اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905194482514382

مدرک آزمون آیلتس برای کار و تحصیل

کد: 139905194482514382

https://bit.ly/2Cd4f8w

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی صحبت از شغل در حوزه بین الملل به میان می آید یعنی اینکه شما برای فعالیت در این حوزه باید به زبان تخصصی رشته خود نیز مسلط باشید.

مدرک آزمون آیلتس برای کار و تحصیل
مدرک آزمون آیلتس برای کار و تحصیل

مدرک آیلتس یکی از معتبرترین مدرک‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است. کلمه‌ی آیلتس (IELTS) مخفف عبارت سیستم ارزیابی بین المللی زبان انگلیسی The International English Language Testing System است. دارا بودن مدرک آیلتس یکی از شرایط لازم برای اخذ پذیرش بیشتر دانشگاه‌های برتر بین‌المللی و موسسات آموزشی عالی است. همچنین برای افرادی که قصد مهاجرت دارند داشتن مدرک آیلتس یک امتیاز بسیار عالی محسوب می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که مسلط بودن به زبان انگلیسی می‌تواند در بسیاری از مواقع به نفع شما باشد. به خصوص اگر قصد اخذ پذیرش ویزای کاری در یک کشور انگلیسی زبان را دارید، دارا بودن مدرک آیلتس می‌تواند کمک زیادی به پیدا کردن یک شغل مناسب و داشتن درآمد بالای سالیانه بکند.

آزمون آیلتس توسط مجموعه‌ای از افراد متخصص در زمینه‌ی ارزیابی زبان انگلیسی طراحی و برگزار می‌شود. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود. این آزمون تمام مهارت‌های تسلط به زبان انگلیسی داوطلبان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد. نمره‌ی کسب شده در آزمون آیلتس توسط داوطلب، می‌تواند میزان آمادگی و مهارت وی را برای ورود به شغل یا مقطع تحصیلی جدید نشان دهد. آزمون آیلتس چهار مهارت تسلط به زبان انگلیسی داوطلبان را را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این چهار مهارت عبارت هستند از:

مهارت‌های شنیداری زبان انگلیسی

مهارت خوانش و درک مطلب متن‌های زبان انگلیسی

مهارت نوشتاری به زبان انگلیسی

مهارت گفتاری زبان انگلیسی

برای بالا بردن شانس قبولی و موفقیت در کسب نمره‌ی لازم در آزمون آیلتس، بهتر است با نحوه‌ی طرح سوالات و پاسخگویی به آنها آشنایی قبلی داشته باشید. آزمون آیلتس دارای دو نوع آزمون آکادمیک و آزمون عمومی است.

اگر هدف شما از شرکت در آزمون آیلتس اخذ پذیرش از دانشگاه‌های بین‌المللی و ادامه‌ی تحصیل در موسسات آموزش برتر و همچنین رونق کسب و کارتان است، باید در آزمون آکادمیک شرکت کرده و نمره‌ی لازم را در این آزمون کسب نمایید.

وقتی صحبت از شغل در حوزه بین الملل به میان می آید یعنی اینکه شما برای فعالیت در این حوزه باید به زبان تخصصی رشته خود نیز مسلط باشید.

چه مشاغلی نیاز به مدرک آیلتس دارند؟

در بخش بهداشت و درمان، مانند پرستاری، پزشکی و داروسازی که در آنها مهارت زبان انگلیسی اهمیت حیاتی دارد.

مشاغلی مانند ساخت و ساز، مهمانداری و صنعت گردشگری از جمله مشاغلی هستند که برای فعالیت در آن شما نیاز دارید که حتما به زبان انگلیسی مسلط بوده و مدرک آیلتس داشته باشید.

اکثر کارفرمایان سایر سازمان های حرفه ای در کشورهای مختلف در حوزه های حسابداری ، مهندسی ، قانون ، حمل و نقل ، امور دامپزشکی و انرژی، از شما درخواست مدارک آیلتس را خواهند کرد. از این رو میتوان گفت در ۸۰ درصد از مشاغل در سطح بین المللی حتما نیاز به داشتن مدرک آیلتس دارید.

برای اینکه بتوانید به راحتی و در کمترین زمان در آزمون آیلتس نمره قبولی را دریافت کنید بهتر است از دوره های تدریس خصوصی آیلتس که در مجموعه بهکلام نیز برگزار می شود شرکت کنید.

در این دوره ها زمان اساتید با زمان شما هماهنگ می شود و روز برگزاری کلاس ها با زمان خالی شما تعیین می شود.

برای نحوه محاسبه و پرداخت شهریه کلاس خصوصی آیلتس بهتر است به مقاله آن مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش زبان انگلیسی بهکلام

موسسه بین المللی پارسیان به کلام با هدف ارائه خدمات متمایز در صنعت آموزش زبان در همه سطوح از پایه تا آزمون های بین المللی، همراه شما زبان آموزان خواهد بود. این مجموعه با به کار گیری اساتید حرفه ای و مجرب تهران، شما عزیزان را در رسیدن به اهداف خود در حوزه زبان های خارجی یاری میکند. با خدمات آموزشی مجموعه ما که با بالاترین سطح به شما ارائه میگردد، تمامی نیازهای زبانی شما رفع خواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش