اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903214351713811

چالش اصلی در کیفیت عسل صادراتی چیست؟

کد: 139903214351713811

https://bit.ly/2AxaT8I

، اصفهان , (اخبار رسمی): چگونه عسل صادراتی اصل و تقلبی را از هم شناسایی کنیم؟ قیمت عسل صادراتی در کویت چقدر است؟ استانداردهای کیفیت عسل صادراتی تا چه اندازه می تواند قابل اعتماد باشد؟

چالش اصلی در کیفیت عسل صادراتی چیست؟
چالش اصلی در کیفیت عسل صادراتی چیست؟

عسل صادراتی یکی از محصولات مهم صادراتی به کشورهای کویت، عراق و قطر محسوب می شود. سود حاصل از صادرات عسل به اندازه ای است که برخی افراد اقدام به تولید و فروش عسل تقلبی می نمایند.

بعضی از زنبورداران، با دو هدف اصلی، عسل یا خوراک ورودی کندو را با ساکارز مایع تغذیه می کنند؛ هدف اول از این کار این است که میزان تولید افزایش پیدا کند و هدف دوم این است که مواد مغذی از این روش برای زنبورها فرآهم شود. قطعاً عسلی که به این شیوه تولید می شود، در عطر، طعم و مزه (در مقایسه با عسل طبیعی) بسیار متفاوت خواهد بود.

از طرف دیگر، بسیاری از تولیدکنندگان عسل صادراتی نیز وجود دارند که به اخلاق کاری و حفظ کیفیت محصولات اعتقاد دارند؛ این افراد سعی می کنند تا حد ممکن کیفیت عسل ها را افزایش دهند و محصولات خود را با قیمت مناسب بفروشند تا بتوانند هزینه های تولید و هزینه های زندگی را نیز تأمین کنند. در حال حاضر، بهترین عسل صادراتی ایران را می توانید در بازارهای کشور عراق، کویت و … بیابید.

قیمت عسل صادراتی در کویت و قیمت عسل صادراتی در بازار عراق به هر دو عامل فوق بستگی دارد. چه بسا کیفیت عسل صادراتی، حرف اول را در موفقیت این محصول در میان سایر رقبا می زند. نه تنها عسل صادراتی ایران، بلکه عسل وارداتی از سایر کشورها نیز در بازارهای کویت و عراق یافت می شوند؛ بنابراین اگر تولید کنندگان ایرانی بخواهند محصولات خود را بیشتر بفروشند باید بتوانند استانداردهای کیفیت را برای عسل تأمین نمایند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط صادرات عسل به عراق و صادرات عسل به کویت و همچنین برای بررسی قیمت عسل صادراتی در بازار عراق و کویت می توانند با کارشناسان گروه بازرگانی ویمکس تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی