اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904164410514586

با هتل‌های ارزان شهر استانبول آشنا شوید

کد: 139904164410514586

https://bit.ly/2O2juDF

، تهران , (اخبار رسمی): اگر می‌خواهید سفری ارزان را به شهر زیبا و رویایی استانبول تجربه کنید یکی از بهترین راه‌ها انتخاب یکی از هتل‌های ارزان و کم‌هزینه‌تر این شهر است. در این شهر هتل‌های بسیاری با قیمت‌های متنوع وجود دارند و متناسب با بودجه خود می‌توانید بهترین گزینه ممکن را برای سفر به این شهر زیبای ترکیه انتخاب کنید

هتل کالیفرنیا (Hotel California)

یکی از هتل‌های ارزان و بسیار خوب شهر استانبول که در میان مسافران به این شهر زیبا و دیدنی طرفداران بسیاری دارد هتل کالیفرنیاست. هتلی سه ستاره و زیبا با دسترسی بسیار خوب به جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول که از امکانات مناسبی نیز برخوردار است. 20 اتاق هتل کالیفرنیا دکوراسیون بسیار زیبایی داشته و می‌توانند اقامتی لذت‌بخش را در سفر به این شهر برایتان رقم زنند. فاصله 500 متری با بازار بزرگ استانبول یکی دیگر از آیتم‌های محبوبیت هتل کالیفرنیاست. این هتل در محله زیبا و تاریخی سلطان احمد قرار گرفته که محبوبیت آن را در میان گردشگران دوچندان می‌کند. از جمله امکانات این هتل زیبا و شناخته‌شده شهر استانبول می‌توان به رستوران بسیار خوب این هتل اشاره کرد که می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای سنتی کشور ترکیه را در آن امتحان کنید.

هتل آدا استانبول (Ada Hotel Istanbul)

هتل آدا یکی دیگر از هتل‌های ارزان و فوق‌العاده شهر استانبول به شمار می‌رود که در مرکز این شهر قرار گرفته و از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است. این هتل زیبا نیز در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار و شناخته شده شهر استانبول مانند کاخ توپکاپی و موزه ایاصوفیه قرار گرفته و می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز را به مسافران شهر رویایی استانبول هدیه دهد. اتاق‌های این هتل نیز طراحی داخلی بسیار زیبا و دلنشیتی داشته و از امکانات بسیار خوبی نیز برخورداند.

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول (Express İnci Airport Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های بسیار خوب استانبول که با هزینه‌ای مناسب می‌توانید اقامتی فوق‌العاده و به‌یادماندنی را در آن تجربه کنید هتل اکسپرس اینچی ایرپورت این شهر است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آتاتورک قرار گرفته و اتاق‌های آن نیز از امکانات بسیار خوبی برخوردارند. سرو صبحانه رایگان به سبک بوفه یکی از آیتم‌های محبوبیت این هتل زیبای شهر استانبول است. همچنین می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های اطراف این هتل هم اوقاتی لذت‌بخش و فوق‌العاده را سپری کنید.

هتل آلاهان استانبول (Alahan Hotel)

یکی دیگر از انتخاب‌هایی که برای اقامتی ارزان و بسیار خوب در شهر زیبای استانبول پیش رو دارید هتل آلاهان این شهر است. این هتل زیبا در منطقه آکسارای واقع شده و طرفداران زیادی در میان مسافران به شهر زیبای استانبول دارد. اتا‌ق‌های این هتل دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی دارند که از جمله آنها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی اشاره کرد.

هتل دیواس (Diva's Hotel)

به سراغ یکی دیگران از هتل‌های معروف و ارزان شهر استانبول می‌رویم. هتل زیبا و سه ستاره دیواس که در محله دیدنی سلطان احمد واقع شده و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مهم استانبول در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. از این هتل تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مسجد آبی و ایاصوفیه رسیده و لحظاتی بی‌نظیر را در استانبول زیبا و دیدنی سپری کنید. باغ و تراس بسیار زیبای این هتل از جمله عوامل محبوبیت هتل دیواس در میان گردشگران محسوب می‌شوند. این هتل در منطقه‌ای آرام و دوست‌داشتنی قرار گرفته و یکی از بهترین هتل‌های ارزان شهر استانبول به شمار می‌رود.

هتل امینه سلطان (Emine Sultan Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های ارزان و پرطرفدار شهر استانبول که اتاق‌های زیبا و بسیار خوبی دارد هتل امینه سلطان در محله تاریخی و تماشایی

سلطان احمد است. این هتل 4 ستاره تنها ده اتاق دارد اما این اتاق‌ها فوق‌العاده زیبا و دوست‌داشتنی هستند و از امکانات خوبی نیز برخوردارند. ساختمان چوبی و جذاب این هتل نیز نظر مسافران به شهر زیبای استانبول را به خود جلب می‌کند. نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری اصلی و مهم شهر استانبول از دیگر عوامل محبوبیت هتل زیبای امینه سلطان در میان گردشگران محسوب می‌شود به گونه‌ای که تنها با 4 دقیقه پیاده‌روی از این هتل می‌توان به مسجد آبی رفت. دیدن چشم‌انداز زیبای تنگه بسفر را هم از تراس تماشایی این هتل فراموش نکنید.

هتل تاشکناک (Hotel Tashkonak Istanbul)

هتل سه ستاره و زیبای تاشکناک از دیگر هتل‌های ارزان و بسیار زیبای شهر استانبول است که چشم‌اندازی فوق‌العاده از تنگه زیبای بسفر را هم پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل معماری جذابی هم دارد که توجه مسافران به استانبول زیبا و رویایی را به خود جلب می‌کند. قرار گرفتن در محله زیبای سلطان احمد و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شهر از دیگر عواملی است که تاشکناک را به یکی از هتل‌های مورد علاقه مسافران به استانبول تبدیل کرده اند. اتاق‌های این هتل نیز بسیار زیبا بوده و از امکانات خوبی هم برخوردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی