اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807184117413350

ارزانترین قیمت خرید خانه در تهران را چگونه بیابیم؟

کد: 139807184117413350

http://bit.ly/327A5vb

، رشت , (اخبار رسمی): اگر قرار باشد برای خرید خانه در تهران از میان تمام گزینه‌های موجود بهترین قیمت را انتخاب کرد لازم است به کدام مناطق رفت و از کجا شروع کرد؟

ارزانترین قیمت خرید خانه در تهران را چگونه بیابیم؟
ارزانترین قیمت خرید خانه در تهران را چگونه بیابیم؟

آیا الویت‌های خود را برای خرید خانه به صورت یک لیست آماده کرده‌اید و به دنبال خانه مورد نظر خود هستید؟در ادامه بهترین قیمت خرید خانه در تهران و مناطق مربوط به آن آمده است.

مناطق گران تهران منطقه 1 تا 6 و مناطق ارزان نیز مناطق 9، 11، 12، 15، 16، 17، 18، 19، 20 و 21 است.اما در بین این مناطق کدامیک قیمت پایین‌تری دارند؟

در شرایطی که قیمت آپارتمان تا متری 30 میلیون تومان نیز پیش رفته است و هم اکنون با عقب نشینی قیمت در تهران به متری 25 میلیون رسیده است نمی‌توان گفت قیمت پایین‌تر مهم نیست زیرا این تفاوت قیمت از 6 میلیون تومان در مناطق پایین و متوسط شهر تهران تا متری 25 میلیون تومان در مناطق بالای شهر است.

در آمار بدست آمده از خرید و فروش آپارتمان در تهران در نیمه اول سال 98 هر متر مربع آپارتمان در مناطق 1، 2، 3، 5 و 6 بیش از متری 15 تا 16 میلیون تومان است.در مناطق ۴، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۲۱ و 22 قیمت هر متر مربع آپارتمان چیزی بین 8 تا 16 میلیون تومان و در نهایت در مناطق  ۱۲، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ قیمت فروش هر متر آپارتمان بین 6 تا 8 میلیون تومان محاسبه می‌شود.

در زمینه اجاره آپارتمان نیز طبق آمار ارزان‌ترین قیمت‌ها را مناطق ، ۱۱، ۱۲، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱  شهری تهران دارند و همانند فروش گرانترین قیمت‌ها برای اجاره نیز مربوط به مناطق 1، 2، 3، 5 و 6 است.

و اما در تمامی گزینه‌های بالا ارزان‌ترین معاملات فروش مسکن در منطقه 18 تهران صورت می‌گیرد، یعنی هر متر مربع آپارتمان با قیمتی حدود 6.5 تا 7 میلیون تومان معامله می‌شود. در ادامه محلات ارزان تهران نیز آمده‌اند و می‌توان سری به محله‌های زیر زد و خانه مورد نظر خود را در میان آنها پیدا کرد:

خیابان جوانمرد: یکی از محبوب ترین محله‌های جنوب شهر تهران که با مبلغی در حدود 300 تا 400 میلیون تومان می‌توان در این محله صاحب خانه شد

محله شوش: یکی از قدیمی ترین‌های تهران که با قیمتی حدود 280 تا 350 میلیون تومان می‌توان در آن صاحب خانه‌ای 60 تا 70 متری شد

عبدل آباد: یکی دیگر از مناطق ارزان قیمت تهران که در آن می‌توان با قیمت 250 تا 350 میلیون صاحب خانه شد

خانی آباد: یکی از جنوبی‌ترین مناطق تهران که حتما می‌توان در آن خانه ارزان قیمت یافت؛ زیرا خانه‌های قدیمی ساز زیادی در آن وجود دارد و با قیمتی حدود 260 تا 400 میلیون تومان قابل خرید است.

شکوفه: این محله یکی از بهترین نقاط جنوب تهران است و البته خانه در محله شکوفه قیمت در حدود 300 تا 500 میلیون تومان دارد اما اگر به دنبال محله‌ای با شرایط مناسب برای خانواده خود در جنوب تهران هستید شکوفه یکی از گزینه‌های مناسب است.

شادآباد: اگر دنبال خانه‌ای ارزان قیمت در تهران هستید محله شادآباد در منطقه 18 شهرداری یکی از گزینه‌های خوب با خانه‌های خوش ساخت و باکیفیت است اما همچنان از لحاظ امکانات رفاهی کمی ضعف دارد.

یافت آباد: یکی دیگر از محله‌های معروف منطقه 18 که یکی از قدیمی ترین بخش‌های این منطقه است. یکی از دلایل عمده ارزانی خانه در یافت آباد اوقافی بودن سند اغلب املاک آن است. بنابراین امکان این که با توان مالی بین 250 تا 350 میلیون نیز در این محله صاحب خانه شد فراوان است.

در نهایت افرادی که به دنبال ملک مسکونی مورد نظر خود هستند می‌توانند وارد وب سایت ملک بانک شوند و با چند کلیک ساده کلید خانه رویایی خود را بدست آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملک بانک

ملک بانک به عنوان قدرتمندترین پلتفرم املاک و مستغلات فارسی زبان با ارائه راهکارهای جدید و ایجاد تجربه کاربری بهتر، فضایی امن و قابل دسترس برای آگهی و جستجوی هوشمند املاک فراهم نموده است.ملک بانک در جایگاه یک پراپ تک(proptech)، موظف است از جدیدترین فناوری و تکنولوژی های روز در راستای تسهیل خدمات دهی مشاوران املاک به خریداران و فروشندگان و متقاضیان املاک استفاده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان