اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910094838714586

با سفارت کانادا در ارمنستان آشنا شوید

کد: 139910094838714586

https://bit.ly/35AQNXM

، تهران , (اخبار رسمی): کانادا، به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته و به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر، شرایط اقتصادی مناسب، تنوع فرهنگی، شرایط خوب کاری و استانداردهای بالای زندگی یکی از مقاصد رویایی در میان علاقه‌مندان به مهاجرت است.

با سفارت کانادا در ارمنستان آشنا شوید.
با سفارت کانادا در ارمنستان آشنا شوید.

کانادا، به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته و به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر، شرایط اقتصادی مناسب، تنوع فرهنگی، شرایط خوب کاری و استانداردهای بالای زندگی یکی از مقاصد رویایی در میان علاقه مندان به مهاجرت است. با توجه به اینکه سفارت کانادا در ایران تعطیل است، متقاضیان اخذ وقت سفارت و ویزای کانادا برای دریافت نوبت سفارت و انگشت نگاری باید به یکی از سفارتخانه های این کشور در اطراف ایران (ارمنستان، ترکیه، امارات) مراجعه کنند.

شرکت مانیاپرواز خدمات پیکاپ ویزای کانادا را از این سه کشور انجام می دهد که بسته به شهر محل مصاحبه و انگشت نگاری بین 10 روز تا سه هفته کاری به طول خواهد کشید. ایروان، پایتخت کشور دیدنی ارمنستان به دلیل نزدیکی به ایران به عنوان یکی از مقاصد محبوب و مورد علاقه متقاضیان اخذ وقت سفارت و ویزای کانادا در میان مهاجران ایرانی است. در ادامه با مراحل و نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا در کشور ارمنستان آشنا می شویم. با ما باشید:

پیکاپ ویزای کانادا

خدمات پیکاپ ویزای کانادا برای ایرانیان در حال حاضر در کشورهای امارات، ترکیه و ارمنستان انجام می شود . که برای اطلاعات بیشتر می توانید در قسمت آدرس و اطلاعات کامل سفارت به قسمت اخذ ویزا در سایت مراجعه کنید.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا 

  • ویزای مهاجرتی
  • اصل پاسپورت
  • پرینت ایمیل سفارت
  • 2 قطعه عکس 5*7
  • مهر ، تاریخ ، آدرس و شماره عکاسی لازم است
  • تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت (ایمیل شخصی، آدرس، شماره تلفن )
  • ویزای غیر مهاجرتی 
  • اصل پاسپورت
  • پرینت ایمیل سفارت
  • رسید بیومتریک
  • پیگیری پیکاپ ویزا 
  • برای پیگیری پیکاپ ویزا در شرکت هواپیمایی مانیاپرواز رویایی می توانید با کارشناسان ما در بخش پیکاپ تماس گرفته و از روند پیکاپ ویزای خود حتی در داخل سفارت نیز با خبر شوید .

خدمات ویزا و پاسپورت ( Visa and Passport services) 

مدت زمان صدور انواع مختلف ویزای کانادا متفاوت است و برای آشنایی کامل با انواع ویزای کانادا می توانید به صفحه ویزای کانادا مراجعه کنید. به طور کلی مدت زمان لازم برای صدور ویزای توریستی کانادا بنابر اعلام سایت رسمی سفارت کانادا حداقل 2 هفته و حداکثر 121 روز کاری است. البته این عدد تقریبی است و واقعیت این است که در مواردی کارشناسان خدمات ویزای کانادا در هولدینگ نیلگام ظرف مدت ۲ هفته موفق به اخذ ویزای متقاضی شده‌اند و توانسته ‌اند مدت زمان صدور ویزای کانادا را کمتر کنند ولی از سوی دیگر با مراجعینی برخورد داشته‌اند که پرونده درخواست ویزای کانادای آنها بیش از ۱ سال است در سفارت بلاتکلیف باقی‌مانده است.

ساعات فعالیت کنسولگری کانادا در ارمنستان (Opening Hours) 

روزهای کاری و ساعات فعالیت کنسولگری کانادا در ارمنستان همه روزه به غیر از شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 10:00 صبح تا 02:00 بعد از ظهر است.

آدرس کنسولگری کانادا در ارمنستان

 Canadian Consulate in Yerevan, Armenia Hotel Marriott, 3rd floor Suite # 306 1 Amiryan Street Yerevan 375010 Armenia

تلفن تماس کنسولگری کانادا در ارمنستان: (+374)(10)567990

فکس  (+374)(10)567903

ایمیل  [email protected]، [email protected]

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کانادا

مدارک لازم برای انواع مختلف ویزا کانادا متفاوت است و برای آشنایی کامل می توانید به صفحه ویزای کانادا مراجعه کنید. برای اقدام از طریق هر یک از این دو روش ثبت نام آنلاین و یا مراجعه حضوری به سفارت مدارکی باید آماده و ارائه شود که مهم ترین آنها فرم‌های درخواست ویزای کانادا و تکمیل دقیق آنها خواهد بود.

اگر بخواهیم دو عامل اصلی در تعیین سرنوشت یک پرونده درخواست ویزای کانادا را نام ببریم، بی تردید عامل اول تکمیل دقیق و صحیح فرم‌های ثبت نام و عامل دوم آفیسر پرونده خواهند بود.

بنابراین بسیار منطقی به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت تکمیل فرم‌های درخواست ویزای کانادا و اطلاع کامل از روند ویزا شدن پرونده، ابتدا با کارشناسانی با تجربه در امور ویزا و مهاجرت مشورت کنید.

جهت اطلاع و آشنایی کامل با انواع ویزای کانادا و مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت و انگشت نگاری به صفحه اخذ ویزای توریستی کانادا و پیکاپ ویزا مراجعه کنید.

اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید می توانید سری به قسمت تورارمنستان زده و از شرایط سفر به این شهر فوق العاده اطلاع پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی