با بهترین اپلیکیشن‌ها برای سفر به استانبول آشنا شوید

کد: 139904104400014586

https://bit.ly/38oKBSC

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی به ویژه در ایام تعطیلات که اپلیکیشن‌های متعددی در حوزه‌های مختلف برای سفر به آن طراحی شده و ما در این مطلب قصد داریم به سراغ آنها رفته و مهمترین و کاربردی‌ترین این اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی کنیم.

با بهترین اپلیکیشن‌ها برای سفر به استانبول آشنا شوید
با بهترین اپلیکیشن‌ها برای سفر به استانبول آشنا شوید

اپلیکیشن Trafi

یکی از اپ‌های پرطرفدار و کاربردی که در حوزه حمل و نقل می‌تواند در سفر به تور استانبول همراه خوبی برای مسافران به این شهر دیدنی کشور ترکیه باشد اپلیکیشن Trafi Türkiye است. این اپلیکیشن، برنامه کامل و جامعی برای آشنایی با حمل و نقل عمومی شهر استانبول محسوب می‌شود. با ترافی می‌تونید مسیر حرکت خود را دنبال کرده و این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند بهترین وسیله نقلیه ممکن را برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود پیدا کنید. برای استفاده از این برنامه تنها باید مبدا و مقصد مورد نظر خود را در اپلیکیشن وارد کرده و دیگر همه چیز را به ترافی بسپارید. نکته جالب توجه اینکه این اپلیکیشن جذاب مدت زمانی را که احتمالا در ترافیک خواهید ماند، به شما نشان خواهد داد. استفاده از این برنامه رایگان است و می‌تواند سفری راحت‌تر را به شهر رویایی و زیبای استانبول به شما هدیه دهد.

اپلیکیشن Grand Bazar

یکی از جذابترین بخش‌های سفر به استانبول خرید کردن از این شهر دیدنی و شگفت‌انگیز کشور ترکیه است. بخشی بسیار جذاب و پرطرفدار از سفر به این شهر که می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف این قسمت از سفرتان را هم راحت‌تر و جذاب‌تر تجربه کنید. یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند در این حوزه به شما بسیار کمک کند Grand Bazar است. همانطور که از نام این برنامه هم پیداست اگر قصد خرید از بازار بزرگ استانبول را داشته باشید با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در بازار شلوغ و پر رفت و آمد استانبول کالاها و فروشگاه‌های مورد نظرتان را با سهولت بیشتری پیدا کنید. Grand Bazar یکی دیگر از برنامه‌های پرطرفدار و شناخته شده برای سفر به استانبول به شمار می‌رود که بهتر است در سفر به این شهر زیبا آن را به خاطر داشته باشید.

اپلیکیشن Sesli Sozluk

ارتباط برقرا کردن با افراد بومی و محلی و کاسبان و مغازه‌داران کشورهای مختلفی که به آنها سفر می‌کنید می تواند سفر به این کشورها را برایتان به تجربه‌ای جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر تبدیل کند. اپلیکیشن بعدی که قصد معرفی آن را داریم برنامه‌ای است که در این زمینه به یاری‌تان خواهد آمد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید ارتباط بیشتر و بهتری با ساکنان شهر استانبول برقرار کنید. Sesli Sozluk اپلیکیشنی است که می‌تونید با استفاده از آن لغات مناسب و تلفظ صحیح آن را برای ارتباط برقرار کردن با مردم شهر استانبول بیابید. این اپلیکیشن یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند در سفر به این شهر زیبا و شگفت‌انگیز کشور ترکیه همراهی فوق‌العاده برای مسافران به استانبول زیبا و رویایی باشد.

اپلیکیشن Yemeksepeti

نوبتی هم که باشد نوبت غذاهای فوق‌العاده و بسیار خوش طعم کشور ترکیه است. Yemeksepeti برنامه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید نزدیکترین رستوران‌ها را به محلی که در آن حضور دارید پیدا کرده و با منوی این رستوران‌ها نیز به خوبی آشنا شوید. این برنامه به شما کمک می‌کند با شناخت کامل از غذاها و قیمت‌های رستوران‌هایی که در نزدیکی شما قرار دارند از خوردن یک وعده غذایی فوق‌العاده در شهر دیدنی استانبول بیشتر لذت ببرید.

اپلیکیشن Istanbul Travel Guide by Ulmon

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی و فوق‌العاده‌ای که می‌تواند در سفر به استانبول شما را یاری دهد، Istanbul Travel Guide by Ulmon است. یکی از نکات مثبت این برنامه قابلیت استفاده از آن بدون نیاز به اتصال به اینترنت و در حالت آفلاین است. برای استفاده از Istanbul Travel Guide by Ulmon مکان‌هایی را که قصد بازدید از آنها را دارید روی نقشه مشخص می‌کنید تا با استفاده از این اپلکیشن جهت‌یابی، مسیر پیش رو و فاصله تقریبی از مکان مورد نظر خود را ببینید.

اپلیکیشن BiTaksi

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی و بسیار پرطرفداری که می‌توانید در سفر به تور استانبول از آن استفاده کرده و حمل و نقلی آسانتر را در این شهر زیبا تجربه کنید، BiTaksi است. با استفاده از این اپلیکیشن تاکسی‌یاب، که بسیار شبیه اسنپ یا تپسی است می‌توانید نزدیکترین تاکسی به موقعیت مکانی خود را پیدا کرده و سفری راحت و بدون دغدغه را به استانبول زیبا و شگفت‌انگیز تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی