اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314449614382

تقویت لیسنینگ آزمون آیلتس

کد: 139904314449614382

https://bit.ly/2DYOD99

، تهران , (اخبار رسمی): برای تقویت لیسنینگ آزمون آیلتس بهتر است به نکته های زیر دقت کنید.

تقویت لیسنینگ آزمون آیلتس
تقویت لیسنینگ آزمون آیلتس

اکثر داوطلبان آزمون آیلتس بارها در این آزمون شرکت کرده اند و تلاش کرده اند در آزمون لیسنسنگ آیلتس موفق شوند.

زمانی که ما با شیوه تلفظ صحیح زبان انگلیسی دچار مشکل هستیم، مطمئنا کلمات و جملات انگلیسی را نیز به شیوه صحیح نمی شنویم. مشکل در بخش تلفظ به قسمت های زیر تقسیم می شوند.

1- رابطه ضعیف بین اصوات کلمات یا Sounds و املای کلمات Spelling

2- مشکل با ریتم و تنظیم آن در جملات

3- تلفظ متفاوت کلماتی که صدای یکسانی دارند مخصوصا در تلفظ بریتانیایی و آمریکایی

برای تقویت لیسنینگ بهتر است این مشکلات را رفع کنید و به انجام گزینه های زیر بپردازید :

1) هر روز انگلیسی گوش کنید.

زمانی می‎‌توانیم در بخش لیسنینگ آیلتس موفق شویم که روزانه انگلیسی گوش کنیم. هنگام گوش کردن به پادکست های انگلیسی سرا پا گوش باشید تا مانند زبان مادری برایتان شود. بهترین روش همین است !

2) از منابع معتبر استفاده کنید .

بی‌نهایت منبع رایگان اینترنتی برای تقویت مهارت شنیدن وجود دارد. متن استاندارد با تلفظ صحیح، به کار ما می‌آید. هر روز حداقل یک ربع تا یک ساعت، سوار اتوبوس و مترو می‌شوید. شنیدن یک پادکست در مسیر روزانه به جایی برنمی‌خورد. اگر خانه هستیم و سرگرم کارهای خانه، یک شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان را روشن کنید و هنگام کار گوش دهید تا به عادت همیشگی تبدیل شود.

مرتبط بخوانید :  ترنسکرایب کردن برای تقویت لیسنینگ زبان انگلیسی

3) هوشمندانه تمرین کنید.

تکمیل و تصحیح تمرینات، مرحله‌ای اساسی است. مهم این است که تکمیل تمرینات را دست کم نگیریم، چرا که مهارت شنیداری نیاز به ارتقا دارد. شما به چیزی فراتر از تمرکز نیاز دارید. گاهی تلفظ کلمات مشابه است و تمرین ویرایش بارها تکرار می‌شود. روش برخورد شخصیتان با موضوع را باید فرا بگیرید.

4) تمرکز کنید.

اگر به شنیدن زبان عادت نکنیم، به سادگی تمرکز خود را از دست می‌دهیم. این بخش در مرحله آزمون شنیداری آیلتس ممکن است بسیار شما را از دریافت نمره بالا در لیسنینگ عقب بیندازید. انگلیسی، زبان بومی ما نیست، از دست دادن تمرکز حتی برای چند ثانیه، ممکن است ذهنتان را کامل بهم بریزد و در هنگام پاسخگویی به سوالات شما را دچار سردرگمی کند و تمرکز برای جواب‌دهی را از دست خواهید داد. در این مرحله، شرایط سخت‌تر می‌شود و نگرانی ما بیشتر. دیگر خوب متمرکز نمی‌شویم و نکات مهم به چشم‌مان نمی‌آید.

گروه آموزشی بهکلام با برگزاری دوره های تدریس خصوصی آیلتس بهترین شیوه ها و بهترین اساتید را برایتان در نظر گرفته است.

منبع :

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش زبان انگلیسی بهکلام

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود. این مجموعه با به کار گیری اساتید حرفه ای و مجرب تهران، شما عزیزان را در رسیدن به اهداف خود در حوزه زبان های خارجی یاری میکند. با خدمات آموزشی مجموعه ما که با بالاترین سطح به شما ارائه میگردد، تمامی نیازهای زبانی شما رفع خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش