اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807074084213169

برگزاری دوره آموزش پاکسازی تخصصی پوست

کد: 139807074084213169

http://bit.ly/2omCUcT

، (اخبار رسمی): از جمله دوره‌های آموزش آرایشگری که در آموزشگاه مراقبت و زیبایی قصر مانلی برگزار می‌شود دوره آموزش پاکسازی فوق تخصصی پوست با مدرک دیپلم آرایشگری فنی حرفه‌ای است که تحت دو پکیج توسط مدرس کلینیک تخصصی برگزار می‌شود.

پکیج آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه زیبایی قصر مانلی تحت دو عنوان مبتدی و تخصصی است که به افراد هر آنچه که برای اشتغال نیاز دارند را آموزش می‌دهد و در آخر مدرک بین المللی به آنها تقدیم می‌شود.

این مجموعه طی چندین سال فعالیت در زمینه مراقبت و زیبایی تمامی سعی خود را به کار گرفته تا با همکاری مدرسان با تجربه به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران خدمات خود را به بانوان ایرانی ارائه دهد تا بتواند آنها در برداشتن گامی برای خودکفایی همراهی کرده باشد.

بانوان می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها به طور کامل به تکنیک‌های لازم جهت عرضه محصولات مورد نیاز مشتری براساس نوع پوست و سن تسلط پیدا کنند و بتوانند نیاز مشتریان را رفع کنند.

در این دوره آموزشی به طور کامل آناتومی و فیزیولوژی پوست و مو، مشکلات و بیماری‌های پوست و مو، محصولات بهداشتی و مراقبت پوست و مو، انواع ماساژها، پاکسازی به صورت سطحی و عمیق، ماساژ و پاکسازی صورت و دیگر موارد تخصصی ارائه می‌شود.

علاقه مندان جهت آگاهی در خصوصی نحوه برگزاری کلاس‌ها می‌توانند به سایت آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی قصر مانلی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی