اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904174414014586

برای بسیاری از گردشگران این سوال پیش می آید که «از دبی چی بخریم؟»

ارزان ترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی

کد: 139904174414014586

https://bit.ly/2DcnC1B

، تهران , (اخبار رسمی): دبی یکی از شهرهایی است که به دلیل داشتن مراکز خرید ارزان و لوکس معروف شده است و اغلب گردشگران تور دبی به منظور خرید به این شهر سفر می کنند. به طور کلی می توان گفت که دبی دارای مراکز خرید بزرگ، بازارهای سنتی و فروشگاه های متعددی است.

ارزان ترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی
ارزان ترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی علاوه بر داشتن فروشگاه های مختلف، دارای امکانات متعددی است از جمله امکانات تفریحی مراکز خرید دبی می توان به امکانات ورزشی، امکان صرف صبحانه در فضای آزاد، داشتن سالن های سینمای اشاره کرد

تنوع اجناس در این مراکز خرید به قدری زیاد است که اگر هدفتان خرید هم نباشد، گشت و گذار در مراکز خرید دبی برای شما جذاب خواهد بود. نکته جالب در مورد مراکز خرید دبی این است که در ماه های مرداد و دی فستیوال های خرید در آن برگزار می شود و اجناس با قیمت های کم عرضه می شوند. مراکز خرید دبی علاوه بر داشتن فروشگاه های مختلف، دارای امکانات متعددی است و شما می توانید حین خرید از امکانات تفریحی آن ها نیز استفاده کنید. از جمله امکانات تفریحی مراکز خرید دبی می توان به امکانات ورزشی، امکان صرف صبحانه در فضای آزاد، داشتن سالن های سینمایی و... اشاره کرد. برای بسیاری از گردشگران این سوال پیش می آید که «از دبی چی بخریم؟» یا « دبی چی ارزونه؟» یا «ارزان ترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی کدامند؟» یا «قیمت پوشاک در دبی چه قدر است؟» و سوالاتی از این قبیل. با ما همراه باشید تا به بررسی پاسخ این سوالات بپردازیم و مراکز خرید لوکس و مراکز خرید ارزان در دبی را به شما معرفی کنیم.

1- مرکز خرید امارات مال دبی

مرکز خرید امارات مال دبی در سال 2005 افتتاح شد که در طول سال حدود 30 میلیون نفر از این مرکز خرید بازدید می کنند. این مرکز خرید دارای 466 فروشگاه با اجناس متنوع می باشد. علاوه بر این، مرکز خرید امارات مال دبی دارای امکاناتی مانند 14 سالن سینما، پیست اسکی سرپوشیده، استخرها و انواع وسایل بازی است و شما می توانید حین خرید از امکانات متنوع آن استفاده کنید. مرکز تفریحی مجیک پلانت با تعدادی سالن بیلیارد و بولینگ نیز به عنوان یکی دیگر از امکانات مرکز خرید امارات مال دبی محسوب می شود. علاوه بر این، در این مرکز خرید بیش از 90 رستوران و کافه بین المللی وجود دارد که غذاها و نوشیدنی های متنوع در آن ها سرو می شود. یک ایستگاه مترو در نزدیکی مرکز خرید امارات مال دبی وجود دارد که بهترین راه برای رسیدن به این مرکز خرید محسوب می شود. لازم به ذکر است که این مرکز خرید در نزدیکی 2 هتل از هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد.

2- مرکز خرید برجمان دبی

در مرکز خرید برجمان دبی انواع برندهای پوشاک دبی مانند لویی ولتون، بولگاری، کارتیه و... یافت می شود که اجناس آن ها متنوع و مطابق با مد روز هستند. علاوه بر برندهای لوکس، برندهای دیگری مثل DKNY و Guess نیز در این مرکز خرید عرضه می شود. این مرکز خرید دارای رستوران های متنوع، محلی برای تفریح کودکان و حیاطی زیباست و شما می توانید حین خرید از امکانات آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که یک ایستگاه تاکسی رو به روی مرکز خرید برجمان دبی قرار دارد که این مورد یک مزیت محسوب می شود.

3- مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی

مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی به عنوان یکی از محبوب ترین مراکزخرید در دیره دبی محسوب می شود و سالانه حدود 20 میلیون نفر بازدیدکننده به خود جذب می کند. شما می توانید در این مرکز خرید، انواع برندهای پوشاک دبی مانند زارا، گپ، دیور، بوسینی، بیبی شاپ، آرمانی، آدیداس و اچ اند ام را بیابید. مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی دارای 40 رستوران با غذاهای متنوع و 11 سالن سینما می باشد.

4- مرکز خرید جمیرا پلازا دبی

مرکز خرید جمیرا پلازا دبی در نزدیکی تعدادی از بهترین هتل های دبی واقع شده است و این موضوع یکی از مزیت های این مرکز خرید می باشد. در مرکز خرید جمیرا پلازا دبی انواع فروشگاه ها، بوتیک ها و نمایندگی های برندهای پوشاک دبی با اجناس متنوع وجود دارد. از امکانات این مرکز خرید می توان به وجود هتل آپارتمان و فضای اداری در این مرکز خرید اشاره کرد. در مرکز خرید جمیرا پلازا دبی ازدحام و شلوغی وجود ندارد و شما می توانید به راحتی از فروشگاه های آن بازدید کنید.

5- مرکز خرید میردف دبی

مرکز خرید میردف دبی یکی دیگر از بهترین و بزرگترین مراکز خرید تور دبی است که کمی از مرکز شهر دور است و ازدحام و شلوغی در آن وجود ندارد. این مرکز خرید دارای 465 مغازه است و بیش از نیمی از برندهای معروف دنیا در آن شعبه دارند. از جمله امکانات مرکز خرید میردف دبی می توان به وجود سالن بولینگ، شهربازی مجیک پلانت، سینمای 4 بعدی، سالن فوتبال، سالن سنگنوردی و محلی برای نگهداری کودکان اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی