اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907094583014382

شهریه کلاس خصوصی آیلتس به چه صورت است؟

کد: 139907094583014382

https://bit.ly/3nmc9Pw

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون آیلتس یکی از آزمون های مهم زبان است که در سراسر جهان برگزار می شود. شما می توانید با شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس شانس بیشتری برای کسب نمره بالاتر داشته باشید اما یکی از دغدغه ها قیمت شهریه کلاس خصوصی آیلتس است.

شهریه کلاس خصوصی آیلتس به چه صورت است؟
شهریه کلاس خصوصی آیلتس به چه صورت است؟

یکی از مسئله های مهم برای زبان آموزان بحث شهریه کلاس خصوصی آیلتس است. آزمون آیتلس یکی از مهم ترین آزمون های زبان است که رقابت در آن بسیار سخت است و مهارت زبان آموزان در برقراری ارتباط را مرود بررسی قرار می دهد و به دست آوردن نمره بالا در این آزمون بسیار حائز اهمیت است. در آزمون آیلتس چهار مهارت خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن مورد ارزیابی قرار می گیرد. یکی از روش های عالی که به شما کمک می کند شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس است.

شهریه کلاس خصوصی آیلتس در همه جا متفاوت است و بستگی به شخص مدرس و آموزشگاه دارد. در ادامه شما با چند عامل تاثیر گذار بر قیمت شهریه آشنا می شوید.

چه عواملی بر قیمت شهریه کلاس خصوصی آیلتس تاثیر میگذارد؟

  • تعداد جلسات برگزاری: مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت تعداد جلسات است. هر چه تعداد جلسات کلاس کمتر باشد مسلما هزینه کمتری دارد.
  • آموزشگاه زبان: هزینه شرکت در کلاس های آیلتس در هر اموزشگاه متفاوت است و ملاک شما باید کیفیت آن آموزشگاه باشد.
  • استاد و مدرس زبان: یکی دیگر از عواملی که بر قیمت شهریه تاثیر می گذارد سواد و تجربه مدرس است. اگر مدرس سابقه بالایی در برگزاری کلاس داشته باشد هزینه بیشتری دارد و هرچه مدرس کم سابقه تر باشد برای جذب زبان آموز خواستار هزینه کمتری است.

بهتر است بخوانید: چطور معلم خوب برای آیلتس پیدا کنیم؟

  • شیوه و متدهای آموزش: شیوه تدریس نقش مهمی در یادگیری زبان آموز دارد. هرچند منابع آموزشی در اکثر آموزشگاه ها یکسان است اما برخی از متدهای جدیدتر و روش های مخصوص خود استفاده می کنند که این عامل هم هزینه تاثیر گذار است.
  •  

مزایای تدریس خصوصی آیلتس 

اولین مسئله این است که در کلاس های عمومی نمی توان تنها به یک زبان آموز توجه کرد و در کلاس های عمومی سطح زبان آموزان متفاوت است و ممکن است مطالب برای همه مفید نباشد. اما این مسائل در کلاس های خصوصی وجود ندارد و هدف مدرس تنها یادگیری و آموزش به یک زبان آموز است.

دیگر مزایای شرکت در کلاس خصوصی آیلتس:

  • حق انتخاب مکان و زمان اموزش بر عهده زبان آموز است.
  • انتخاب مدرس بر عهده خود شخص است و در صورت نارضایتی می تواند مدرس خود را عوض کند.
  • مدرس با توجه به سطح زبان آموز تدریس خود را پیش می برد.
  • شرکت در کلاس های خصوصی باعث افزایش اعتماد به نفس زبان آموز می شود زیرا تمام نقاط ضعف او مشخص می شود و می تواند آن ها را تقویت کند.
  • کم ترین حواس پرتی برای زبان آموز پیش می آید.

در انتها پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های خصوصی با کیفیت است که برای شما مفید باشد و شما را در کسب نمره بالاتر یاری رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش زبان انگلیسی بهکلام

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود. این مجموعه با به کار گیری اساتید حرفه ای و مجرب تهران، شما عزیزان را در رسیدن به اهداف خود در حوزه زبان های خارجی یاری میکند. با خدمات آموزشی مجموعه ما که با بالاترین سطح به شما ارائه میگردد، تمامی نیازهای زبانی شما رفع خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش