اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906134528514382

منابع آیلتس بدون استاد

کد: 139906134528514382

https://bit.ly/2ZeosDa

، تهران , (اخبار رسمی): برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس در ابتدا نیاز دارید تا منابع به روز را تهیه کنید و طبق جدیدترین سوالاتی که در آزمون مطرح می شوند تمرینات خود را آغاز کنید.

منابع آیلتس بدون استاد
منابع آیلتس بدون استاد

برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس در ابتدا نیاز دارید تا منابع به روز را تهیه کنید و طبق جدیدترین سوالاتی که در آزمون مطرح می شوند تمرینات خود را آغاز کنید. با این کار می توانید به نمره مورد نظر خود در آزمون آیلتس دست پیدا کنید.

بسیاری از افرادی که در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس شرکت می کنند معمولا با بهترین منابع یادگیری آیلتس از جانب اساتید خود آشنا می شوند. مطالعه منابع همزمان با شرکت در کلاس های گروهی و یا تدریس خصوصی قطعا در موفقیت داوطلبان آزمون آیلتس نقش مهمی دارد. اما افرادی هستند که بنا بر دلایلی می خواهند در خانه و بدون استاد برای آزمون آیلتس مطالعه کنند. در این مقاله سعی کردیم تا فهرستی از بهترین منابع آیلتس بدون استاد را برای شما معرفی کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید.

توصیه می‌شود پس از پایان هر سطح، از یک استاد خوب آیلتس بخواهید تا شما را آزمایش کند و بسته به سطحتان، شما را راهنمایی نماید. این لیست فقط یک پیشنهاد است: در هر سطحی، یک مدرس مجرب (یا خودتان) با ارزیابی صحیح می‌تواند هر کتاب مفید دیگری را جایگزین برخی از کتاب های لیست زیر کند.

Level 1
Basic Tactics for listening
Grammar Betty Azar , the RED one
Oxford word skills
The main course book: Bridge to IELTS , band 3 – ۴

Level 2
Listen Here
Developing tactics for listening
Grammar Betty Azar , the BLUE one, chapters 1 to 10
Focus on vocabulary , 1 the first half
The main course book: complete IELTS 4 – ۵

Level 3
Expanding tactics for listening
Grammar Betty Azar , the BLUE one , chapters 11 to 20
Focus on vocabulary1 , the second half
The main course book: complete IELTS 5 – ۶٫۵

Level 4
Focus on vocabulary 2
Complete IELTS 6.5 – ۷٫۵
Cambridge 6 and 7

Level 5
Destination C1 C2
Ready for IELTS
Cambridge 8,9,10,11,12,13
IELTS Plus 3
IELTS trainer

Listening
Collins listening for IELTS
TED TALK

Reading
Collins reading for IELTS
Inside reading , all levels
Focusing on academic skills
Focusing on general skills

Writing
Collins writing for IELTS
Longman writing academic English level 4
Barrons writing for IELTS

Grammar
Cambridge grammar for IELTS

Vocabulary
Cambridge vocabulary for IELTS
Collins vocabulary for IELTS

معرفی منابع آیلتس مناسب تست

Barron’s IELTS Superpack

این مجموعه تمام کتاب‌های مربوط به آیلتس را که کتاب‌های کوچک خودخوان هستند در یک مجموعه جمع کرده است، این مجموعه تمام کتاب‌های مختلف بارون و یک سی‌دی ام‌پی‌تری را در خود جای داده است، همینطور چند آزمون آزمایشی که دارای دو سی‌دی صوتی جدا هستند را شامل می‌شود.

همچنین این مجموعه شامل استراتژی‌های و راهنمایی‌های لازم برای آزمون آیلتس را داراست که به صورت یک سی‌دی صوتی در اختیار شما قرار گرفته است.

 با این مجموعه نه تنها مهارت‌های ریدینگ و رایتینگ خود را تقویت می‌کنید بلکه هم زمان با لهجه‌ی آمریکایی آشنا می‌شوید که به شما کمک می کند که مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ خود را بهبود ببخشید.

Official IELTS Practice Materials

 این کتاب آیلتس به شما نشان می‌دهد که هر بخش از آزمون چطور ارزیابی می‌شود و همینطور همزمان به شما راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی درباره شرکت در آزمون آیلتس می‌کند.

در این کتاب زبان آموزان می‌توانند به صورت خودآموز تست‌های آموزشی مربوط به هر دو ماژول آکادمیک و جنرال، پاسخنامه، متن لیسنینگ‌ها، نظرات آزمون گیرندگان و غیره را در اختیار داشته باشند.

این کتاب نه تنها برای زبان آموزان  بلکه برای معلمانی که در حال آماده کردن زبان آموزان برای آزمون آیلتس هستند نیز مفید است.

یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت شرکت‌کنندگان آزمون آیلتس داشتن تجربه کافی برای شرکت در این آزمون است که این تجربه در این کتاب به خوبی به مخاطبین منتقل شده می‌شود.

Collins Listening for IELTS

یکی دیگر از منابع مناسب، کتاب listening آیلتس کالینز شامل لغات مفید آزمون آیلتس طبقه‌بندی شده بر اساس موضوع؛ انواع سوالات آزمون در این بخش شامل تکمیل فرم، تکمیل نقشه، سوالات جواب کوتاه و غیره و همچنین روش‌های پاسخگویی به آنهاست؛ استراتژی‌های درک listening، نت برداری و جواب‌دهی سوالات است.

همچنین کتاب و CD همراه آن سرشار از نمونه سوال برای آزمون آیلتس است.

Collins Writing for IELTS

کتاب writing مجموعه‌ی ایلتس کالینز، مجموعه‌ای کامل جهت آمادگی آزمون نگارش آیلتس است.

کتاب در هر درس، ابتدا به بررسی لغات کلیدی آزمون و سپس به استراتژی های تولید یک انشاء موفق می‌پردازد. به عنوان مثال موضوعاتی نظیر نگارش مقدمه، چیدمان متن، نگارش پاراگراف ها و ارتباط میان پاراگراف ها مورد بررسی قرار می گیرد.

Collins Speaking for IELTS

کتاب speaking آیلتس کالینز بر روی سه موضوع تاکید دارد.

اول، معرفی ساختار سوالات آزمون ایلتس و انتظارات از آزمون دهنده جهت کسب نمره‌ی متناسب.

دوم، موضوعات مورد علاقه و رایج آزمون speaking و معرفی لغات و اصطلاحات مفید و کلیدی هر موضوع. سوم، استراتژی های بهبود کیفیت speaking نظیر چیدمان جواب، طول مناسب برای جواب و چگونه جواب خود را در حین مصاحبه اصلاح کنیم.

این منابع آیلتس یک CD صوتی مکمل دارد که در آن نمونه مصاحبه، هم با جواب جهت مرور و هم بدون جواب جهت تمرین.

The Official Cambridge Guide to IELTS

برخلاف اکثر کتاب‌های مربوط به منابع آزمون آیلتس، این کتاب برای هر دو ماژول آیلتس جنرال و آکادمیک ساخته شده است این کتاب پیشنهادات و راهنمایی‌های بر اساس تجربیات آزمون‌دهندگان قبلی به شما ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید از توضیحات مفید در مورد اینکه چطور نمره بالاتری در امتحان آیلتس بگیرید بهره ببرید.

شما با استفاده از کتاب کمبریج گاید می‌توانید از هشت آزمون آزمایشی رسمی برای تمرین استفاده کنید و به صورت قدم به قدم همراه با راهنمایی کتاب هر بخش از آزمون را کامل کنید.

Target Band 7: IELTS Academic

کتاب فوق توسط یکی از ممتحین سابق ایلتس تالیف شده. کتاب به زبان ساده و قابل فهم نوشته شده تا به عنوان یک کتابچه راهنما خودآموز برای داوطلبانی که به دنبال کسب حداکثر نمره هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب حاوی راهکارهایی برای رایج‌ترین مشکلاتی که امتحان‌دهندگان با آنها مواجه می‌شوند است.

کتاب تارگت بند مملو از راهنمایی‌ها و تکنیک‌های مفید است که حاصل تجربیات و تحلیل‌های نویسنده است.

در کنار این منابع آیلتس، آزمون‌ ماک آیلتس را به شدت به شما توصیه می‌کنیم، چرا که به شما این احساس را می‌دهند که با چه چیزی قرار است در امتحان مواجه شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش زبان انگلیسی بهکلام

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود. این مجموعه با به کار گیری اساتید حرفه ای و مجرب تهران، شما عزیزان را در رسیدن به اهداف خود در حوزه زبان های خارجی یاری میکند. با خدمات آموزشی مجموعه ما که با بالاترین سطح به شما ارائه میگردد، تمامی نیازهای زبانی شما رفع خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش