راهنمای سفر به شهر زیبای آنتالیا

کد: 139904184415814586

https://bit.ly/3283Z5e

، تهران , (اخبار رسمی): همسایگی دریای مدیترانه, سواحلی زیبا و رویایی و جاذبه های تاریخی بی نظیری چون ویرانه های آسپندوس و دروزاره هادریان, آنتالیا را به یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سراسر دنیا تبدیل کرده است

راهنمای سفر به شهر زیبای آنتالیا
راهنمای سفر به شهر زیبای آنتالیا

یکی از دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران جاذبه های تاریخی بسیار دیدنی آن است. بیشتر درآمد مردم آنتالیا از صنعت توریسم است اما کشاورزی و کشتی سازی هم بسیار در این شهر رواج دارد

آنتالیا, مرکز استانی است به همین نام در جنوب غربی کشور ترکیه که بیش از 2 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. این شهر زیبا و ساحلی در کنار دریای مدیترانه و کوه های توروس واقع شده و از موقعیت جغرافیایی زیبا و بی نظیری برخوردار است.  زبان مردم آنتالیا ترکی استانبولی است. این شهر تاریخچه ای بسیار غنی داشته و یکی از دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران جاذبه های تاریخی بسیار دیدنی آن است. بیشتر درآمد مردم آنتالیا از صنعت توریسم است اما کشاورزی و کشتی سازی هم بسیار در این شهر رواج دارد.

اگر قصد سفر و بازدید از این شهر جذاب را دارید میتوانید با خرید تور از خدمات ویژه بهره‌مند شوید.

با توجه به آب و هوا, کی به آنتالیا سفر کنیم؟

آنتالیا, آب و هوایی مدیترانه ای, گرم و معتدل دارد و با تغییرات فصلی خیلی زیادی هم رو به رو نیست. این شهر در زمستان با بارش های خوبی رو به روست ولی هر چه به سمت بهار پیش می رود هوا در آنتالیا معتدلتر می شود.

فروردین و اردیبهشت از بهترین ماه ها برای گذراندن تعطیلاتی عالی در این شهر هستند. در فصل بهار آب و هوایی معتدل و دلپذیر بر آنتالیا حاکم بوده و می توانید علاوه بر گشت و گذار در میان جاذبه های تاریخی در آب و هوایی بسیار خوب، از سواحل و تفریحات آبی این شهر هم به خوبی استفاده کنید. اگر قصد سفر به آنتالیا را در فصل بهار داشته باشید با مراجعه به تورهای نوروزی و تورهای بهاری این شهر در صفحه مانیا پرواز می توانید اطلاعاتی جامع در خصوص سفر به آنتالیا به دست آورید.

با توجه به اینکه یکی از مهمترین دلایل سفر به این شهر رفتن به سواحل زیبای آن و لذت بردن از تفریحات آبی مختلف است مسافران آنتالیا معمولا فصل های پاییز و زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب نمی کنند. در پاییز هوا در آنتالیا کمی رو به سرما می رود و بارش های پراکنده ای هم در این شهر آغاز می شود. زمستان ها در آنتالیا خیلی سرد نیست اما شاید زمستان فصل خیلی مناسبی برای لذت بردن از سواحل آنتالیا نباشد. اگر در زمستان مسافر آنتالیا شوید می توانید تفریحاتی مانند اسکی در کوه های بی نظیر این شهر را جایگزین لذت بردن از سواحل آنتالیا کنید.

این شهر در تابستان هم روزهایی آفتابی با هوای گرم و معتدل را سپری می کند و می تواند گشت و گذاری لذت بخش و دلپذیر را به مسافران هدیه دهد. اگر در این فصل از سال هم قصد سفر به تور آنتالیا را داشته باشید می توانید سری به تورهای تابستانی ما زده و از شرایط سفر به این شهر در فصل تابستان مطلع شوید.

مهمترین محله ها

آنتالیا, در کل به سه بخش مهم لارا, کنیالتی و کپز تقسیم می شود.

لارا منطقه ای است دیدنی و لوکس بر روی صخره ها با سواحلی زیبا و دیدنی که یکی از توریستی ترین بخش های شهر است.

کنیالتی, بخشی است که مدیترانه در آن به خوبی خودنمایی می کند و میزبان بسیاری از جاذبه های شهر آنتالیاست. اما کپز منطقه ای است که بیشتر اهالی و ساکنین شهر آنتالیا را می توان در آن دید.

سری هم به اطراف آنتالیا بزنید

در اطراف شهر آنتالیا تفرجگاه هایی بی نظیر و بسیار زیبا وجود دارند که در سفر به این شهر می توانید سری هم به این مناطق زده و از طبیعت بی نظیر و امکانات تفریحی و رفاهی آنها لذت ببرید.

کمر یکی از این استراحتگاه هاست که در 40 کیلومتری شهر واقع شده و با امکانات تفریحی و رفاهی مختلف و جاذبه های طبیعی و تاریخی خود توانسته جایگاه خوبی در میان گردشگران به دست آورد.

بلک هم نام منطقه ای است در 30 کیلومتری شهر آنتالیا که طبیعیت بکر و بسیار زیبایی دارد و امکانات رفاهی بی نظیری هم در آن برای جذب گردشگران ایجاد شده است. این منطقه از نظر جذب گردشگران حرف های زیادی برای گفتن دارد.

یکی دیگر از تفرجگاه های اطراف آنتالیا منطقه زیبا و رویایی سیده است. شهری با جاذبه های تاریخی فوق العاده و سواحلی دیدنی که از امکانات رفاهی بسیار خوبی هم برخوردار است.

بهترین وسایل حمل و نقل در آنتالیا کدامند؟

اگر مسافر شهر زیبای آنتالیا هستید نباید نگران رفت و آمد در این شهر باشید. درست است که آنتالیا مترو ندارد اما می توانید از وسایل مختلفی مانند تراموا, تاکسی, دلموش و اتوبوس استفاده کنید و خود را به مقصد برسانید. اکثر جاذبه های گردشگری آنتالیا توسط این وسایل پوشش داده می شوند و به ویژه اتوبوس ها می توانند وسایلی بسیار مفید و مقرون به صرف برای تردد در سطح شهر باشند. نکته مهم اینکه برای استفاده از برخی از این وسایل نیاز به بلیطی الکترونیکی به نام آنتالیا کارت دارید که می توانید آن را به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری از دکه ها و سوپر مارکت ها خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی