اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002185120014750

کاربردهای ورق ضدسایش ck45

کد: 140002185120014750

https://bit.ly/33ExM5n

، تهران , (اخبار رسمی): ورق ضدسایش ck45، سایش زمانی اتفاق می افتد که مواد در یک دوره خاص از بین بروند. ساییدگی و پارگی غیرمنتظره می تواند منجر به خرابی سازه شود ، بنابراین مهم است که از مواد مناسب استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود.

کاربردهای ورق ضدسایش ck45
ورق ضدسایش ck45

سایش زمانی اتفاق می افتد که مواد در یک دوره خاص از بین بروند. ساییدگی غیرمنتظره می تواند منجر به خرابی سازه شود، بنابراین مهم است که از مواد مناسب استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که پوشش سطح آسیب غیر قابل پیش بینی ای به سازه یا قطعات وارد نمی کند. در حالی که فولاد به طور کلی از مقاومت در برابر سایش عالی برخوردار است، اما همه فولادها برابر نیستند.

انواع مختلفی از فولاد وجود دارد که به طور خاص برای جلوگیری از سایش تولید می شوند و به عنوان فولادهای سایشی شناخته می شوند. تیغه سایش یک تیغه فولادی با آلیاژ کربن بالا است. به این ترتیب ورق ck45 به دلیل داشتن کربن سخت شده و به دلیل افزودن آلیاژها شکل پذیر و در برابر هوا مقاوم است.

نحوه تولید ورق های ck45

نوار پوششی (AR) به طور معمول در نورد تولید می شود. این نوع / گرید از محصولات فولادی ورق به طور خاص برای عمر طولانی در شرایط سخت طراحی شده است. محصولات ضد لباس برای کاربردهای مختلف در مناطقی مانند استخراج معدن، کمربند کاری و ساخت و ساز مناسب است. مانند سایر فولادها، فولاد سایشی از سنگ آهن، کربن و سایر عناصر آلیاژی ساخته می شود. سنگ آهن در کوره بلند ذوب شده و مواد نامطلوب را از سنگ خارج می کند. در این زمان کربن و سایر عناصر آلیاژی اضافه می شوند. به طور خاص، فولادهای فرسوده دارای مقادیر بیشتری کربن و عناصر آلیاژی مانند کروم و منگنز هستند. بازدارنده های زنگ نیز به مخزن مذاب اضافه می شوند.

طراحان و اپراتورهای کارخانه هنگام تلاش برای افزایش عمر اجزای مهم، ورق آهن مقاوم در برابر سایش را انتخاب می کنند و وزن هر واحد را اعمال می کنند. از مزایای استفاده از صفحات فولادی مقاوم در برابر سایش، برخورد بسیار زیاد یا تماس با ساینده است.

کربن اضافه شده در هنگام ساخت ورق فولاد به طور قابل توجهی مقاومت و مقاومت را افزایش می دهد، اما مقاومت را کاهش می دهد. بنابراین، ورق سایش در شرایطی استفاده می شود که ساییدگی و خراش علت اصلی خرابی باشد. ورق AR برای ساخت و سازهای ساختمانی مانند تیرهای ستونی در پل ها یا ساختمان ها ایده آل نیست.

ورق سایش چگونه کار می کند؟

ترکیب شیمیایی فولاد مقاوم در برابر سایش یکی از خصوصیاتی است که باعث ایمنی بیشتر آن نسبت به سایر پوشش های فولادی می شود. آلیاژهای مختلفی وجود دارد که می تواند برای افزایش مقاومت در برابر سایش استفاده شود. کربن اضافه شده به فولاد باعث تشکیل ریزساختارها می شود زیرا با افزایش سختی گرم و سرد می شود. سایر عناصر را می توان به فولاد ساینده اضافه کرد تا سختی آن افزایش یابد. همچنین کروم و منگنز به فولادهای ضد لباس اضافه می شوند تا به کاهش اثرات منفی سایش کمک کنند.

عملیات حرارتی عامل دیگری است که به مقاومت در برابر سایش فولاد کمک می کند. فولاد سایشی باید دارای ساختار ریز باشد که بتواند در برابر سختی بالا مقاومت کند. بخشی از این کار با افزودن عناصر آلیاژی مناسب انجام می شود. با این حال، این عامل به تنهایی برای اطمینان از تشکیل ریزساختارها کافی نیست.

فولاد همچنین باید یک فرآیند سریع گرم شدن و خشک شدن ایجاد کند تا ریزساختارهایی مانند مارتنزیت و بینیت ایجاد شود که به فولاد مقدار سختی مورد نیاز را می دهد. هنگام جوشکاری یا گرم کردن فولادهای ضد زنگ باید دقت شود. اگر در دمای کافی بالا گرم شوند، می توانند مقاومت و مقاومت در برابر سایش خود را از دست بدهند.

علاقه مندان برای خرید هرگونه محصولات فولادی اعم از لوله گالوانیزه، ورق گالوانیزه، لوله مانیسمان و انواع فولادهای آلیاژی میتوانند با کارشناسان تجارت فلز تماس بگیرند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجارت فلز

شرکت توسعه تجارت فلز با داشتن ۲۵ سال تجربه موفق مدیران خود در بازار سنتی خرید و فروش فلزات ایران، از سال 1395 جهت پر کردن حلقه مفقوده کیفیت و خدمات برتر در بازار آهن و فولاد کشور و ایجاد تجربه خرید متفاوت، مطمئن و راحت برای مشتریان گرامی تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید