اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910274862614586

محبوب ترین سوغاتی های ارمنستان را بشناسید

کد: 139910274862614586

https://bit.ly/3sbyO2O

، تهران , (اخبار رسمی): کشور تاریخی ارمنستان با جاذبه های توریستی و گردشگری فراوان یکی از قطب های مهم گردشگری محسوب می شود. همواره یکی از دغدغه های گردشگران در سفر به کشور دیدنی ارمنستان، خرید سوغاتی می باشد

محبوب ترین سوغاتی های ارمنستان را بشناسید
محبوب ترین سوغاتی های ارمنستان را بشناسید

کشور تاریخی ارمنستان با جاذبه های توریستی و گردشگری فراوان یکی از قطب های مهم گردشگری محسوب می شود. همواره یکی از دغدغه های گردشگران در سفر به کشور دیدنی ارمنستان، خرید سوغاتی می باشد. البته خرید سوغاتی، یکی از هیجان انگیزترین بخش های سفر است چرا که این سوغاتی ها یادگاری ارزشمندی از سفرتان برایتان به جا می گذارند. سوغات کشور زیبای ارمنستان منعکس کننده فرهنگ، تاریخ و فلسفه این کشور دیدنی است. جهت آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم ارمنستان مقاله با فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشور دیدنی ارمنستان آشنا شوید را پیشنهاد می کنیم. تنوع سوغاتی های ارمنستان زیاد است و دارای طیف گسترده ای از کالاها و اجناس می باشد که متناسب با سلیقه تان می توانید از میان آنها انتخاب کنید. بدون شک بهترین سوغات کشور زیبای ارمنستان محصولات سنتی و صنایع دستی این کشور دیدنی می باشد که اغلب کار هنرمندان محلی است. در ادامه با بهترین و محبوب ترین سوغاتی های کشور تاریخی ارمنستان آشنا می شویم. با ما باشید:

جواهرات کشور دیدنی ارمنستان (Armenian Jewelry) :

جواهرات، یکی از لوکس ترین و جذاب ترین سوغاتی های کشور زیبای ارمنستان است که در لیست بهترین سوغاتی های این کشور دیدنی می خواهیم به آن اشاره ای داشته باشیم و در زندگی روزمره نیز می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از نکاتی که جواهرات ارمنی را نسبت به دیگر سوغاتی های کشور رویایی ارمنستان متمایز می کند، نمادهای ارمنی حک شده بر روی این جواهرات است که از این طریق آنها را به یک سوغاتی فوق العاده برای یادآوری خاطراتتان از سفر به این کشور رویایی تبدیل می کند.

فرش و قالیچه های آنتیک کشور دیدنی ارمنستان (Antique carpets) :

فرش و قالیچه دستباف ارمنی در میان مشهورترین و نفیس ترین سوغاتی های ارمنستان است و طرفداران بسیاری در میان گردشگران دارد. در فرش فروشی های ارمنستان می توانید فرش و قالیچه سنتی و دستباف را دراندازه ها، طرح ها و رنگ های متنوع ببینید که هم به عنوان تابلوی دیواری و هم به عنوان فرش استفاده می شوند. فرش ها و قالیچه های دستباف ارمنی معمولا قیمت بالایی دارند، پس بهتر است قبل از خرید حتما از فروشندگان تخفیف بگیرید. البته فرش های ماشینی ارمنی نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و به دلیل قیمت پایین تر و تنوع نقش و نگارشان طرفداران بسیاری در میان گردشگران و اهالی دارند. بهترین مکان برای خرید فرش در کشور رویایی ارمنستان بازار ورنیساژ ( Vernissage Market) شهر دیدنی ایروان است.

عروسک های دست ساز با لباس سنتی و بومی کشور دیدنی ارمنستان ( Handmade dolls that showcase traditional Armenian costume) :

یکی دیگر از صنایع دستی جذاب و زیبای کشور دیدنی ارمنستان عروسک های بومی و سنتی این کشور تاریخی است که لباس محلی ارامنه را پوشیده اند و در طرح ها و اندازه های مختلف می توانید آنها را از بازار ورنیساژ تهیه کنید.

لباس سنتی کشور دیدنی ارمنستان (Traditional Armenian clothes) :

یکی دیگر از سوغاتی های محبوب و پرطرفدار کشور دیدنی ارمنستان، لباس سنتی ارمنی می باشد که نشان دهنده فرهنگ غنی و سبک زندگی مردم این کشور تاریخی است. از بهترین منابع الهام بخش در طراحی لباس های ارمنی می توان به تابلوهای نقاشی قرون وسطی، معماری و آثار تاریخی ارمنی اشاره کرد. لباس سنتی ارامنه بسیار رنگارنگ و متنوع است و رنگ های مختلف نشان دهنده اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور دیدنی ارمنستان می باشد. بر اساس گفته فیلسوف ارمنی قرن چهاردم به نام Grigor Tatevatsi رنگ سیاه نماد زمین، رنگ سفید نماد آب، رنگ قرمز نماد هوا، رنگ زرد نماد شعله، رنگ بنفش نماد آگاهی، رنگ قرمز نماد شجاعت و آبی نماد عدالت است. یکی از نکات جالب در مورد لباس های ارمنی آن است که از ظاهر لباس ارمنی می توانید مجرد و یا متاهل بودن افراد را حدس بزنید. کمربند نقره ای در لباس مردان ارمنی نماد مردانگی و کمربند طلایی نماد ثروت است. اگر از طرفداران لباس های محلی و سنتی هستید، بدون شک یکی از بهترین انتخاب هایی که برای خرید سوغاتی در سفر به کشور دیدنی ارمنستان می توانید داشته باشید، خرید لباس های سنتی ارامنه است.

سخن پایانی :

اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید می توانید سری به قسمت تورارمنستان زده و از شرایط سفر به این شهر فوق العاده اطلاع پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی