اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294144513169

آموزش آرایش و پیرایش در قصر مانلی

کد: 139807294144513169

http://bit.ly/2qEYHOd

، (اخبار رسمی): برگزاری دوره‌های آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی در غرب تهران با هزینه‌های مناسب صورت می‌گیرد که به صورت پایه، تخصصی و فوق تخصصی طی دو دوره فشرده و عادی زیر نظر مربیان با تجربه و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

آموزش آرایش و پیرایش در قصر مانلی
آموزش آرایش و پیرایش در قصر مانلی

دوره‌های آموزش آرایش و پیرایش زنانه در آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی در غرب تهران برگزار می‌شود.

مسئله ای که برای همه بانوان مورد اهمیت است مربوط می‌شود به نتیجه کار و احساس رضایتی که پس از مراجعه به آن آرایشگاه در آنها به وجود می‌آید. به همین دلیل همه سعی می‌کنند از خدمات آرایشگری سالن‌هایی استفاده کنند که دارای تجربه بیشتر و کارکنان حرفه‌ای‌تری هستند. 

با توجه به بازار کار گسترده آرایش و پیرایش که در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها وجود دارد، این رشته آموزشی همواره یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی برای هنرجویان بوده و درخواست‌های زیادی برای برگزاری دوره آرایش و پیرایش وجود دارد.

هنرجو پس از یادگرفتن آرایش و پیرایش و همچنین گرفتن مدرک دیپلم آرایشگری فنی و حرفه‌ای، می‌تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی داشته باشد و آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی طی برگزاری این دوره‌ها تمام سعی خود را به کار گرفته است تا تمامی نکات و اصول آموزشی جهت گرفتن مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای، را به علاقه‌مندان و حاضران آموزش دهد.

علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزش آرایش و پیرایش زنانه می‌توانند به سایت آموزشگاه آرایشگری قصر مانلی به آدرس  ghasremaneli.com مراجعه کنند تا از تخفیف‌های ویژه استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مد و لباس