اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904054391914495

آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها + راهنمای تصویری

کد: 139904054391914495

https://bit.ly/2ZcXhYJ

، تبریز , (اخبار رسمی): اموزش اینستاگرام یکی از مهم ترین قسمت های هر برنامه ی اجتماعی است که هر فرد باید پیش از کار با آن برنامه، ان را به صورت کامل یاد بگیرد. در این مقاله شما می توانید جزئیات اموزش را یاد بگیرید.

اموزش اینستاگرام برای مبتدی ها + راهنمای تصویری
آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها + راهنمای تصویری

آموزش اینستاگرام یکی از چالش برانگیز‌ترین فضاهایی است که هم اکنون همه‌ی ما را درگیر خود کرده است. ما این مقاله را انتخاب کرده‌ایم تا مهم‌ترین و در عین حال ابتدایی‌ترین مسائل را نسبت به اینستاگرام بیان کنیم. اگر شما نیز مشتاق این مقاله هستید، پس مسلما یکی از کاربران جدید اینستاگرام هستید و یا در آینده خواهید بود. در این مقاله می خواهیم نحوه‌ی ثبت نام در اینستاگرام و پس از آن آماده کردن پروفایل، بارگذاری پست و استوری را بیان کنیم. با مطالعه‌ی این مقاله شما می توانید حداقلی‌ترین و در عین حال مهم‌ترین کارهای اینستاگرام را انجام دهید.

آموزش کامل ثبت نام در اینستاگرام

زمانی که می خواهید در اینستاگرام ثبت نام کنید، دو روش به شما پیشنهاد داده می شود. روش اول از طریق فیسبوک و روش دوم از طریق شماره تلفن و یا ایمیل است. عموم کاربران ترجیح می دهند که از طریق شماره تلفن و پس از آن ایمیل و در نهایت از طریق فیسبوک ثبت نام کنند. ما در این مقاله ثبت نام از طریق شماره تلفن و ایمیل را بیان می کنیم. مسلما کاربرانی که تاکنون از حساب فیسبوک استفاده کرده اند، تا حد زیادی با این الگوریتم آشنا هستند و مشکل چندانی ندارند.

زمانی که ثبت نام از طریق ایمیل و یا شماره تلفن را انتخاب می کنید، در هر دو روش با وارد کردن شماره تلفن و ایمیل خودتان، به صفحه‌ی دیگری منتقل می شوید. حال در این صفحه از شما یک نام کاربری و رمز عبور می خواهد، که در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که از یک رمز عبور قوی و مطمئن استفاده کنید. تعداد کاراکترهای رمز عبور خود را کمتر از 8 حرف انتخاب نکنید.

هم اکنون شما یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید. مرحله‌ی اول به پایان رسید. در مرحله‌ی بعد نیاز است تا حساب کاربری خود را آپدیت کنید. شما هیچ تصویر، متن و یا اطلاعاتی را از خودتان قرار نداده‌اید و هم اکنون برای این که کاربران بتوانند شناختی نسبی از شما داشته باشند، شما باید حساب کاربری خود را تکمیل کنید.

آموزش کامل تکمیل پروفایل در اینستاگرام

در این بخش آموزش کامل تکمیل پروفایل در اینستاگرام توضیح داده شده است. زمانی که شما در اینستاگرام شروع به فعالیت می کنید؛ دونوع حساب کاربری به شما پیشنهاد می شود. حالت شخصی و حالت بیزینسی!!! حالت بیزینسی تقریبا تمامی امکانات حالت شخصی دارد به جز امکان پرایویت کردن حساب!!! به همین دلیل ما در ادامه ویژگی‌های حالت بیزینسی را توضیح دادیم که بتوانیم در این مقاله به صورت کامل تکمیل پروفایل اینستاگرام را بیان کرده باشیم.

در ابتدا که وارد حساب کاربری خودتان در اینستاگرام می شوید، نیاز است تا وارد بخش پروفایل حساب کاربری‌تان شوید. در پایین صفحه یک شکل آدمک وجود دارد، بر روی آن کلیک کنید. در این بخش صفحه‌ی کاربری شما نمایش داده می شود که نیاز به تصویر دارد. بر روی آیکون تصویر کلیک کنید؛ حل می توانید از بخش گالری و یا دوربین عکسی را برای این قسمت انتخاب کنید و در نهایت آیکون تایید را لمس کنید. حال پروفایل اینستاگرام شما دارای یک تصویر مطلوب است.

در ادامه حال باید شرح حالی از خودتان قرار دهید. به اصطلاح به آن بیوگرافی میگویند. اینستاگرام قانون کرده است که هر فرد تنها می تواند بیوگرافی خود را در 150 کاراکتر بیان کند. در این قسمت می توانید هر آنچه که دوست دارید را بنویسید. علاوه بر نام کاربری که انتخاب کردید، می توانید نامی دیگر نیز برای خود انتخاب کنید. این نام برای هیچ کس نمایش داده نمی شود و تنها برای خود شماست.

در بخش پروفایل اینستاگرام می توانید وب سایت کانال، واتس آپ و یا سایت خود را وارد کنید تا هر فردی بتواند به سایت شما دسترسی داشته باشد. در این بخش می توانید پیج اینستاگرام خود را به حساب فیسبوک خود متصل کنید. با انجام این کار پیج شما از یک امنیت بالا بهره مند می شود.

در بخش پایین آن یک گزینه‌ای وجود دارد که در آن دسته بندی‌های شغلی را تعیین می کنند. شما می توانید در این دسته بندی‌ها شغل و موضوع مرتبط با پیج خود را انتخاب کنید. در حال حاضر این گزینه تنها یک برداشت کلی از پیج شما در اختیار دیگران قرار می دهد. با این حال با توجه به این که اینستاگرام روزانه آپدیت‌هایی را ارائه می دهد؛ بهتر است که این قسمت را تکمیل کنید.

پس از این گزینه‌ی دیگری وجود دارد که می توانید راه‌های ارتباطی خود را با مخاطبانتان فعال کنید. این گزینه در حالت شخصی وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از این گزینه شماره تلفن خود را برای تماس و ارسال پیامک در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. علاوه بر شماره تلفن، می توانید ایمیل خود را نیز فعال کنید، تا کاربران بتوانند از طریق ایمیل شما با شما ارتباط بگیرند.

در بخش بعدی پروفایل اینستاگرام از شما می پرسد که می خواهید کتگوری (دسته بندی شغلی) شما نمایش داده شود و با فعال کردن آن، فالوورهای شما می توانند متوجه بشوند که شما در کدام بخش فعالیت می کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که ایمیل و شماره تلفن شما نمایش داده شود یا نه…!!!

در قسمت بعدی شما می توانید اطلاعات مربوط به ادمین را وارد کنید. دقت کنید که اطلاعاتی که وارد می کنید می تواند تا حد زیادی امنیت پیج شما را تضمین می کند. پس از وارد کردن شماره‌های نامربوط و ایمیل‌های بی ربط خودداری کنید.

آموزش کامل پست گذاشتن در اینستاگرام

اگر تاکنون هیچ پستی در اینساگرام لود نکرده اید اصلا نگران نباشید. در این آموزش صفر تا صد آن آورده شده است. برای بارگذاری پست ابتدا باید بر روی آیکون سوم بروید. در این بخش از شما می خواهد تا تصویری، ویدئویی و یا چند تصویر را انتخاب کنید.برای انتخاب چند تصویر گزینه‌ی select multitype را کلیک می کنید و چندین تصویر را به صورت همزمان انتخاب می کنید. پس از آن گزینه‌ی next را انتخاب می کنیم.

هم اکنون تصویر انتخابی شما را با فیلترهای مختلفی نمایش می دهد که شما می توانید هر کدام از آن‌ها را که می خواهید با فیلترهای مختلفی ببینید. علاوه بر فیلترها، قسمت دومی نیز وجود دارد که در کنار فیلترها قرار دارد و به نام edit معروف است. دراین بخش شما می توانید میزان روشنایی، کنتراست، رنگ‌ها و سایر تغییراتی را که می خواهید اعمال کنید. پس از ایجاد تغییرات، بر روی دکمه‌ی next کلیک کنید.

هم اکنون صفحه‌ای جدید برای شما نمایش داده می شود که در ابتدای این صفحه از شما می خواهد تا کپشنی را در مورد تصویر انتخاب شده بنویسید. پس از آن می توانید افرادی را بر روی پست مورد نظر خود تگ کنید. و در قسمت لوکیشن می توانید مکان پست مورد نظر را تکمیل کنید. زمانی که این کار را می کنید، در واقع این امکان را به فالوورهای خود می دهید که از طریق جستجوی مکان بتوانند به پست شما دسترسی داشته باشند. با فعال کردن هر کدام از این گزینه‌های فیسبوک، توئیتر و غیره می توانید پست خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نشر دهید. همچنین شما می توانید فیلم‌های طولانی خود را در پست اینستاگرام منتشر کنید. 

آموزش کامل استوری گذاشتن در اینستاگرام

استوری داستان‌های کوتاه یی هستند که تنها 24 ساعت برای فالوورهای شما نمایش داده می شود. زمانی که وارد صفحه‌ی هوم اینستاگرام خود می شوید، یک علامت دوربین در بخش سمت چپ، بالای صفحه مشاهده می کنید که با لمس کردن آن وارد صفحه یا جدید می شوید. البته برای استوری گذاشتن راه‌های مختلفی وجود دارد مثلا می توانید انگشت خود را از چپ به راست بر روی گوشی خود بکشید، می بینید که وارد همان صفحه‌ی استوری شده اید. استوری یکی از بهترین قابلیت‌های اینستاگرام است که می توانید آن را اعمال کنید. شما از طریق استوری می توانید لایو برگزار کنید. فیلم بگیرید و حتی گیف بسیازید. شما همچنین می توانید از فیلترهایی که استوری دارد، برای زیبایی کار خود استفاده کنید.

فرض کنید حالا می خواهید یک استوری ساده و زیبا قرار دهید؛ برای این کار می توانید عکسی را انتخاب کنید؛ حال در بالای صفحه گزینه‌های مختلفی نمایش داده می شود. می توانید استیکر، متن و لینک اضافه کنید و در نهایت یا به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی آن را انتشار دهید. در اینستاگرام یک بخشی معرفی شده است به نام کلوز فرند که می توانید در این بخش یک گروه از کاربران را قرار دهید که دوست دارید به صورت خصوصی استوری شما را مشاهده کنند.

اگر در بخش استوری انگشت خود را از پایین به سمت بالا بکشید؛ استیکرهای جذاب و متفاوتی نمایش داده می شود که تنها مربوط به بخش استوری اینستاگرام است. مثلا می توانید از استیکر مکان استفاده کنید. مکان فعلی استوری خود را بیان کنید. با استیکر؛ زمان فعلی استوری خود را بیان کنید. استیکرهای هشتگ، موزیک، در خانه ماندن، تشکر و ساپورت کسب و کارهای خرد از دیگر استیکر‌های فلت هستند. با این حال می توانید از استیکرهای کویز، Poll و دیگر استیکرها استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله آموزش‌های ابتدایی و جامعی برای استفاده از اینستاگرام بیان شده است. در واقع شما اگر یک تازه کار باشید با استفاده از این مقاله به راحتی می توانید در اینستاگرام حساب بسازید و پست و استوری قرار دهید. برای این که در این زمینه مهارت پیدا کنید، نیاز است تا به صورت مداوم با اینستاگرام کار کنید و مقاله‌های آموزش اینستاگرام را دنبال کنید. سعی کنید تمامی فیلترها را در استوری و پست تست کنید تا مهارت‌های تصویری خود را افزایش دهید و بتوانید پست‌هایی را آپلود کنید که در قسمت اکسپلوور نمایش داده شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]