اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910094838514586

با اپلیکیشن های کاربردی در سفر به ارمنستان آشنا شوید

کد: 139910094838514586

https://bit.ly/3uhGOBe

، تهران , (اخبار رسمی): سفر کردن به لطف تکنولوژی بسیار آسان تر شده و امروزه می توانید با نصب اپلیکیشن های کاربردی در کنار آشنایی با بهترین مراکز خرید، بهترین رستوران ها و کافه ها و جاذبه های توریستی مقصد سفرتان با شرایط آب و هوایی آن شهر و یا کشور نیز آشنایی پیدا کنید.

با اپلیکیشن های کاربردی در سفر به ارمنستان آشنا شوید
با اپلیکیشن های کاربردی در سفر به تور ارمنستان آشنا شوید.

1

سفر کردن به لطف تکنولوژی بسیار آسان تر شده و امروزه می توانید با نصب اپلیکیشن های کاربردی در کنار آشنایی با بهترین مراکز خرید، بهترین رستوران ها و کافه ها و جاذبه های توریستی مقصد سفرتان با شرایط آب و هوایی آن شهر و یا کشور نیز آشنایی پیدا کنید و اطلاعات کاملی نسبت به شهر و یا کشور مورد نظرتان پیدا کنید. کشور زیبای ارمنستان با جاذبه های توریستی ارمنستان و گردشگری خود یکی از قطب های مهم گردشگری محسوب می شود و امروزه افراد بسیاری به کشور ارمنستان سفر می کنند. البته از آنجایی که تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است گردشگران می توانند از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به کشور دیدنی ارمنستان استفاده کنند. در سفرتان به کشور تاریخی ارمنستان اگر می خواهید از هیچ رویداد، تفریح و تخفیفی جا نمانید با مانیا پرواز همراه باشید تا اپلیکیشن های کاربردی در سفر به ارمنستان را به شما معرفی کنیم. با ما باشید:

اپلیکیشن GG Taxi در سفر به کشور دیدنی ارمنستان:

یکی از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به کشور دیدنی ارمنستان GG Taxi است. اگر با اپلیکیشن های Uber و Lyft آشنایی دارید، اپلیکیشن GG Taxi نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های رزرو آنلاین تاکسی است که با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به صورت آنلاین تاکسی رزرو کنید و یا هزینه کرایه تاکسی خود را پرداخت کنید و در هزینه و زمانتان صرفه جویی کنید. اپلیکیشن GG Taxi به راحتی بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS قابل نصب است.

اپلیکیشن Menu.am در سفر به کشور دیدنی ارمنستان:

اگر به شکم گردی علاقه دارید، حتما قبل از سفر به کشور زیبای ارمنستان اپلیکیشن Menu.am را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. اپلیکیشن Menu.am یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه های غذایی می باشد که در سفر به کشور دیدنی ارمنستان می توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از اپلیکیشن Menu.am می توانید نزدیکترین رستوران نسبت به موقعیت مکانی تان را پیدا کنید و غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید. البته این اپلیکیشن زمان تحویل غذا را نیز نشان می دهد. اپلیکیشن GG Taxi به راحتی بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS قابل نصب است.

اپلیکیشن Dinebook در سفر به کشور دیدنی ارمنستان:

یکی دیگر از پرطرفدارترین و بهترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به کشور زیبای ارمنستان اپلیکیشن Dinebook است. با استفاده از اپلیکیشن Dinebook می توانید از ساعت 09:30 صبح تا 10:30 شب میز خود را در رستوران و کافه های شهر دیدنی ایروان رزرو کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. یکی از نکاتی که اپلیکیشن Dinebook را نسبت به دیگر اپلیکیشن های سفارش غذا در ارمنستان متمایز می کند آن است که می توانید نظرات مردم را در مورد رستوران انتخابیتان بخوانید و از قبل منوی رستوران را بررسی کنید. اپلیکیشن GG Taxi به راحتی بر روی سیستم عامل های اندروید و iOS قابل نصب است.

اپلیکیشن Maps.me در سفر به کشور دیدنی ارمنستان :

یکی دیگر از کارآمدترین و بهترین اپلیکیشن های مورد استفاده در سفر به کشور تاریخی ارمنستان Maps.me است که نقشه های این شهر را در خود جای داده است. یکی از نکاتی که اپلیکیشن Maps.me را نسبت به دیگر اپلیکیشن های مسیریابی مورد استفاده در این کشور متمایز می کند آن است که اگر اینترنت هم نداشته باشید می توانید به صورت آفلاین از این برنامه استفاده کنید. نحوه استفاده از اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار Maps.me به این صورت است که مکان مورد نظرتان را روی نقشه مشخص می کنید و سپس این اپلیکیشن بهترین مسیر برای دسترسی به مقصد مورد نظرتان را به شما نشان می دهد.

اپلیکیشن Yerevan Events در سفر به کشور دیدنی ارمنستان:

Yerevan Event اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می توانید با انواع فستیوال های کشور زیبای ارمنستان و زمان برگزاری آنها آشنا شوید. برای استفاده از اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار Yerevan Event فقط کافیست تاریخ سفرتان را وارد کنید و سپس لیست کاملی از رویدادها و برنامه هایی که در تاریخ مورد جستجو تان برگزار می شود را مشاهده کنید.

سخن پایانی:

اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید می توانید سری به قسمت تورارمنستان زده و از شرایط سفر به این شهر فوق العاده اطلاع پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی