اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286532313811

راهکار افزایش صادرات زعفران

کد: 140106286532313811

https://bit.ly/3QZmcHT

، اصفهان , (اخبار رسمی): برخی از موانع و مشکلات موجود در مسیر تجارت زعفران در حیطه ما قرار ندارند و نمی‌توانیم برای آن کاری کنیم؛ اما تا جایی که می‌توان راهکارهایی را برای افزایش صادرات زعفران ایرانی ذکر کرده‌ایم.

راهکار افزایش صادرات زعفران
خرید و فروش زعفران صادراتی ویمکس

 بازاریابی حرفه ای در سطح بین المللی برند ایرانی و خاستگاه اصلی زعفران بار دیگر مردم جهان یادآوری شود. همچنین بازرگان ایرانی با توجه به نظام بازاریابی باید بتواند زعفران را با کمترین هزینه به دست مصرف کننده خارجی برساند. همچنین در وضعیت کنونی صادرات زعفران تغییر ایجاد کند.

همچنین بازرگانان و صادرکنندگان زعفران میتوانند از تولیدکنندگان آن خرید کنند و در مرحله بازاریابی خود یک گام جلوتر باشند.

ایجاد تغییرات خلاقانه در بسته بندی های زعفران از دیگر راهکارهایی است که می‌توانیم توجه مشتری خارجی را به محصول خود جذب کنیم. به عنوان مثال جعبه‌های زینتی زیبا به همراه بروشورهای آموزشی در رابطه با خواص درمانی و کاربردهای دیگر زعفران میتواند تا حدود زیادی به شما کمک کند.

خرید زعفران صادراتی
زعفران دارای تنوع مختلفی است هرکدام از تنوع های زعفران دارای ویژگی‌های هستند. هر نوع فراوری و ارزش مادی خاصی نیز دارد. زعفران نگین و زعفران سوپر نگین با اصطلاح زعفران شناخته می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است. رنگ زعفران صادراتی به طور یکدست سرخ است و هیچ گونه زردی و ریشه همراه آن نیست.

زعفران صادراتی کاملاً خشک است هیچگونه رطوبت ای ندارد به همین دلیل به راحتی در میان انگشتان شما خورد خواهد شد. بوی مطبوع و قوی طعم تلخ و کمی تند از مهمترین مشخصه های زعفران می باشد. گروه تولیدی ما وظیفه تولید و تامین زعفران صادراتی بازرگانان ایرانی را بر عهده دارد.

هم اکنون از طریق تماس با همکاران ما میتوانید قیمت زعفران را استعلام بگیرید. با خرید از گروه تولیدی ما و در نظر گرفتن یک بسته بندی زیبا و جذاب برای محصول میتوانید تجارت جهانی خود را در صنعت زعفران شروع کنید. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش به سایت گروه بازرگانی ویمکس مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی