اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980728414049206

فرم نظرسنجی الگوی شفافیت فروشگاه جامع اینترنتی شکا

کد: 13980728414049206

http://bit.ly/2C14uQv

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای ارتقای کمی و کیفی، فروشگاه اینترنتی شکا در نظر دارد فرم نظر‌سنجی‌ را آماده کرده و در آینده‌‌ای نزدیک آن را بر روی سامانه، «خبرنامه تولید‌کنندگان و کاربران ثبت نام شده» قرار دهد. تولید‌کنندگان و کاربران می‌توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

فرم نظر سنجی الگوی شفافیت
نظر سنجی مهمترین معیار در ارزیابی و روند بهبود

با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در کشور و توسعه استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه‌های اینترنتی که گامی موثر در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی است و حمایت از تولید‌کنندگان و همراهی با کاربران در عرصه فناوری‌های نوین دیجیتال و شرایط اقتصادی کشور و با توجه به رشد و رونق محصولات ایرانی که می‌تواند تأثیرات چشمگیری بر سلیقه‌های متنوع کاربران و افزایش تقاضا برای خرید آن‌ها داشته باشد و در تصمیم‌گیری برای مصرف بهینه محصولات مختلف به کاربران نهایی، قدرت و اراده‌ی بهتری در انتخاب بدهد و به رشد اقتصادی کشور در تحقق رونق تولید کمک کند.

لذا سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا در راستای ارتقای کمی و کیفی این مرکز در نظر دارد فرم نظر‌سنجی‌ را آماده کرده و در آینده‌‌ای نزدیک آن را بر روی سامانه، «خبرنامه تولید‌کنندگان و کاربران ثبت نام شده» قرار دهد. تولید‌کنندگان و کاربران می‌توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

بدیهی است ملاک سنجش و میزان رضایت‌مندی تولید‌کنندگان و کاربران هستند و مهمترین معیار در ارزیابی روند بهبود فعالیت‌های سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا در آینده است و مطمئنا از این معیارها در برنامه‌ریزی این سامانه دایرکتوری بهره‌داری خواهد شد.

سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شُکا از تولید‌کنندگان و کاربران درخواست دارد با تکمیل فرم نظرسنجی، این مرکز را در پیشبرد اهداف‌ خود یاری کنند. متعاقبا موارد تکمیلی در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

شُکا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده را صمیمانه ارج نهاده و به آن به عنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد می‌نگرد. بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی این شرکت است و نظرات شرکت‌کنندگان یاری‌گر این مجموعه در ارائه‌ هر چه بهتر خدمات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی