اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904234425314586

بخش های مختلف شهر زیبای آنتالیا

کد: 139904234425314586

https://bit.ly/3j3Mdq3

، تهران , (اخبار رسمی): شهر دیدنی و ساحلی آنتالیا با آب های فیروزه ای، طبیعت بکر و تاریخچه غنی خود توانسته جای خود را در میان شهرهای توریستی دنیا به خوبی باز کند

 بخش های مختلف شهر زیبای آنتالیا
بخش های مختلف شهر زیبای آنتالیا

آنتالیا شهریست باستانی و قدیمی که مرکز استان آنتالیا در کشور ترکیه محسوب می شود، شهری در سواحل دریای مدیترانه و در کنار کوه های توروس که 2 میلیون و 288 هزار نفر در این شهر زیبا زندگی می کننذ

شهر دیدنی و ساحلی تور آنتالیا با آب های فیروزه ای، طبیعت بکر و تاریخچه غنی خود توانسته جای خود را در میان شهرهای توریستی دنیا به خوبی باز کند و هر ساله بیش از 14 میلیون گردشگر از این شهر جذاب و دیدنی کشور ترکیه بازدید می کنند. گردشگران از کشورهای مختلف مانند آلمان، روسیه، اوکراین، لهستان و... آنتالیا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده و این شهر در میان مسافران ایرانی هم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در این مطلب سعی کرده ایم کمی بیشتر شما را با این شهر دیدنی کشور ترکیه آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

آنتالیا شهریست باستانی و قدیمی که مرکز استان آنتالیا در کشور ترکیه محسوب می شود، شهری در سواحل دریای مدیترانه و در کنار کوه های توروس که 2 میلیون و 288 هزار نفر در این شهر زیبا زندگی می کنند.

لارا, کنیالتی و کپز

آنتالیا به صورت کلی به 3 قسمت مهم لارا، کنیالتی و کپز تقسیم می شود.

منطقه لارا، منطقه ای لوکس و زیبا در این شهر محسوب می شود که در ارتفاع و بر روی صخره ها قرار گرفته است. سواحل زیبای این منطقه و منظره آب های فیروزه ای آن، لارا را به منطقه محبوب گردشگران برای اقامت در آنتالیا تبدیل کرده است. بسیاری از هتلهای خوب این شهر در این منطقه قرار دارند و همچنین رستورانها، کافه ها و امکانات تفریحی و رفاهی گسترده ای را در این بخش از شهر می توان دید.

دیگر منطقه مهم شهر آنتالیا منطقه کنیالتی است. منطقه ای که هم همسایه دریای زیبای مدیترانه است و هم کوههای زیبای اطراف شهر، کنیالتی بسیار سرسبز و زیباست و بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا در این قسمت قرار گرفته اند.

 ساحل کنیالتی در این منطقه یکی از معروفترین و محبوب ترین سواحل کشور ترکیه است که با توجه به استقبال حجم زیاد گردشگران از این ساحل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

کپز دیگر منطقه شهر است که ساحلی در آن نمی بینید اما منطقه ای است با بافت قدیمی که بیشتر افراد محلی و بومی شهر آنتالیا در آنجا زندگی می کنند.

اما در اطراف شهر زیبای آنتالیا هم نقاط توریستی بسیار محبوبی قرار دارند که در زیر به معرفی برخی از این مناطق پرداخته ایم.

کمر

کمر استراحتگاهی است ساحلی در 40 کیلومتری شهر آنتالیا که تا سالهای پیش منطقه ای روستایی و آرام بود ولی امروزه به یکی از مناطق محبوب گردشگران کشور ترکیه تبدیل شده و امکانات رفاهی مختلفی اعم از هتلها، رستورانها، مراکز خرید و ... در این منطقه ایجاد شده اند.

مهمترین جاذبه منطقه کمر طبیعت زیبا و بکر آن است. تفریحات آبی و آرامش سواحل این تفرجگاه هم از دیگر مواردی است که گردشگران را به این منطقه جذب می کند. ضمن اینکه این منطقه زیبا هر ساله میزبان نمایشگاه های هنری، مسابقات ورزشی و فستیوالهای مختلفی هم هست.

سیده

شهر سیده در آنتالیای ترکیه از دیگر مناطق محبوب گردشگران است. این شهر بیشتر به دلیل جاذبه های تاریخی مورد توجه گردشگران و مسافران به آنتالیا قرار گرفته است.

معبد آپولو و آتنا، موزه سیده، استیت آگورا و ... از جمله جاذبه های تاریخی این منطقه هستند. ضمن اینکه در این شهر زیبا و جذاب علاوه بر آثار تاریخی سواحل زیبا و آرامی هم وجود دارد و به دلیل حجم بالای گردشگرانی که در سالهای اخیر روانه این منطقه می شوند امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی هم در اینجا برای مسافران در نظر گرفته شده است.

بلک

شهر بلک هم از دیگر مناطق ساحلی زیباییست که در جذب گردشگران بسیار موفق عمل کرده و علاوه بر طبیعت بکر و بسیار دیدنی و امکانات تفریحی و رفاهی مختلف مانند هتلهای لوکس و 5 ستاره بهترین زمینهای گلف کشور ترکیه را می توان در این منطقه پیدا کرد. ده زمین گلف بی نظیر با امکانات بسیار زیاد در این منطقه یکی ازعوامل جذب گردشگران بوده اند. همچنین در این شهر زیبا زمینهایی برای بازی تنیس، فوتبال و ... هم وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی