اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904034385914586

مانیا پرواز، میزبانی رویایی برای خاطرات شما در سفر به ترکیه و گرجستان زیبا

استانبول، سفری رویایی به شهر بی‌نظیر کشور ترکیه

کد: 139904034385914586

https://bit.ly/3dojgAV

، تهران , (اخبار رسمی): نیمه اول سال با گرمای دلپذیر هوا آغازی است برای سفر کردن و دیدن کشورهای مختلف دنیا، زمانی برای گذراندن تعطیلاتی فوق‌العاده به‌ویژه در کشورهایی که به دلیل شرایط آب‌وهوایی در این فصول مقصدی مناسب برای گردشگران محسوب می‌شوند.

استانبول، سفری رویایی به شهر بی‌نظیر کشور ترکیه
تور استانبول، سفری رویایی به شهر بی‌نظیر کشور ترکیه

بنابر اعلام مانیاپرواز، ترکیه و گرجستان دو کشوری هستند که به‌خصوص در سال‌های اخیر موردتوجه بسیاری از گردشگران ازجمله مسافران ایرانی قرارگرفته و با طبیعت بی‌نظیر و جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده توانسته‌اند میزبانی شگفت‌انگیز برای خاطرات کسانی باشند که شهرهای مختلف آن‌ها را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. آژانس مانیا پرواز امسال هم مانند همیشه با برنامه‌ریزی تورهای ترکیبی و تک مقصدی مختلف سعی کرده میزبانی فوق‌العاده برای روزهای شاد و هیجان‌انگیز شما در این دو کشور بسیار زیبا و دیدنی باشد.

استانبول، سفری رویایی به شهر بی‌نظیر کشور ترکیه

استانبول شهری است برای میزبانی خاطراتی بی‌نظیر، شهری با جاذبه‌های تاریخی به‌یادماندنی و طبیعتی خیره‌کننده که هرساله پذیرای مسافران بسیاری از سراسر دنیاست. شهری در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره با چشم‌اندازی شگفت‌انگیز، آب‌وهوایی بسیار خوب، محله‌های زیبا و دیدنی، اماکن تاریخی فوق‌العاده، مراکز خرید جذاب و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. با رفتن به این شهر زیبا می‌توانید در تنگه زیبای بسفر قایق‌سواری کرده و به تماشای منظره‌ای متفاوت و بی‌نظیر از شهر زیبای استانبول بنشینید، از دیدن ایاصوفیه فوق‌العاده، مسجد بسیار زیبای آبی، کاخ‌موزه توپکاپی و بسیاری جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر این شهر شگفت‌زده شوید، از خوردن غذاهای وسوسه‌انگیز ترکی لذت ببرید و لحظاتی فوق‌العاده را در این شهر رویایی کشور ترکیه در کنار عزیزانتان سپری کنید.

آژانس مانیا پرواز امیدوار است امسال هم مانند سال‌های گذشته در تور استانبول میزبانی فوق‌العاده برای لحظات شگفت‌انگیز شما در پایتخت به‌یادماندنی کشور ترکیه باشد.

آنتالیا، شهری برای گذراندن تعطیلاتی شگفت‌انگیز

آنتالیا را با سواحل رویایی اش می‌شناسند، با ساحل شلوغ  و پرجنب و جوش لارا، ساحل محبوب کنیالتی، مرمرلی بسیار زیبا و سواحل تاریخی بی‌نظیری چون فاسلیس و چیرالی، اینجا شهری است که می‌تواند میزبان لحظاتی بی‌نظیر برای کسانی باشد که آنتالیا را به‌عنوان مقصد سفر خود به‌ویژه در نیمه اول سال انتخاب می‌کنند. زمانی که با آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای که بر این شهر حاکم است می‌توان تفریحات مختلفی را در کنار دریای مدیترانه تجربه کرده و لحظاتی بی‌نظیر را در کنار خانواده و دوستانتان سپری کنید. آنتالیا علاوه بر سواحل حیرت‌انگیز میزبان جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای چون آبشارهای دودن، جاذبه‌های تاریخی منحصربه‌فردی مانند ویرانه‌های باستانی آسپندوس و ترمسوس و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی هم هست. اینجا شهری است که گردشگران با هر سلیقه‌ای می‌توانند لحظاتی بی‌نظیر را در آن تجربه کنند.

در تور آنتالیای مانیا پرواز همه برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده و شهر ساحلی و زیبای آنتالیا منتظر شماست تا روزهایی بی‌نظیر و فوق‌العاده را در سواحل زیبای مدیترانه تجربه کنید.

گرجستان، کشوری برای خلق خاطرات فوق‌العاده

گرجستان کشوری است بسیار زیبا در همسایگی دریای سیاه که با طبیعت خیره‌کننده، تاریخچه طولانی و حال و هوایی شگفت‌انگیز توانسته جای خود را در میان کشورهای توریستی دنیا باز کند و بسیاری از شهرهای آن مانند تفلیس و باتومی هرساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا هستند. این کشور یکی از مقاصد موردعلاقه گردشگران ایرانی هم هست و هرساله مسافران بسیاری از کشورمان تعطیلات خود را با تور گرجستان زیبا و دیدنی سپری می‌کنند.

پایتخت بی‌نظیر این کشور شهر زیبای تفلیس جایی است که با جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر، سازه‌های مدرن جذاب و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب توانسته میزبانی فوق‌العاده برای مسافران به کشور زیبای گرجستان باشد.

باتومی هم دیگر شهر این  کشور دیدنی است که توانسته نظر گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب کند. این شهر ساحلی با زیبایی بی‌نظیر، آرامش فوق‌العاده و جاذبه‌های به‌یادماندنی چون برج الفبا، مجسمه علی و نینو، دریاچه نوریگلی و بسیاری جاذبه‌های دیگر می‌تواند میزبانی فوق‌العاده برای مسافرانی باشد که گرجستان زیبا و شهر دیدنی باتومی را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

تورهای مانیا پرواز مانند هر سال با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی کرده سفری آرام و بی‌دغدغه را در شهرهای مختلف زیبا و دیدنی تجربه کنید. امیدواریم این بار هم با پایان اپیدمی کرونا همراهی بسیار خوب برای لحظات زیبا و به‌یادماندنی زندگی شما باشیم.

آژانس مانیاپرواز امیدوار هست بعد از پایان ویروس کرونا و برگزاری تورها لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی