اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904164411714382

آزمون آیلتس life skills

کد: 139904164411714382

https://bit.ly/31RTdQF

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life Skills) برای داوطلبانی است که قصد مهاجرت و دریافت اقامت انگلستان را داشته باشند.

آزمون آیلتس life skills
آزمون آیلتس life skills

آزمون آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life Skills) برای داوطلبانی است که قصد مهاجرت و دریافت اقامت انگلستان را داشته باشند و به دنبال آزمونی ساده تر از آزمون آیلتس هستند.

موسسه زبان بهکلام ، این دوره را نیز مانند دیگر دوره ها با مجرب‌ترین اساتید و بالاترین کیفیت برگزار می‌کند.

آزمون آیلتس در دو نسخه عمومی (General) و آکادمیک (Academic) سالیان زیادی است که برگزار می‌شود؛ اما این نسخه از آزمون آیلتس که نام آن آیلتس لایف اسکلیز (IELTS Life Skills) است به تازگی معرفی شده و ساختار آن متفاوت از نسخه های جنرال و آکادمیک است.

آیلتس لایف اسکیلز (Life Skills) برای کدام افراد مناسب است ؟

1- افرادی که خانواده ساکن انگلستان دارند و می خواهند ویزا بگیرند.

2- کسانی که می خواهند انگلستان بروند و با یکی از بستگان یا همسر خودتان که اقامت دائم انگلستان دارد زندگی کنید.

3- افرادی که قصد سکونت نامحدود در انگلستان دارند.

4- افرادی که قصد دارند شهروند انگلستان بشوند.

سطوح آیلتس لایف اسکیلز

با توجه به ویزایی که می خواهید بگیرید، باید در یکی از سه سطح  آزمون آیلتس لایف اسکیلز شرکت کنید.

  • سطح A1

اگر در انگلستان بستگانی دارید یا همسر شما ساکن انگلستان است و شما قصد دارید به انگلستان بروید تا با او زندگی کنید، باید در سطح A1 آیلتس لایف اسکیلز شرکت کنید.

زمان این آزمون بین ۱۶ تا ۱۸ دقیقه طول می کشد.

  • سطح A2

اگر ویزای انگلستان دارید و می خواهید ویزای خودتان را تمدید کنید، باید در سطح A2 آزمون آیلتس لایف اسکیلز شرکت کنید. این سطح از آزمون از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی برگزار می شود.

زمان این آزمون کمتر از ۲۰ دقیقه خواهد بود و فقط در خود انگلستان برگزار می شود.

  • سطح B1

اگر همین حالا هم در انگلستان ساکن هستید و می خواهید آنجا را به محل سکونت دائمی خود تبدیل کنید یا شهروندی انگلستان را به دست بیاورید، باید در آزمون آیلتس لایف اسکیلز سطح B1 شرکت کنید.

زمان این آزمون ۲۲ دقیقه طول می کشد.

بهتر است بدانید که : در هر سه سطح این آزمون فقط مهارت های Speaking و Listening را می سنجند و در آنها خبری از بخش Writing و Reading نیست. هدف برگزاری این آزمون توسط کشور انگلستان این است که می خواهد مطمئن شود افرادی که وارد این کشور می شوند قادر خواهند بود به راحتی و به صورت شفاف با سایر افراد به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند.

ساختار آزمون IELTS Life Skills

آزمون لایف اسکیلز فقط برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی افرادی که قصد دارند در انگلستان زندگی کنند طراحی شده است.

این آزمون فقط مهارت های Speaking و Listening شما را می سنجد و این Speaking و Listening مثل آزمون آیلتس جنرال یا آکادمیک نیست. در آزمون لایف اسکیلز شما باید با یک شرکت کننده دیگر در مقابل ممتحن (Examiner) به سوال ها پاسخ بدهید. سطح زبان شما فقط بر اساس توانایی های خود شما سنجیده می شود و اصلاً مهم نیست زبان شرکت کننده دیگر  قوی یا ضعیف باشد.

پس برای شرکت در این آزمون بهتر است به تقویت مهارت گفتگو و مکالمه خود بپردازید که یکی از بهترین راه حل ها می تواند شرکت در دوره های تدریس خصوصی مکالمه باشد.

دوره های تدریس مکالمه با استفاده از بهترین روش ها و برترین اساتید در موسسه زبان بهکلام در حال برگزاری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش زبان انگلیسی بهکلام

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود. این مجموعه با به کار گیری اساتید حرفه ای و مجرب تهران، شما عزیزان را در رسیدن به اهداف خود در حوزه زبان های خارجی یاری میکند. با خدمات آموزشی مجموعه ما که با بالاترین سطح به شما ارائه میگردد، تمامی نیازهای زبانی شما رفع خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش