اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909254813314586

با جذاب ترین تم پارک های استانبول آشنا شوید

کد: 139909254813314586

https://bit.ly/3npwx26

، تهران , (اخبار رسمی): استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای گردشگری است که سالانه میلیون ها گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب می کند و از آنها با بهترین امکانات تفریحی و اقامتی پذیرایی می کند.

با جذاب ترین تم پارک های استانبول آشنا شوید.
ویالند، یکی از بهترین شهربازی های شهر استانبول است که در منطقه خلیج گلدن هورن قرار گرفته است

استانبول پر از جنگل های جذاب و تماشایی می باشد که یکی از آنها جنگل بلگراد است. جنگل فوق العاده بلگراد در شمال غربی شهر دیدنی استانبول و در منطقه Sariyer قرار گرفته است

تم پارک ویالند شهر زیبای استانبول (Vialand) :

ویالند، یکی از بهترین و محبوب ترین شهربازی های شهر رویایی استانبول است که در منطقه خلیج گلدن هورن قرار گرفته است. شهربازی ویالند استانبول جایی است که می توانید سوار مدرن ترین و مهیج ترین وسایل بازی شوید و حسابی آدرنالین خونتان را بالا ببرید و اوج هیجان و لذت را تجربه کنید. البته شهربازی مهیج ویالند استانبول امکانات بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته که در کنار تفریح و سرگرمی در این تم پارک خاطره انگیز استانبول می توانید در رستوران ها و کافه های اینجا هر آنچه که دلتان می خواهد نوش جان کنید و انرژی از دست رفته تان را احیا کنید. از دیگر امکانات جانبی تم پارک ویالند استانبول می توان به مراکز خرید، و محوطه ی بازی و سرگرمی کودکان اینجا اشاره کرد. تم پارک ویالند شهر دیدنی استانبول در سال 2013 افتتاح شد و این شهر بازی هیجان انگیز و فوق العاده یکی از بهترین پارک های موضوعی استانبول محسوب می شود.

آکواریوم شهر زیبای استانبول (Istanbul Aquarium) :

آکواریوم شگفت انگیز استانبول یک آکواریوم عمومی و یکی از بهترین آکواریوم ها و پارک های تفریحی در اروپا محسوب می شود. آکواریوم مهیج استانبول با مساحت 6000 متر مربع مسیری به طول 1 کیلومتر را از دریای سیاه به سمت اقیانوس آرام طی می کند. از مهمترین بخش های آکواریوم هیجان انگیز استانبول می توان به بخش اقیانوسی و جنگل های بارانی اشاره کرد که در هر قسمت می توانید با جانوران و گونه های آبزی آن منطقه به خوبی آشنا شوید. آکواریوم دیدنی استانبول برای یک گشت و گذار خانوادگی در شهر ساحلی استانبول گزینه بسیار خوبی می باشد. آکواریوم زیبا و فوق العاده استانبول دارای امکانات منحصر به فرد و ویژه ای از جمله رستوران هایی با چشم انداز خیره کننده به دریای سیاه، فروشگاه های بی نظیر که اگر هنوز سوغاتی نخریده اید، می توانید از فروشگاه هایی که در محوطه این آکواریوم قرار دارند هر آنچه که دلتان می خواهد تهیه کنید.

پارک مینیاتورک شهر زیبای استانبول (Miniaturk) :

در کشور ترکیه و شهر استانبول پارکی به نام مینیاتورک وجود دارد که در مقایسه با پارک های دیگر این شهر کاملا متفاوت و خاص است. مینیاتورک بزرگترین و جذاب ترین پارک مینیاتوری در جهان است که در منطقه خلیج گلدن هورن شهر دیدنی استانبول قرار دارد. با بازدید از پارک شگفت انگیز مینیاتورک استانبول در یک زمان می توانید تجربه سفر به نقاط مختلف دنیا را داشته باشید و از ماکت های مشهور ترین و محبوب ترین بناهای جهان از جمله ، برج پیزا، ایاصوفیه و ... دیدن کنید. ابعاد ساختمانهای پارک هیجان انگیز مینیاتورک شهر رویایی استانبول در اسکیل 25/1 طراحی و ساخته شده است و مدل های ساختمان های پارک مینیاتورک استانبول با جزییات خیره کننده ای به تصویر کشیده شده اند. بازدید از پارک مینیاتوری استانبول شما را به دوران کودکیتان می برد و خاطرات روزهای کودکی را برایتان زنده می کند. برای آشنایی با بهترین پارک های شهر زیبای استانبول مقاله با بهترین پارک های استانبول آشنا شوید را پیشنهاد می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی