اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808204207713350

بهترین هشتگ‌ها برای آگهی املاک در اینستاگرام

کد: 139808204207713350

http://bit.ly/3702SVw

، رشت , (اخبار رسمی): از آنجایی که بسیاری از افراد روزانه زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام می‌گذرانند، این مکان تبدیل به ابزاری مؤثر برای به دست آوردن محبوبیت و شهرت و تبلیغ موثر در اغلب کسب‌وکارها و نهایتا جذب مشتریان بیشتر شده است.

بهترین هشتگ ها برای آگهی املاک در اینستاگرام
بهترین هشتگ های اینستاگرام برای املاک و مستغلات چیست؟

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از نمایندگان و مشاوران املاک برای به اشتراک گذاشتن لیست املاک، گزارش معاملات بازار، فیلم‌ها و مطالب با خریداران و فروشندگان بالقوه، روز به روز داغ‌تر می‌شود. براساس تحقیقات کلی پیرامون تاثیر شبکه‌های اجتماعی آمار نشان می‌دهد بیش از 60درصد فروشندگان و خریداران خانه و املاک از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات آن تاثیر مثبت می‌پذیرند.

از آنجایی که بسیاری از افراد روزانه زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام می‌گذرانند، این مکان تبدیل به ابزاری مؤثر برای به دست آوردن محبوبیت و شهرت و تبلیغ موثر در اغلب کسب‌وکارها و نهایتا جذب مشتریان بیشتر شده است. برای به حداکثر رساندن تلاش‌های بازاریابی خود، می‌توان از هشتگ‌های موثر املاک و مستغلات برای افزایش جذب مشتریان و همچنین بیشتر دیده شدن پست‌ها در اینستاگرام استفاده کرد.

هشتگ املاک چیست؟

یک هشتگ # علامتی همه‌گیر است که کلمات کلیدی در آن مشخص می‌شود و تمامی مطالب و پست‌های که حاوی آن باشند به یکدیگر متصل خواهند شد. با اضافه کردن هشتگ قبل از یک کلمه یا عبارت، تمام پیام و پست ارسالی مورد جستجوی سایر کاربرانی که به دنبال آن هشتگ با عبارت هستند قرار خواهد گرفت (حتی افرادی که دنبال‌کننده در اینستاگرام نیستند. برای اطمینان از اینکه هشتگ‌ها به درستی کار کنند از استفاده از فضای اضافی مانند یک اسپس بیشتر یا نقطه‌گذاری در هشتگ خوددآری کرد.

چه تعداد هشتگ باید استفاده کرد؟

تعداد هشتگ املاک و مستغلات در هر پیام و یا پست اینستاگرام بسته به موضوعیت پیام دارد و می‌تواند متفاوت باشد. اما استفاده مفید و مختصر، کیفیت پست را افزایش می‌دهد.

اما اگر شخصی به فکر استفاده بیشتری تعداد هشتگ است باید بداند اینستاگرام به او این امکان را می‌دهد تا حداکثر تا 30 هشتگ در هر پیام خود استفاده کند. اگر چه پیشنهاد می‌شود بیش از پنج تا 10 هشتگ در یک پست اینستاگرام استفاده نشود.

نحوه استفاده از هشتگ‌های املاک و مستغلات در اینستاگرام

در اکثر موارد، استفاده از هشتگ بین شبکه‌های اجتماعی مختلف فرق نمی‌کند. با این وجود چند تفاوت برای اینستاگرام وجود دارد که باید قبل از وارد کردن هشتگ در پیام‌های خود آن را دانست.

اینستاگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد تا هشتگ‌هایی را نیز به صورت اختصاصی مانند یک پروفایل دنبال کنند، که باعث می‌شود تا محتواهایی که با آن هشتگ‌ها برچسب‌گذاری شده‌اند در صفحه فیدشان ظاهر شود. همچنین در اینستاگرام می‌توان هشتگی برای شخص خود در نظر گرفت (نوعی پرسنال برندینگ) و در بیوگرافی خود منتشر کرد و سایر دنبال‌کنندگان خود را تشویق به استفاده از آن در محتوای ارسالی آنها کرد.

هشتگ‌های برتر املاک و مستغلات

اگر یک لحظه فکر شود، می‌توان متوجه شد که حجم عظیمی از هشتگ‌ها برای استفاده در کار املاک و مستغلات قابل استفاده هستند، حالا این هشتگ‌ها می‌توانند در هر کدام از زمینه‌های خرید، فروش، رهن و اجاره تمامی املاک و مستغلات مورد استفاده قرار گیرد.

اما می‌توان با مشخص کردن تعداد محدودی از هشتگ‌های پربازدید و ویژه، کیفت ارسال مطالب را افزایش داد و همچنین مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کرد. پس از آن می‌توان با یک نقشه مشخص، آن هشتگ‌ها را در تمامی پست‌های اینستاگرام خود استفاده کرد و با مخاطبان خود به راحتی ارتباط برقرار کرد.

در هشتگ اصلی اسپیس و فاصله درج نمی‌شود و در مثال‌های زیر تنها جهت خوانایی متن از فاصله بین کلمات استفاده شده است.

برترین هشتگ‌های عمومی املاک و مستغلات

#مشاور املاک
#خرید خانه
#فروش خانه
#خرید آپارتمان
#اجاره آپارتمان
#اجاره خانه
#سرمایه گذاری
#فروش زمین
#رهن خانه
#رهن و اجاره
#املاک و مستغلات
#ویلا شمال
#خرید ویلا
#فروش ویلا
#خانه لاکچری
#خانه لوکس
#خانه نوساز

بهترین هشتگ برای املاک در مکان‌های خاص

#مرکز شهر
#بالا شهر
#نزدیک ساحل
#محله… (نام محله و منطقه)

بهترین استراتژی‌ها برای استفاده از هشتگ‌های املاک و مستغلات

اگر هشتگ‌ها به طور صحیح استفاده شود، به راحتی توجه مخاطبان را جلب می‌کنند و آنها را به دنبال کردن سوق می‌دهند. در ادامه چند استراتژی حرفه‌ای در هشتگ‌گذاری برای املاک و مستغلات معرفی می‌شود:

قبل از اشتراک گذاری، هشتگ‌ها را باید با دقت جستجو کرد

قبل از استفاده از هشتگ در یک پیام، جستجوی سریعی انجام داد تا مطمئن شد محتوای مرتبط با آن هشتگ مرتبط و مناسب است و مطالب مرتبط با موضوع نیز به آن لینک شده است. این جستجو حتی ممکن است اطلاعاتی مفید دیگری را نیز به او ارائه دهد، مثلا چند بار از هشتگ استفاده شده است و یا چه هشتگ‌های مرتبط دیگر وجود دارند.

به صفحات رقبا رفته و هشتگ‌های مورد استفاده آنها را بررسی کرد

آن کاری که مشاوران املاک موفق و حرفه‌ای انجام می‌دهند را باید دنبال کرد و هشتگ‌های آنها را پیگیری کرد، مطمئنا نکات مفید و ارزنده زیادی که حاصل تجربه آنها است به دست می‌آید.

هشتگ‌های غیر مستقیم اما مورد استفاده کاربران خود را یافت

باید خاص بود و به دنبال ذهنیت مخاطبان خود گشت. به عنوان مثال در یک پست یک خانه آماده فروش را گذاشت و در آن از هشتگ #آشپزخانه جزیره‌ای، یا #خانه زیبا، یا #آپارتمان نقلی، #خانه لوکس و امثال مشابه آن که ممکن است مخاطبان به صورت غیر مستقیم جستجو شود، استفاده کرد.

منطقه خاصی که مد نظر است را هدف قرار داد

بهترین هشتگ‌ها در بسیاری از موارد دارای هدف و موقعیت هستند. آنها کمک می‌کنند تا بازاریابی محلی خود را نیز بتوان قوی کرد. به عنوان مثال از #فرمانیه یا #پاسداران #ولنجک #ونک و امثال آن برای مشخص کردن منطقه فعالیت استفاده کرد. نام محلات و مناطق یکی از بهترین ابزارهای هشتگ گذاری در اینستاگرام است.

از استفاده هشتگ‌های نامربوط خودداری کرد

هشتگ‌ها را تحت هیچ عنوان تنها به دلیل محبوب بودن آنها نباید استفاده کرد. استفاده بی‌ربط از یک یا چند هشتگ به مرور زمان باعث ریزش مخاطبان بالقوه و واقعی خواهد شد. باید به جای آن از بهترین و محبوب‌ترین هشتگ‌های املاک و مستغلات که مربوط به منطقه و یا املاک است استفاده کرد.

برای استفاده از ایده‌های بیشتر در کسب و کار املاک و مستغلات، می‌توان به بخش مقالات در ملک بانک مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملک بانک

ملک بانک به عنوان قدرتمندترین پلتفرم املاک و مستغلات فارسی زبان با ارائه راهکارهای جدید و ایجاد تجربه کاربری بهتر، فضایی امن و قابل دسترس برای آگهی و جستجوی هوشمند املاک فراهم نموده است.ملک بانک در جایگاه یک پراپ تک(proptech)، موظف است از جدیدترین فناوری و تکنولوژی های روز در راستای تسهیل خدمات دهی مشاوران املاک به خریداران و فروشندگان و متقاضیان املاک استفاده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]