اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904044389013169

نقش پنکیک در آرایش صورت

کد: 139904044389013169

https://bit.ly/2Zbcrxy

، (اخبار رسمی): برای تثبیت آرایش و گرفتن چربی صورت در آرایش بهتر است از پنکیک استفاده کنید.

نقش پنکیک در آرایش صورت
نقش پنکیک در آرایش صورت

در ابتدا بهتر است بدانیم پنکیک چیست و بعد به نقش آن در آرایش بپردازیم.

پنکیک پودری خشک و فشرده است که به دلیل حالت پودری که دارد پوشش مناسبی را برای تکمیل آرایش  فراهم می‌کند و ناهمواری‌های پوست را پوشانده و به افرادی با پوست چرب که همیشه از برق ناشی از چربی اضافه پوستشان گلایه‌مند هستند، کمک می‌کند تا این برق را از بین برده و ظاهر پوستشان مات و یکدست شود.

پنکک‌ها به خاطر نحوه پوششی که ایجاد می کند، برای افراد با پوست های بسیار چرب هم ایده آل محسوب می شود ؛ زیرا دربرابر گرما و یا تعریق هم تحت تاثیر قرار نمی گیرد. در واقع افراد با پوست چرب همیشه از این موضوع ممکن است شکایت داشته باشند که بعد از مدتی به خصوص در فصول گرم سال کرم پودر روی صورت آن ها محو می شود و یا با تعریق از بین می رود و ظاهر نامناسبی را فراهم میاورد که با استفاده از پنکیک این مشکل حل خواهد شد.

چربی پوست صورت دشمن شماره‌یک آرایش شناخته می‌شود و به همین دلیل نیز آرایشگران حرفه‌ای بر این باور هستند که پنکیک های معمولی چربی صورت را کاملاً پوشش نمی‌دهند و برای جذابیت آرایش و ماندگاری آن، باید حتما از پنکیک مخصوص پوست چرب استفاده کنید و شما با شرکت در دوره های آموزش آرایشگری زنانه تمام این نکات را  یاد خواهید گرفت.

به این ترتیب می‌توان گفت تثیبت آرایش ، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پنکیک است. 

در مرحله اول آرایش عیب ها و تیره و روشنی های صورت توسط کرم پودر پوشانده می شود و پوستی یکدست به ما می دهد. ولی در طول زمان که کرم پودر بر روی پوست ما باقی می ماند این امکان وجود دارد که برق خاصی بر روی صورت ما باقی بگذارد. بدلیل اینکه پنکیک به حالت پودری خشک است با زدن آن بر روی صورت می توان برقی حاصل شده از کرم پودر را رفع کرد.

بسیاری از افراد برای بهتر کردن کیفیت پوست صورت و یکدست و زیباتر نشان دادن آن و یا پوشاندن عیوب احتمالی پوست صورتشان از پنکیک به جای کرم پودر استفاده می کنند.

باید دقت کنید تا مقدار خیلی زیادی از پنکیک را بر روی پوست صورت خود نزنید زیرا باعث می شود که مدتی بعد پنکیک بر روی پوست ماسیده شود.

بهتر است بخوانید : نحوه آرایش صورت

نحوه زدن پنکیک

اسفنج را با ملایمت داخل کرم پودر بزنید اگر از کرم پودر فشرده یا همان پنکیک استفاده می‌کنید پس باید اسفنج مرطوب شود آب اضافه اسفنج را بگیرید بعد استفاده کنید اگر بخواهید چهره طبیعی‌تر دیده شود اسفنج را مرطوب کنید ولی اگر بخواهید آرایشتان قوی‌تر و مشخص‌تر نمایان شود اسفنج را به‌صورت خشک آغشته به کرم پودر (پنکیک) کرده سپس استفاده کنید.

امیدوارم که از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی