اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807144102913380

در راستای هفته ملی کودک، دیجیتون برگزار می‌کند:

جشن شادی و دوبله زنده انیمیشن با 50 درصد تخفیف هدیه دیجیتونی

کد: 139807144102913380

http://bit.ly/2okiIsn

، تهران , (اخبار رسمی): هفته کودک بهانه‌ای برای ورود به دنیای کودکان و موضوعاتی است که در طول سال کمتر به آن توجه می‌شود. توجه به سرگرمی کودکان یکی از این موضوعات است. به همین مناسبت، دیجیتون در روز جمعه 19 مهرماه، با برگزاری جشن شادی، دوبله زنده انیمیشن داستان اسباب بازی4 را با 50% تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

جشن شادی و دوبله زنده انیمیشن با 50% تخفیف هدیه دیجیتونی
دیجیتون، نقطه تلاقی میان کودک و فرهنگ

چقدر به شادی کودکان اهمیت می‌دهیم؟

این روزها که هفته کودک سپری می‌شود بهتر است هر چندکوتاه پای حرف‌های کودکان نشست تا دید چه کاری آنها را خوشحال می‌کند. دیدن کودکانی که تا ساعت‌ها با گوشی‌های هوشمند در انواع برنامه‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها سرگرم هستند، جای تعجب ندارد. این روزها کمتر کودکی پیدا می‌شود که با انیمشین‌ها، ویدئو و فضای مجازی بیگانه باشد.

اما آیا تا به حال به این فکر شده که کودکان در فضای رسانه در معرض چه محتواهایی قرار دارند؟

سهم والدین در شادسازی کودکان با الگوسازی مناسب چقدر است؟

دوران کودکیِ کودکان امروز در مقایسه با گذشته بسیار متفاوت است. کودکان امروز در هر محیطی از ابتدا در معرض انواع محتوای دیجیتالی و الکترونیکی هستند و محیط کودکان مملو از محتواهای متفاوتی است که ممکن است نه تنها به رشد آن‌ها کمک نکند، بلکه شرایط نامناسبی را برای آنان فراهم آورد. در این میان خانواده‌ها می‌توانند با روش‌های گوناگون در تامین اوقات فراغت مناسب کودکان خود سهم به سزایی داشته باشند.

دیجیتون، نقطه تلاقی میان کودک و فرهنگ؛ چه نقشی در این حوزه دارد؟

یکی از موارد جذاب برای پیوند بین کودک و فرهنگ، به عضویت درآوردن فرزندان در یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن است. سرویس آنلاین تماشای دیجیتون مکانی عالی برای گذراندن اوقات فراغت در کودکان است. در دیجیتون با امکان کنترل والدین می‌توان محتوایی که فرزندان مشاهده می‌کنند و مدت زمان مشاهده را به شکل دلخواه خود تنظیم کرد و با انتخاب رده سنی تنها محصولات مناسب سن فرزندان را در دسترس آنا قرار داد.

اعمال محدودیت زمانی برای استفاده، دوبله اختصاصی‌انیمشین‌های روز دنیا و تماشای هزاران محتوا با اینترنت رایگان و ارائه محتوای تولیدی توسط دیجیتون از دیگر امکانات این سرویس است.

هدیه دیجیتون به کودکان به مناسبت هفته کودک 

به گزارش روابط عمومی دیجیتون، این شرکت به مناسبت هفته ملی کودک در تاریخ 19 مهر ماه 98، جشن شادی برگزار می‌کند و بلیط اجرا و دوبله زنده انیمیشن داستان اسباب بازی 4 را با 50% تخفیف به کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان تا روز 18مهرماه 98 فرصت دارند نسبت به خرید این بلیط اقدام کنند.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سایر برنامه‌ها و تخفیف‌های دیجیتون به صفحه اینستاگرام دیجیتون مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجیتون

دیجیتون یک سرویس تماشای آنلاین کارتون و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان است که به راحتی بر روی تمام دستگاه های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون های هوشمند در دسترس است. با دیجیتون می توانید به راحتی در هر زمان و هر مکان به دنیایی از کارتون های دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی و موزیکال های شاد و جذاب، قصه های شب و لالایی دسترسی داشته باشید. دیجیتون دارای وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS است و در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قایل اجراست و هم اکنون نسخه تلویزیون دیجیتون در آدرس tv.digitoon.tv در دسترس است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]