اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096110813811

عوامل موثر بر قیمت زعفران صادراتی درجه یک

کد: 140103096110813811

https://bit.ly/3wVd2Ex

، اصفهان , (اخبار رسمی): یک زعفران صادراتی درجه یک، کلاله های جدا از هم دارد و قلم های آن سالم و درشت است

عوامل موثر بر قیمت زعفران صادراتی درجه یک
عوامل موثر بر قیمت زعفران صادراتی درجه یک

همه می دانیم که عوامل خیلی زیادی می توانند بر روی قیمت زعفران صادراتی درجه یک تاثیر بگذارند. یکی از مهم ترین عواملی که می تواند تعیین کننده قیمت زعفران صادراتی درجه یک باشد، کیفیت خود زعفران است.

هر چقدر کیفیت یک زعفران بالاتر باشد، قیمت آن نیز به نسبت الاتر خواهد بود. زعفران های صادراتی، عموماً جزو بهترین زعفران هایی هستند که کشاورزان برداشت می کنند و متاسفانه یا خوشبختانه، بهترین انواع زعفران ایرانی به کشورهای دیگر صادر می شوند.

مورد دیگری که می تواند بر روی قیمت زعفران صادراتی درجه یک تاثیر بگذارد، نوع زعفران است. همه می دانند که زعفران ها انواع مختلفی دارند و هر چقدر نوع زعفران، مرغوب تر و جدیدتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. مورد بعدی، مقدار زعفران بسته بندی شده است. هر چقدر مقدار زعفران موجود در بسته بندی های مختلف بیشتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت. در این مورد، موضوع بسته بندی نیز مطرح می شود. هر چقدر بسته بندی یک محصول شیک تر و با کیفیت تر باشد، قیمت نهایی نیز بالاتر خواهد بود.

 

طبیعتاً وقتی قرار است که موضوع صادرات زعفران پیش بیاید، بسته بندی محصول باید حتماً در حد یک استاندارد مورد تایید قرار گیرد. کمااینکه کشورهای اروپایی در زمینه واردات انواع زعفران، بسیار حساس هستند و سختگیری های خاص خودشان را دارند. از این رو هزینه بسته بندی به حدی است که می تواند بر روی قیمت نهایی زعفران، تاثیر بسیار زیادی بگذارد. مورد آخر، مورد تامین کننده و واسطه گری هایی است که در این بین صورت می گیرد.

طبیعی است که هر چقدر تعداد واسطه هایی که در مسیر رسیدن محصول به دست مشتری قرار دارند، بیشتر باشد، به طبع هزینه نهایی محصول نیز بالاتر خواهد شد. دلیل این موضوع هم چیزی نیست جز سود واسطه گری هایی که این وسط اتفاق می افتد. از طرفی، هر چقدر مشتری از یک تامین کننده که خودش کار تولید را انجام می دهد، خرید خود را انجام دهد، هزینه نهایی کمتر خواهد بود. البته این موضوع برای مارکتینگ های خارجی صادق نیست؛ چرا که رویه آن ها با توجه به بازار داخلی متفاوت می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار