش می‌خورد اولین تصویری که در ذهن ایجاد می‌شود یک بشقاب بزرگ است که بیش از نصف آن خالی است. بیشتر افراد یک یا دو هفته پایبند به رژیم لاغری هستند و بعد آن رها می‌کنند. آیا رژیم لاغری شکنجه دادن بدن و روح آدمی است یا (رژیم لاغری) سیاه کردن دنیای خود و اطرافیان است؟

رژیم لاغری سریع
نکاتی برای رژیم لاغری سریع

در ادامه اطلعاتی در مورد رژیم لاغری سریع و موثر معرفی شده است.

خواب کافی نوعی رژیم لاغری استبهترین راه لاغر شدن خوابیدن است خواب کافی باعث سوزانده  شدن چربی های  اضافی در بدن و کنترل هورمون گرسنگی گرلین خواهد شد. در مقابل، خواب کم موجب می‌شود در طول روز احساس گرسنگی کرده و تمایل به خوردن  بیشتر داشت. با خوردن بیشتر، اضافه وزن ایجاد شده و در نتیجه با افزایش وزن خواب هم مختل خواهد شد. خواب را به برنامه روزانه حتما اضافه کنید.

در یک پژوهش جدید نشان داده شده افرادی که کمتر از ۶ ساعت می‌خوابند دور کمر و باسن بزرگتر و BMIبیشتری نسبت به دیگران دارند

 میوه جات و سبزیجات را فراموش نکنید

در رژیم روزانه میوه و سبزیجات به اندازه مناسب دریافت کنید تا سرعت کم شدن وزن چند برابر شود. اما باید مراقب بود در خوردن بعضی از میوه‌ها زیاده روی نکرد چون موجب چاق شدن خواهد شد. ۳ تا ۵ واحد میوه و سبزیجات در رژیم روزانه قرار گیرد. بر اساس پژوهش سال ۲۰۱۷ کاهش وزن افرادی که میوه و سبزیجات را در برنامه روزانه قرار داده بودند، بیشتر از اشخاصی که میوه و سبزیجات مصرف نمی‌کردند، بوده است.

اندازه چربی و پروتئین را کنترل کنید

میزان چربی و پروتئین را در برنامه روزانه کنترل کنید اگر بدون رژیم غذایی خاص تنها ۱۰ درصد از چربی یا پروتئین دریافتی خود را کم کنید ۱۰ درصد از کالری دریافتی کم خواهد شد و در هفته بدون رژیم خاص می‌توان نزدیک به نیم کیلو وزن کم کرد.

صبحانه بخورید

 افرادی که از خوردن صبحانه فراری هستند یکی از مهمترین فاکتورهای لاغری را از دست داده‌اند. در آزمایشات جدید وزن افرادی که صبحانه دریافت کرده‌ بودند کمتر از افراد شرکت کننده در آزمایش بوده است.

بیشتر بایستید

درپژوهش‌های انجام شده افرادی که در طول روز بیشتر می‌ایستند بیشتر از اشخاصی که می‌نشینند وزن کم می‌کنند. اگر در جایی هستید که نمی‌توانید در طول روز راه بروید یا فعالیت‌های خاص ورزشی داشته باشید ایستاده کارهای خود را انجام دهید. بدن در حالت ایستاده کالری بیشتری می‌سوزاند.

آب بخورید

خیلی عجیب به نظر می‌رسد ولی نوشیدن آب، آب‌های اضافی بدن را دفع می‌کند  و باعث لاغری خواهد شد. آب خوردن در طی روز باعث دفع آب‌های زیر پوست می‌شود اگر بدن آب کافی را در طول روز دریافت نکند آب‌های زیر پوست را نگه می‌دارد و موجب افزایش وزن خواهد شد.

آب خوردن در طول روز موجب افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش احساس گرسنگی در بدن خواهد شد. طبق توصیه پزشکان باید در طول روز ۲ لیتر آب نوشید. با این روش و یک رژیم متعادل به وزن ایده ‌آل خواهید رسید.

فیبر زیاد دریافت کنید

یکی از عامل‌های اصلی برای رژیم‌های لاغری سریع دریافت فیبر در طول روز است. فیبر سیری طولانی مدت را به همراه خواهد آورد. در عملکرد سیستم گوارش کمک خواهد کرد و موجب کم شدن چربی‌های دور شکم و پهلو و کاهش انسولین و کورتیزل در بدن خواهد شد.

به آرامی غذا بخورید

آرام غذا خوردن باعث سیری زودرس و کمتر خوردن غذا می‌شود. افرادی که وعده‌های غذایی خود را به آرامی دریافت می‌کنند وزن بیشتری نسبت به افرادی که تند غذا می‌خورند، کم می‌کنند. در مکانی غذای خود را میل کنید که از گزند وسایل الکترونیکی همانند تلویزیون موبایل و تبلت در امان باشید و سعی کنید هر وعده غذایی ۳۰ دقیقه طول بکشد.

هر چه را می‌خورید، یادداشت کنید

یکی از راه‌های سریع وزن کم کردن، یادداشت کردن کالری‌های دریافتی است. اگرچه بسیاری مخالف این کار هستند ولی این کار از روش‌های موثر در کنترل کردن کالر‌ی‌های دریافتی است. هم اکنون که بازار اپ‌های لاغری و فیتنس داغ است، یکی از آنها را نصب کرده و کالری خود را کنترل کنید.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دایت لند به آدرس diet-land.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی