اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807234131613169

آموزش بافت مو در آموزشگاه قصر مانلی

کد: 139807234131613169

http://bit.ly/33yNBYY

، (اخبار رسمی): کسانی که به آرایشگری علاقه مند هستند و تمایل دارند دوره آموزش بافت مو را به طور تخصصی بگذرانند می‌توانند در دوره‌های آموزشی که در آموزشگاه آرایشگری زنانه برگزار می‌شود شرکت کنند.

آموزش بافت مو در آموزشگاه قصر مانلی
آموزش بافت مو در آموزشگاه قصر مانلی

علاقه مندان می‌توانند برای آموزش بافت مو به نزدیکترین آموزشگاه محل زندگی خود که معتبر است مراجعه کنند.  افرادی که ساکن غرب تهران هستند می‌توانند به آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی مراجعه تا در این دوره‌ها شرکت کنند.

دوره آموزش بافت مو جزء دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه است که به دلیل استقبال بیش از حد بانوان عزیز در آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی توسط اساتید با تجربه و بین المللی برگزار می‌شود. نحوه برگزاری کلاس‌ها به اینصورت است که هنرجو در این دوره آموزش می‌بیند که چگونه موها را براشینگ کرده و برای بافت آماده کند.

مدل‌هایی که مربی آموزش می‌دهد از ژورنال‌های معتبر هستند و شامل ۴۰ مدل بافت اصلی و ترکیبی دوخت مو و نصب لمه همراه با ارائه مدرک دیپلم آرایشگری فنی و حرفه‌ای است.

با توجه به گسترده بودن طرح‌ها و زیاد بودن مشتری‌های بافت مو در سالن‌های زیبایی، این دوره آموزشی همواره یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین دوره‌های آموزش آرایشگری بوده و هنرجویان زیادی را جذب خود کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی