اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116267113811

مشخصات بسته‌بندی زعفران صادراتی

کد: 140104116267113811

https://bit.ly/3ODqxAt

، اصفهان , (اخبار رسمی): مشتریان بسته‌بندی زعفران صادراتی را خریداری می کنند نه کیفیت آن را! به جز کیفیت بسته‌بندی که مستقیم بر کیفیت زعفران صادراتی تاثیر گذار است، هیچ استاندارد ویژه‌ای به لحاظ سلیقه‌ای برای تولید بسته‌بندی ویژه وجود ندارد.

مشخصات بسته بندی زعفران صادراتی
مشخصات بسته‌بندی زعفران صادراتی

 شما به عنوان صادرکننده باید ابتدا کشور هدف را تعیین کرده و پس از انجام تحقیقات بازاریابی، اقدام به تولید بسته‌بندی مناسب کنید. در نظرگرفتن سلایق تمام مشتریان امر بسیار دشواری است؛ چرا که هر فرد دارای سلایق و علایق متفاوتی است.

بررسی رفتار متقاضیان زعفران که در پژوهش‌های متعدد بازاریابی صورت گرفته، نشان داده‌اند که هنگام خرید، هریک به موارد خاصی توجه دارند. در این میان، توجه به بسته‌بندی زعفران صادراتی ۴٫۸ برابر بقیه موارد بوده است. از طرف دیگر از آن جا که این ادویه معجزه‌گر، دارای قیمت بالایی است، هر چقدر برای بسته‌بندی خوب و با کیفیت آن سرمایه‌گذاری شود، بر ارزش آن افزوده خواهد شد.

حقیقت اصلی که ما آن را در تجارت به خوبی می‌بینیم، این است که مردم عنوان و ظاهر یک محصول را خریداری می‌کنند و نه محتوا و کیفیت آن را. این موضوع زمینه‌ای باید باشد تا توجه تولیدکنندگان به نوع بسته‌بندی‌ها را افزایش دهد تا خرید زعفران آن‌ها چندین برابر شود. به طور کلی عواملی که بر روی تصمیم خرید فرد اثر می‌گذارد، عبارتند از:

برچسب اطلاعاتی روی ظروف بسته‌بندی زعفران صادراتی

  • دارا بودن نشان استاندارد
  • وزن دقیق بسته‌بندی
  • آگاهی از تکنولوژی و روش بسته‌بندی محصول
  • جنس و نوع بسته‌بندی
  • گنجایش ظرف بسته‌بندی و اثر آن در افزایش طول عمر مفید محصول
  • توضیح مختصری در مورد ویژگی‌های محصولی که خریداری می‌کنند باید برروی بسته‌بندی موجود باشد.

جنس بسته‌بندی زعفران صادراتی از چیست؟
بسته‌بندی، انواع متفاوتی دارد. مواد اولیه کاربردی مانند شیشه، فلز، کاغذ و پلاستیک، پلی اتیلن، پی وی سی،پلی پروپیلن،سلفون، فویل، آلومینیوم و … در بسته‌بندی زعفران صادراتی مهمترین نقش را ایفا می‌کنند. پس از مرحله خشک کردن، زمان بسته‌بندی فرا می‌رسد. طلای سرخ به دلیل مراقبت‌های خاصی که نیاز دارد، باید درون ظروف بسته‌بندی مناسب قرار گیرد. ظروف بسته‌بندی می‌تواند شامل ظروف شیشه‌ای، پاکت‌های پلی اتیلنی، قوطی‌های پلی اتیلنی و یا پاکتهای آلومینیومی‌ لایه‌دار باشد.

مراقبت‌های پس از بسته‌بندی زعفران صادراتی
در طراحی ظروف بسته‌بندی زعفران صادراتی، باید این امر را مد نظر قرار داد که در کنار تمام بسته‌بندی‌ها، ویژگی‌های کیفی همچون رنگ، طعم و عطر بیشتر و بیشتر حفظ شود. اهمیت بسته‌بندی محصول در همین جا به پایان نمی‌رسد، هنگام ترابری پس از بسته‌بندی زعفران برای صادرات، برای جلوگیری از فشرده شدن، باید آن را داخل کارتن یا در جعبه‌های چوبی یا فلزی قرار داد تا از آسیب‌های ناشی از حمل و نقل جلوگیری شود. بنابراین جعبه‌های اصلی حمل و نقل زعفران صادراتی نیز در بازارهای بین‌المللی به شدت حائز اهمیت هستند. همچنین در مصوبه مکتوب سازمان غذا و داروی آمریکا آمده است که تمامی‌ ظروف استفاده شده برای بسته‌بندی باید زیر نظارت وزارت بهداشت باشند تا ظروف استفاده شده برای بسته‌بندی آسیبی به مصرف کنندگان وارد نکند.

انواع مدل‌های بسته‌بندی زعفران صادراتی
تجار زعفران و یا شرکت‌های فراوری زعفران متناسب با طرح‌هایی که توسط تیم طراحی به آن‌ها معرفی می‌شود، یک مدل را برای بسته‌بندی زعفران صادراتی انتخاب می‌کنند. توجه داشته باشید که در انتخاب نوع بسته‌بندی باید به فرهنگ کشوری که قرار است زعفران به آن صادر شود توجه کنید. همان طور که گفته شد بسته‌بندی باید دقیق مطابق با خواسته و فرهنگ کشور واردکننده باشد. اگر بسته‌بندی شما کاملا بی‌نظیر باشد، اما کشور واردکننده از این بسته‌بندی راضی نباشد، قطعا آن را تغییر داده و زعفران شما را با نام خود به فروش می‌رساند. این دقیقا همین کاری است که کشورهای مانند اسپانیا با زعفران ایرانی می‌کنند و آن را با نام خود می‌فروشند. 

برای مطالعه بیشتر به سایت ویمکس مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]