اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906014508714382

آزمون آزمایشی تافل

کد: 139906014508714382

https://bit.ly/3lmPRwm

، تهران , (اخبار رسمی): قبل از شرکت در آزمون اصلی تافل برای پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه های گزاف بهتر است در آزمون های آزمایشی تافل شرکت کنید.

آزمون آزمایشی تافل
آزمون آزمایشی تافل

ETS شرکتی که آزمون تافل را برگزار می کند، مجموعه‌ای از تست‌های آزمایشی را با امکان تصحیح در همان روز به فروش می‌رساند. این‌ها آزمون ها نزدیک‌ترین چیزی هستند که می‌توانید بدون ثبت نام در آزمون تافل آن ها را انجام دهید.

اگر تنها یک‌ بار می‌توانید بسته آزمون آزمایشی اصلی تافل رسمی را بخرید، آن را در پایان دوره آماده‌سازی برای تافل انجام دهید، درست قبل از ثبت نام در آزمون.

به این ترتیب، یک تجربه تقریبا قابل‌اعتماد درست قبل از آزمون واقعی خواهید داشت و نیز یک امتیاز دقیق که به شما می‌گوید می‌توانید چه امتیازی را از آزمون اصلی انتظار داشته باشید. اگر امتیاز شما در این آزمون آزمایشی اصلی تافل رسمی به اندازه کافی بالا نیست، هیچ دلیلی برای ثبت نام آزمون تافل وجود ندارد. متاسفانه شما برای آزمون آماده نیستید و بهتر است قبل از شرکت در این آزمون ها ابتدا به یادگیری تخصصی بپردازید.

بهکلام به شما شرکت در دوره های تدریس خصوصی تافل را پیشنهاد می کند کخ آمادگی شما برای قبولی در این آزمون را به حداکثر می رساند.

آزمون ماک تافل چگونه برگزار می شود ؟

این آزمون دقیقا مشابه آزمون تافل اصلی است و چهار مهارت Reading, Listening , Speaking, Writing را مورد سنجش قرار می دهد.

نرم افزار TOEFL iBT Mock Test که مورد استفاده قرار می گیرد دقیقا با همان رابط کاربری اصلی می باشد و شما همه جزییات آزمون اصلی را از نظر زمانبندی ، سرعت تایپ ، توضیحات و … تجربه خواهید کرد. آزمون ماک تافل طی یک روز و در ساعت مشخصی برگزار می شود و از نظر زمانبندی مطابق با استاندارد ETS است. نمره مهارت های Listening , Reading در همان روز آزمون به شما اعلام خواهد شد اما برای مهارت Writing با استفاده از سیستم TOEFL Criterion Service امتحان شما تصحیح می شود که طبق استاندارد های ارائه شده ETS نمره به شما ارائه می شود.

*در تمامی آزمون ها از Headphone و میکروفون استفاده می شود.*

چرا در آزمون آزمایشی تافل شرکت کنیم ؟

کسانی که در آزمون های آزمایشی شرکت می کنند، در آزمون اصلی موفق تر از دیگران عمل می کنند. زیرا بدلیل کسب آشنایی و آگاهی و از همه مهمتر کسب تجربه از شرایط و نیازهای آزمون، قبل از شرکت در آزمون اصلی نقاط ضعف و قدرت خود را بدرستی شناسایی کرده و در صورت نیاز با استفاده از مشاورین معتمد و راهنمایی آنان به رفع نقاط ضعف و از آنجا به ارتقاء توانمندی و مهارتهای مورد نیاز و نهایتا به تقویت اعتماد بنفس خود میپردازند و از این رهگذر اکثر این افراد در همان آزمون اول موفق به کسب امتیاز مورد نظر خود میشوند.

درباره آزمون آزمایشی تافل درسایتETS

امروزه برای ادامه تحصیل و یا زندگی و کار در سطح بین‌المللی نیاز به اثبات توانایی‌های سطح زبان انگلیسی است. تافل را شاید بتوان معتبرترین آزمون بین‌المللی برای سنجش سطح زبان انگلیسی دانست. به دلیل اهمیت و اعتبار این آزمون، کسب نمره مطلوب آرزوی بزرگی برای هر داوطلب است. به همین جهت بسیاری از داوطلبان آزمون تافل اینترنتی، علاقه‌مند هستند که میزان آمادگی خودشان را پیش از امتحان اصلی در آزمون‌های آزمایشی بسنجند. از این‌ رو موسسه  ETS که تنها برگزار کننده آزمون ارزیابی زبان انگلیسی تافل در دنیاست، چنین امکانی را از طریق بسته‌های آزمون آزمایشی آنلاین  برای داوطلبان فراهم کرده است.

منبع : بهکلام

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش زبان انگلیسی بهکلام

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود. این مجموعه با به کار گیری اساتید حرفه ای و مجرب تهران، شما عزیزان را در رسیدن به اهداف خود در حوزه زبان های خارجی یاری میکند. با خدمات آموزشی مجموعه ما که با بالاترین سطح به شما ارائه میگردد، تمامی نیازهای زبانی شما رفع خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش