اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910154845914586

همه چیز درباره تور و سفر به استانبول

کد: 139910154845914586

https://bit.ly/3qhMd8I

، تهران , (اخبار رسمی): استانبول شهری است با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد که نیمی از آن در قاره اروپا و نیمی دیگر در قاره آسیا قرار گرفته است. بیش از 15 میلیون نفر در این شهر زیبای کشور ترکیه زندگی می کنند که 65 درصد آنها در بخش اروپایی و 35 درصد در بخش آسیایی استانبول ساکنند.

همه چیز درباره تور و سفر به استانبول
همه چیز درباره تور و سفر به استانبول

استانبول شهریست با موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد که نیمی از آن در قاره اروپا و نیمی دیگر در قاره آسیا قرار گرفته است. بیش از 15 میلیون نفر در این شهر زیبای کشور ترکیه زندگی می کنند که 65 درصد آنها در بخش اروپایی و 35 درصد در بخش آسیایی استانبول ساکنند. هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به این شهر زیبای کشور ترکیه شهر استانبول سفر می کنند و استانبول در سال 2019 با حضور بیش از 13 میلیون مسافران گردشگری در این شهر در جایگاه هشتمین شهر توریستی دنیا قرار گرفت.

طبیعت زیبا و بی نظیر تور استانبول, جاذبه های تاریخی،مراکز خرید، غذاها و برخی خیابانها و محله های این شهر از جمله مهمترین دلایل محبوبیت استانبول در میان گردشگران و تورهای مسافرتی میباشد . در این مطلب سعی کرده ایم این شهر زیبایی استانبول و امکانات مختلفی را که درتور استانبول برای گردشگران وجود دارد بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

موقعیت جغرافیایی و آب و هوا استانبول

استانبول شهریست همسایه تنگه بسفر و دریای مرمره, تنگه بسفر است که این شهر را به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم کرده و البته چشم اندازی بسیار زیبا را به استانبول بخشیده است.

استانبول دارای آب و هوای متنوعی است و تعییرات آب و هوایی زیادی را در طول سال تجربه می کند. در اکثر ماه های سال می توان به این شهر سفر کرد اما به نظر می رسد بهار و پاییز بهترین فصول برای سفر به استانبول باشند. در این فصل ها هم آب و هوای خوبی را در این شهر شاهد هستیم و هم از نظر حجم ورود مسافران, استانبول کمی خلوت تر است و در نتیجه از نظر قیمت ها نیز می توان ارزان تر سفر کرد.

مهمترین محلات استانبول

همانطور که اشاره شد استانبول به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده است. بخش اروپایی این شهر بخش توریستی استانبول است و قسمت آسیایی بخش آرام تر و سرسبز تر شهر محسوب می شود که بیشتر اهالی بومی استانبول در آن ساکنند. در زیر نگاهی داریم به برخی از مهمترین محلات استانبول, با ما همراه شوید.

اگر قصد سفر و بازدید از این شهر جذاب را دارید میتوانید با خرید تور از خدمات ویژه بهره‌مند شوید.

گالاتا استانبول

یکی از قدیمی ترین محلات استانبول در بخش اروپایی که بخشی از منطقه قدیمی بی اوغلو است. گالاتا یکی از توریستی ترین محلات شهر استانبول محسوب می شود که برج گالاتا, خیابان پر جنب و جوش استقلال با فروشگاهها و مراکز خرید متنوع, موزه هنرهای مدرن استانبول و رستورانها و کافه های بسیاری در آن قرار گرفته است. گالاتا محله ای است شلوغ و پر جنب و جوش که مرکز فرهنگی شهر استانبول محسوب می شود.

محله سلطان احمد در استانبول

بخش قدیمی شهر استانبول که قسمتی از منطقه فاتح محسوب می شود.  بسیاری از جاذبه های تاریخی استانبول مانند موزه ایاصوفیه, مسجد کبود, قصر توپکاپی, آب انبار باسیلیکا و .... در این محله قرار گرفته اند. محله سلطان احمد جایی است که نمی شود در سفر به استانبول به آنجا نرفت.

ببک, قاصی کوی, بشیکتاش, کاراکوی, کادیکوی و شیشلی از دیگر محلات مهم و شناخته شده شهر استانبول هستند.

جاذبه های گردشگری تور استانبول

تنگه بسفر استانبول ، منظره ای متفاوت از جهان: یکی از جاذبه های استانبول برای جهانگردان قایق سواری در تنگه بسفر است، جایی که دو قاره اروپا و آسیا را از هم جدا می کند. شما میتوانید مانند بسیاری از گردشگران با همراه شدن با تورهای قایقرانی در این منطقه منظره ای متفاوت و رویایی از دنیا را ببینید به ویژه در شبها که نورپردازی شهر و گذشتن از مقابل برخی جاذبه های تاریخی استانبول این سفر را برای شما رویایی تر هم خواهد کرد.

شما می توانید هم به وسیله کشتی کروز و هم با قایق از تنگه بسفر دیدن کنید اما مهم این است که مطمئنا بازدید این سفر دریایی هیچوقت از ذهن شما بیرون نخواهد رفت.

مسجد آبی استانبول

از دیگر جاذبه های این شهر مسجدی با کاشی های آبی ست که درست به همین دلیل نام مسجد آبی را به خود گرفته است. مسجدی با شش مناره که از زیباترین و منحصر به فرد ترین دیدنی های استانبول به شمار می رود و معماری خیره کننده آن چه از بیرون و چه دورن آن چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

مسجد آبی توسط سلطان احمد اول بنا شده است و با موزه ایا صوفیه فاصله کمی دارد. این مسجد 24 ساعت شبانه روز برای علاقهمندان به بازدید باز است و تنها 6 بار برای اقامه نماز بسته می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی