اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314064713285

کاراباما، مرکز ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ال جی

کد: 139806314064713285

http://bit.ly/2LLS4Sh

، تهران , (اخبار رسمی): کاراباما با داشتن متخصصان حرفه‌ای و باتجربه یکی از مراکز تخصصی تعمیر و رفع خرابی ماشین لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ال جی است. این مجموعه هم اکنون خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در سه استان تهران، البرز و گیلان ارائه می‌دهد.

کاراباما، مرکز ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ال جی
کاراباما، مرکز ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ال جی
کاراباما، مرکز ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ال جی
کاراباما، مرکز ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ال جی
کاراباما، مرکز ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ال جی
کاراباما، مرکز ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی، ظرفشویی و یخچال ال جی

مسلما اگر نگاهی گذرا به اطراف انداخته شود، محصولات برند ال جی دیده می‌شود. احتمالا یکی از محصولات لوازم خانگی ال جی همچون لباسشویی، ظرفشویی یا یخچال ال جی به چشم می‌افتد و یا گوشی همراه، تلویزیون و یا سایر محصولات این شرکت کره‌ای؛ آنچه که واضح است گستردگی و تنوع محصولات این برند شناخته شده است که امروزه در بازارهای جهانی حضور دارد.

شرکت ال جی الکترونیک اولین بار در سال 1958 تاسیس شد و با تولید رادیو و تلویزیون کار خود را آغاز کرده و در مدت کوتاهی به یکی از بزرگترین صادرکنندگان لوازم خانگی در دنیا تبدیل شد. از میان انبوه تولیدات این شرکت، محصولات لوازم خانگی ال جی همچون ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، تلویزیون، جارو برقی، کولر گازی و غیره، از محبوبیت بسیاری نزد خریداران برخوردارند.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی توسط متخصصان باتجربه کاراباما

با وجود کیفیت بالای محصولات ال جی، مساله انکارناپذیر به وجود آمدن ایراد، خرابی و یا از کار افتادن این دستگاه‌ها به دلایل متعددی است که موجب نیاز خریداران به خدمات پس از فروش ال جی می‌شود.

در همین راستا، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با داشتن بیش از صدها متخصص حرفه‌ای و باتجربه، نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، تلویزیون، جارو برقی و کولر گازی ال جی را با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌کند.

از مزیت‌های چشم‌گیر کاراباما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدها متخصص حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی ال جی با میانگین 11 سال سابقه
  • ارائه 180 روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • پوشش دهی سرتاسر نقاط تهران، البرز و گیلان
  • ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اولویت با تعمیر قطعات جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات
  • امکان ثبت درخواست آسان از طریق سایت و اپلیکیشن 

تعمیرات لباسشویی ال جی

لباسشویی‌های ال جی با استفاده از موتورهای اینورتر دایرکت درایو خود، قابلیت‌های بسیاری چون فناوری حرکت شست‌وشوی 6 گانه، فناوری بخار، قابلیت ضد چروک و... را دارند که موجب بهبود عملکرد دستگاه و آسیب کمتر به الیاف لباس می‌شود. همچنین ماشین‌های لباسشویی ال جی در ظرفیت‌های متنوع 7، 8، 9 و 10.5 کیلویی در بازار موجود هستند که در این میان لباسشویی ال جی 8 کیلویی سری WM را می‌توان از مدل‌های جدید و محبوب ال جی نام برد.

در صورت خرابی اجزای متفاوت این سری از لباسشویی‌های ال جی، دردسر بزرگی برای صاحبان آن ایجاد خواهد شد؛ چرا که بسیاری از قطعات آن موجود نبوده و در صورت خرابی امکان تعویض وجود ندارد. این مساله را می‌توان برای سایر مدل‌های قدیمی‌تر برند ال جی نیز بیان کرد.

در این مواقع، خدمات ماشین لباسشویی ال جی مرکز کاراباما شامل نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی تنها موردی است که می‌تواند به کمک صاحبان این دستگاه‌ها بیاید. علاوه بر مشکلات کمبود قطعات جایگزین، تمامی مشکلات متداول لباسشویی‌های ال جی توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی کاراباما قابل حل بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه را سالم و آماده به کار تحویل خواهند داد.

تعمیرات ظرفشویی ال جی

شست‌وشوی دستی ظروف شاید یکی از آزاردهنده‌ترین کارهای ممکن باشد. به خصوص اگر شخصی پس از یک مهمانی بزرگ به سراغ ظرف‌های کثیف رفت، احتمالا شستن آنها تا فردا صبح وقت را خواهد گرفت!

ماشین ظرفشویی ال جی از جمله با کیفیت‌ترین و کارآمدترین ظرفشویی‌های حال حاضر است که به کمک قابلیت‌های کاربردی چون تکنولوژی بخارشوی، را از شستشوی اولیه ظروف پیش از قرار دادن آنها درون ماشین ظرفشویی بی‌نیاز می‌کند. علاوه بر این، سبد هوشمند ظرفشویی‌های ال جی امکان تنظیم سبد ظروف را برای چیدن بهینه ظروف خواهد داد و در کنار همه اینها، موتور دایرکت درایو اینورتر ال جی با کنترل میزان مصرف انرژی مصرفی، شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظیم کرده و در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند.

با این حال، مشکلاتی همچون نچرخیدن یا شکستن بازوهای آبپاش، آب‌ریزش ماشین ظرفشویی ال جی و یا ایراد قفل درب و بسته نشدن یا باز نشدن درب ماشین ظرفشویی ال جی از جمله مشکلات رایجی است که به دلایلی همچون نگهداری نادرست، استفاده نابجا از دستگاه و یا استهلاک و خرابی‌های به وجود آمده در ماشین ظرفشویی ال جی می‌تواند پدید بیاید.

تعمیر ظرفشویی ال جی توسط متخصصان کاراباما در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند راه چاره در مواقع خرابی دستگاه باشد. به کمک متخصصان کاراباما، تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی ال جی برای تمامی مدل‌ها قابل انجام بوده و علاوه بر رفع ایرادات دستگاه موجب افزایش عمر مفید و بالا رفتن راندمان کاری ظرفشویی ال جی نیز می‌شود.

تعمیر یخچال فریزر و ساید ال جی

یکی دیگر از محصولات باکیفیت برند ال جی، انواع یخچال ال جی در مدل‌های مختلف یخچال ایستاده تک، یخچال فریزر، یخچال فریزر چند درب، ساید بای ساید و به تازگی یخچال‌های درب دو لایه یا door-in-door، ال جی است. این مدل از یخچال‌های ال جی که با تعبیه درب کوچکی امکان دسترسی به فضای بیشتری از یخچال را فراهم آورده‌اند، موجب شده است که باز کردن درب یخچال به صورت مکرر روی نداده و دمای داخل یخچال با خارج شدن هوای سرد کاهش نیابد.

با توجه به اینکه عوامل متعددی می‌توانند سبب کاهش دمای داخل یخچال ال جی شوند، لازم است تا همواره با سرویس یخچال ال جی خود از سالم بودن لاستیک درب، قفل درب و همچنین قطعات فنی دستگاه چون ترموستات، کمپرسور و سنسورهای مختلف دمایی مطمئن شد.

تعمیر یخچال ال جی یکی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات کاراباماست. متخصصان مجرب این مرکز با ارائه انواع خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ال جی از رفع اصولی و صحیح مشکلات یخچال اطمینان به عمل آورده و نگرانی خرید مجدد این دستگاه‌های بسیار پرهزینه را آسوده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاراباما

شرکت نگار پشتیبان با چندین سال سابقه درخشان درزمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم کاراباما خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]