اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912165046414586

بهترین کافه های استانبول

کد: 139912165046414586

https://bit.ly/3kN4BEQ

، تهران , (اخبار رسمی): اگر روزی به استانبول بروید و قصد بازدید از یکی از شیک ترین و بهترین کافه های این شهر را داشته باشید، به کجا می روید؟ آیا می دانید که بهترین کافه های استانبول کدام ها هستند و در کدام محله های استانبول جای گرفته اند؟

بهترین کافه های استانبول
استانبول در میان آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی خود کافه ها بی نظیری دارد

اگر از علاقه مندان استانبول هستید و می خواهید با تور استانبول راهی این شهر توریستی شوید، برای شما یک لیست 7 موردی از بهترین کافه های این شهر را انتخاب کرده ایم و شرح مختصری از خصوصیات هر یک را آورده ایم، قبل از نوشیدن یک قهوه ترک حتما این مقاله را مطالعه کنید.

کافه کو (Kev)

"کو کافه" را می توان یکی از بهترین، شیک ترین و پر طرفدار ترین کافه های شهر استانبول دانست. زیبایی محیط این کافه و همینطور کیفیت مناسب و قابل قبول گزینه های منوی آن باعث شده تا بیشتر افراد، به یک بار بازدید از آن بسنده نکنند.

کافه کو جایی است که ترکیب چوب و فلز در آن، یک نوع دکوراسیون مدرن و در عین حال لاکچری و آرام بخشی را به وجود آورده و در کنار این محیط دلنشین، بهترین آیتم های خوراکی و نوشیدنی ها را به مشتریان خود عرضه می کند.

برای بازدید از این کافه باید به خیابان 36 ام از محله ی "مودا" بروید و فراموش نکنید که از صبحانه تا شام و همینطور انواع میان وعده های ترکیه ای و اروپایی را در آن می توانید سفارش دهید.

دم کاراکوی (Dem Karakoy)

همه می دانیم که کافه با چایخانه تفاوت دارد و کافه جایی است که در آن قهوه و متعلقات آن به فروش می رسد؛ در "دم کاراکوی کافه" اما برخلاف اسم و ظاهر آن، انواع و اقسام چای های ترکیه ای و بین المللی به طور تخصصی و با بهترین کیفیت ها تهیه و عرضه می شود.

چای بازها در این کافه می توانند طعم و مزه ی بیش از 60 مدل چای مختلف و با روش های دم آوری متفاوت را بچشند و در عین حال از آرامش فضای آرام و کلاسیک محیط کافه، لذت ببرند.

البته منوی دم کاراکوی تنها به چای محدود نمی شود و دمنوش ها، قهوه ها و دسر های متنوع دیگری هم در آن به چشم می خورد.

این کافه در محله ی کاراکوی استانبول و در خیابان هفدهم "هوکا تحسین" واقع شده و همه روزه از صبح تا ساعات پایانی شب، در خدمت مشتریان و گردشگران است.

کافه چوما (Cuma)

اگر در شهر استانبول و در اطراف خیابان "چوکورچوما" در حال پرسه زدن بودید و محلی دنج، آرام و دور از همهمه و سر صدای شهر را جستجو می کردید، به "چوما کافه" بروید.

در این فضای پر از کافئین، علاوه بر نوشیدنی های گرم و سرد بدون الکل، انواع غذاهای سنتی ترکی، آنهم با بهترین کیفیت و رسپی، تهیه و عرضه می شوند.

یکی از این غذاها، کوفته ی ترکی است که سرآشپزان خبره و مجرب این کافه، با یک نوع دستور پخت مخصوص و منحصر به فرد، آن را طبخ می کنند. فضای دنج این کافه نیز درست مانند کیفیت مواد خوراکی داخل آن، بی نظیر است و حال و هوایی نیمه سنتی و کلاسیک دارد.

کافه آرا (Ara)

یکی از بهترین کافه های استانبول در محله ی "آرا گولر" این شهر، "آرا کافه" است که به خاطر دکوراسیونی منحصر به فرد و همینطور غذاهای کاملا ارگانیک و با کیفیت خود به شهرت رسیده است.

این کافه را یک عکاس استانبولی که به تازگی هم فوت شده، راه اندازی کرده و فضای داخل آن را هم با عکس های دوربین شخصی خودش تزیین و دکور کرده است. اگر روزی به این کافه رفتید، یادتان باشد که شکلات های تند و مکزیکی آن را حتما یک بار امتحان کنید.

کافه فیلبوک (Fil Books)

کتاب باز ها عاشق کافه هایی با چنین اسم هایی هستند؛ کافه فیلبوک همانطور که از نامش پیداست، ساختمانی است در محله ی "بی اوغلو" که دیوار های آن پر از قفسه های کتاب هایی است که به جای متن، با هزاران تصویر و عکس پر شده اند.

مشتریان این کافه می توانند تا زمان آماده شدن سفارششان یکی از این کتاب ها را بردارند و از نگاه کردن به صفحات پر از تصویر آن لذت ببرند. با این تعبیر مشخص است که کافه فیلبوک، بیشتر پاتوق مورد علاقه ی عکاسان است تا کتاب خوان ها. بد نیست بدانید که مدیر فیلبوک کافه، خودش هم یک عکاس است و بعضی از روز ها، کافه ی خود را به یک کارگاه هنری تبدیل می کند!

بیکری 180 (Café Bakery 180)

آیا می دانید که ایده آل ترین دمای فر برای تهیه ی انواع کیک دمای 180 درجه است؟ بیکری 180، که کافه ای است در شمال منطقه ی مودا، با اشاره به این نکته ی آشپزی، مدعی شده که یکی از معدود کافه هایی است که در استانبول بهترین و استاندارد ترین کیک ها و دسر های محلی و اروپایی را تهیه می کند. اگر می خواهید بدانید خوشمزه ترین آیتم این کافه چیست، کیک 180 درجه و ساندویچ انگلیسی آن را فراموش نکنید.

استانبول در میان آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی خود کافه ها بی نظیری دارد که به طرز
قابل قبولی رشد و توسعه داشته اند و در جای جای آن، کافه های شیک، کلاسیک و مجللی به چشم می خورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی