اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314448413169

لیفت ابرو با صابون

کد: 139904314448413169

https://bit.ly/3jD6YsO

، (اخبار رسمی): لیفت ابرو با صابون یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های لیفت ابرو می باشد.

لیفت ابرو با صابون
لیفت ابرو با صابون

ما در این مقاله میخواهیم آموزش دهیم چگونه در خانه خودتون ابروهاتون را لیفت کنید .

خیلی از دخترها خواهان ابروهای هالیوودی و حالت دخترانه و مرتب هستند. دوست دارند ابروهایی روربه بالا و پهن بدون هیچ تاتویی داشته باشند.
لیفت ابرو راه حلی مناسب برای ابروهای نامرتب و همچنین باعث شکل دادن به ابرو می شود. شما با این روش که قراره بهتون یاد بدیم ، باعث درمان ، تقویت ابرو و تغذیه ابرو هاتون میشود.
با کمک این روش می توانید لیفت ابرو در خانه را بدون  هزینه و ریسک عمل های جراحی در خانه تجربه کنید .

مزایای لیفت ابرو

لیفت ابرو ، به عنوان بالابر یا جوان سازی پیشانی شناخته شده است. لیفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو باعث بهبود ظاهر پیشانی ، ابرو و ناحیه اطراف چشم می شود.

چنانچه شما بتوانید در خانه ابروهایتان را لیفت کنید خیلی به جوان تر شدن خودتان کمک کرده اید. یکی از نشانه های پیری به طور معمول باعث پایین آمدن ابروها می باشد. از آنجا که پوست و بافت نرم قابلیت ارتجاعی را از دست می دهند ، فاصله بین ابرو و مژگان نیز کوتاه می شود.

موقعیت پایین ابروها می تواند شما را خسته ، عصبانی یا غم انگیز جلوه دهد. لیفت ابرو می تواند ابروها را بالا ببرد و ظاهر شما تازه و دلپذیری را به شما بدهد.

مرتبط بخوانید : روش ساخت ژل ابرو در خانه با 4 مرحله

لیفت ابرو با صابون گیلیسیرین


شما به راحتی تنها با یک صابون و یک قلم ریمل که دیگه از آن استفاده نمی کنید می توانید ابروهای خود را لیفت کنید.،

برای فرم دادن به ابروهای خود، در ابتدا صورت خود را به خوبی با مواد پاک کننده ی آرایشی بشویید و خشک کنید. سپس به سراغ یک قلم موی ابروی تمیز بروید و آن را کمی مرطوب کنید. توجه کنید که میزان رطوبت قلم مو نباید زیاد باشد، چرا که در این صورت صابون بسیار رقیق می شوند و استفاده از آن بر روی ابروها به کاری سخت و دشوار تبدیل می شود.

از طرف دیگر، قلم مو نباید خیلی خشک باشد، چرا که رطوبت کافی برای امولسیون صابون در این شرایط فراهم نمی شود. پس از مرطوب کردن قلم مو آن را بر روی یک قطعه صابون جامد بکشید تا جایی که صابون به صورت یکنواخت تمام سطح قلم مو را پوشش دهد. شما برای این کار می توانید از صابون های آرایشی استفاده کنید. از این قلم موی آغشته به صابون برای شانه کردن ابروهای خود استفاده کرده و  موهای ابرو را به سمت بالا و خارج از ابرو هدایت کنید.

پس از آنکه ابرو هارا حالت دادید، اجازه دهید که صابون بر روی ابرو هاتون خشک شود. پس از خشک شدن صابون، متوجه خواهید شد که بخش هایی از ابرو نیاز به تمیز کردن دارند. معمولا این اتفاق در لبه های ابرو می افتد، جایی که ممکن است دانه های سفید صابون پس از خشک شدن به چشم بخورند. برای این کار می توانید از یک دستمال مرطوب آرایشی و یا پنبه ی مرطوب استفاده کنید. به آرامی اطراف ابروهای خود را از باقی مانده های صابون تمیز کنید و سپس آرایش بقیه قسمت های صورت خود بپردازید .

امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : آموزشگاه آرایشگری زنانه قصرمانلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021449*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی