اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064166313169

آموزش آرایش ساده صورت در منزل

کد: 139808064166313169

http://bit.ly/2PAVk5f

، (اخبار رسمی): اینکه هر خانمی بتواند آرایش ساده صورت در منزل را خود به راحتی انجام دهد باعث می‌شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و دیگر نیاز نباشد برای هر مناسبت و یا مهمانی به آرایشگاه مراجعه کند، اینکه بتوان یک آرایش ساده روی صورت خود انجام داد، زیبایی را دو چندان می‌کند و بسیار خوب و عالی است.

آموزش آرایش ساده صورت در منزل
آموزش آرایش ساده صورت در منزل

پیش از آنکه به طور کامل در مورد آرایش ساده صورت در منزل به توضیحاتی ارائه شود برای یادگیری بیشتر می‌توان در دوره‌های اموزش ارایشگری زنانه شرکت کرد و پس از شرکت در آزمون، مدرک دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای را دریافت که این مدرک می‌تواند برای راه اندازی آرایشگاه به افراد کمک کند.

آرایش ساده صورت در منزل

اولین مسئله‌ای که باید در جریان آن بود مربوط می‌شود به طبیعی بودن آرایش. برای اینکه مصنوعی جلوه نکند لازم است به این مسئله توجه کرد که از لوازم آرایش به اندازه مناسب استفاده شود و آرایشی که انجام می‌شود برای روز و شب مناسب باشد و چهره را اصلاح کند.

۱- نوع پوست خود را بشناسید

برای اولین قدم لازم است دانست که پوست نرمال، چرب، خشک و یا مختلط است و متناسب با آن لوازم آرایش خود را تهیه کرد.

۲- پاک کننده صورت

پیش از خودآرایی به پوستی تمیز نیاز است. برای اینکار بهتر است وقتی از خواب بیدار می‌شوید پوست خود را با یک شستشو دهنده ملایم بشویید و در عوض شب قبل از خواب از یک شستشو دهنده قوی استفاده کنید تا آلودگی‌هایی که در طول روز روی پوست جذب شده از بین بروند.

۳- استفاده از مرطوب کننده در قدم اول

حالا که با نوع پوست خود آشنا شدید می‌توانید از یک مرطوب کننده خوب و مناسب استفاده کنید که زیادی چرب و روغنی هم نباشد. زیرا آرایش روی پوست خشک و زبر نتیجه خوبی ندارد.

۴- استفاده از پرایمر

برای اینکه آرایش به بهترین شکل ممکن روی صورت بنشیند می‌توان از پرایمر استفاده کرد تا خطوط، حفره و چین و چروک‌ها را محو کرد و پوستی صاف برای ادامه آرایش داشت.

۵- کرم پودر با کیفیت

برای آرایش صورت کرم پودر با کیفیت بسیار مورد اهمیت است تا آرایش بدون عیب و نقص باشد. می‌توان برای این کار از دو کرم پودر استفاده کرد. یکی کرم پودر روزانه و سبک که پوشش متوسطی دارد و کرم پودر دیگری با پوشش بیشتر هم برای مهمانی داشت. یک کرم پودر خوب و با کیفیت از یک برند تجاری معروف بخرید اما مدام از آن استفاده نکنید که به پوست آسیب نرسد. می‌توان این کار را با قلمو انجام داد، فقط کمی از کرم پودر را به تمام قسمت‌های پوست زد. این کار را با اسفنج نیز می‌تواند انجام شود. انجام این بخش باید با حرکات دایره وار روی پوست اعمال شود.

۶- کانسیلر

اگر پوست نقص خاصی ندارد به کانسیلر احتیاجی نیست. اما اگر جوش دارید یا زیر چشمتان سیاه است می‌توانید با کانسیلر مناسب آنها را بپوشانید.  بهتر است این مرحله را پیش از اینکه از کرم پودر استفاده کنید انجام دهید.

۷- مداد چشم و خط چشم

 اگر در خودآرایی تازه کار هستید از خط چشم مایع استفاده نکنید زیرا اگر نتوان درست خط چشم کشید ظاهری شلخته و نامرتب پیدا خواهید کرد. برای شروع بهتر است از مداد برای خط چشم کشیدن استفاده شود.

۸-لب‌ها

لب‌هادر صورتی زیبا به نظر می‌آیند که نرم و مرطوب باشند. برای نشان دادن لبها ، کمی رژلب به آن‌ها بزنید. می‌توان از رنگ‌های مات و یا رژهای رنگی، برای ظاهری طبیعی استفاده کرد. همچنین می‌توان از برق لب نیز برای برجسته ساختن لب‌ها استفاده کرد.

۹- رژگونه

رژگونه را تنها بر روی سیب گونه استفاده کنید. بهتر است آناتومی صورت را خوب شناخت که با تمرین و تکرار و مشاهده به دست می‌آید تا حسابی حرفه‌ای شد. برای اینکه طبیعی به نظر برسید از رنگ‌های ملایم برای رژگونه استفاده کنید. برای زدن رژگونه، یک قلموی ضخیم را برداشته و برای اینکه آن را به شکل صحیحی استفاده کرد، می‌توان از ترفند لبخند زدن استفاده شود؛ به این صورت که لبخند زده و سپس قسمت برآمده‌ی گونه را رژ گونه زد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه زیبایی مانلی می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس ghasremaneli.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی