اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904234425814750

ورق گالوانیزه و کاربردهای آن

کد: 139904234425814750

https://bit.ly/3fvIuiH

، تهران , (اخبار رسمی): ورق گالوانیزه به نوعی ورق آهن گفته می‌شود که با استفاده از فلز روی پوشانده شده است، ورق‌هایی که با استفاده از روی پوشانده می‌شوند، در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می‌شوند.

ورق گالوانیزه و کاربردهای آن
ورق گالوانیزه و کاربردهای آن

ورق گالوانیزه به نوعی ورق آهن گفته می‌شود که با استفاده از فلز روی پوشانده شده است، ورق‌هایی که با استفاده از روی پوشانده می‌شوند، در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می‌شوند.

ورق گالوانیزه حتی اگر دچار شکستگی هم شود باز هم از زنگ زدن محفوظ می‌ماند. پوشش روی یکی از انواع پوشش‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی دیگر از این پوشش‌ها، که روی آهن استفاده می‌شود، پوشش قلع است که روی ورق‌های نازک که در ساخت حلبی استفاده می‌شود به کار گرفته می‌شود، خاصیت کاتد در حلبی‌ ها بیشتر است و چون آهن فعال خیلی کمی دارد در برابر اکسید شدن و زدن زدگی بسیار مقاوم است. همانطور که می‌دانید زنگ زدن آهن تنها زمانی که در معرض اکسیژن قرار داشته باشد اتفاق می‌افتد، اگر جایی پوشش جسمی آهنی در برابر آب و اکسیژن قرار داشته باشد باعث می‌شود که روی سطح آن عمل اکسیداسیون انجام شود اما استفاده از یک پوشش بر روی ورق‌های آهنی باعث می‌شود که دیگر اکسیژن و آب به سطح آهن نرسند و تشکیل زنگ زدگی ندهند.

کاربرد ورق گالوانیزه

ورق‌های ضد زنگ و گالوانیزه دارای کاربردهای خیلی زیادی هستند که شامل ساخت محصولاتی مانند: سینی کابل، نردبان‌های فلزی، کابل، لوله‌های بخاری، کانال کولر، لوله‌های آب که احتمال خرابی در آنها وجود دارد استفاده می‌شود. ورق گالوانیزه دارای درصد کمی کربن است که همین موضوع باعث بوجود آمدن خاصیت ضد خوردگی در آن می‌شود. ورق‌های گالوانیزه در دو نوع رول و شیت در کارخانه‌ها استفاده می‌شوند. علاقه مندان برای دریافت قیمت ورق گالوانیزه در هر یک از این انواع می‌توانند به وبسایت تجارت فلز به نشانی tejaratfelez.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجارت فلز

شرکت توسعه تجارت فلز با داشتن ۲۵ سال تجربه موفق مدیران خود در بازار سنتی خرید و فروش فلزات ایران، از سال 1395 جهت پر کردن حلقه مفقوده کیفیت و خدمات برتر در بازار آهن و فولاد کشور و ایجاد تجربه خرید متفاوت، مطمئن و راحت برای مشتریان گرامی تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید