اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808074169713350

شرایط انتشار رایگان آثار معماران ایرانی در ملک بانک

کد: 139808074169713350

http://bit.ly/32XVDe4

، رشت , (اخبار رسمی): خدمات جدید و ویژه ملک بانک برای معماران و مهندسان خلاق ایرانی از هفته آینده ارائه خواهد شد. در این بسته ویژه ارسال و معرفی 3 پروژه در سال امکان‌پذیر است.یعنی هر معمار، دفتر معماری و یا شرکت مهندسی مجاز به ارسال سه پروژه و درج آن به صورت دائمی و کاملا رایگان در وب سایت ملک بانک است.

شرایط انتشار رایگان آثار معماران ایرانی در ملک بانک
شرایط انتشار رایگان آثار معماران ایرانی در ملک بانک

این بخش جدید تنها به دلیل حمایت از معماران خلاق ایرانی راه اندازی شده است و تنها آثار خلاقانه، منحصر به فرد و دارای معماری اختصاصی در آن منتشر می‌شود. این بخش شامل آثار طراحی و اجرای پروژه‌های معماری بوده و در ادامه مطلب می‌توان شرایط ارسال آثار را نیز مطالعه کرد.

شرایط و نحوه ارسال آثار معماری:

1. تمامی آثار با یک تگ اختصاصی منتسب به معمار یا شرکت معماری منتشر خواهند شد.
2. حداقل dpi مورد نیاز برای ارسال تصاویر 72 است.
3. فرمت تصاویر با مد رنگی RGB ارسال شود.
4. حداقل عرض تصاویر ارسال 1280 پیکسل باشد.
5. تمامی فایل‌ها شامل متن توضیحات و مشخصات پروژه و تصاویر در غالب یک فایل زیپ ارسال شود.
6. فایل توضیحات حتما باید در غالب یک فایل word ارسال شود و از ارسال فایل‌های بسته و یا pdf خودداری شود.
7. تمامی رندرها و تصاویر اجرای پروژه (به انتخاب خود معمار یا شرکت) ارسال شود.
8. مشخصات ارسالی پروژه شامل: نام شرکت، نام معماران مسئول و تیم طراحی، سال اجرای پروژه، مساحت سایت پروژه، متراژ بنا ساخته شده، نام عکاس پروژه، پیمانکار و مکان اجرای پروژه به درستی درج شود.
9. کپی رایت تصاویر رعایت شود و تنها از تصاویر و رندرهای واقعی پروژه استفاده شود. (در صورت عدم صحت اطلاعات تمامی مسئولیت آن به عهده ارسال کننده آثار است.)
10. تصاویر بدون واتر مارک و نوشته روی عکس ارسال شود.

ملک بانک برای استعداد و خلاقیت معماران و مهندسان ایرانی ارزش بسیار زیادی قائل است و مدیران آن اعتقاد دارند صنعت ساخت و ساز و شهرسازی نوین بدون شاهکارهای معماری آینده روشنی نخواهد داشت و این روند برای رشد مثبت نیاز به معرفی در بالاترین سطح کیفیت دارد. اینکه هر کجا برچسپ رایگان بود بی‌کیفیتی خود را نشان دهد مطمئنا تعامل سازنده‌ای نیز شکل نخواهد گرفت، پس در ملک بانک آثار منحصر به فرد معماران با بالاترین کیفت و بهینه سازی محتوا منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت ملک بانک مراجعه کنند و از طریق فرم تماس با ما و یا شماره تماس درج شده در این بخش با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملک بانک

ملک بانک به عنوان قدرتمندترین پلتفرم املاک و مستغلات فارسی زبان با ارائه راهکارهای جدید و ایجاد تجربه کاربری بهتر، فضایی امن و قابل دسترس برای آگهی و جستجوی هوشمند املاک فراهم نموده است.ملک بانک در جایگاه یک پراپ تک(proptech)، موظف است از جدیدترین فناوری و تکنولوژی های روز در راستای تسهیل خدمات دهی مشاوران املاک به خریداران و فروشندگان و متقاضیان املاک استفاده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان