اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904254430014586

با بهترین پارک‌های آبی استانبول بیشتر آشنا شوید

کد: 139904254430014586

https://bit.ly/39dIMIw

، تهران , (اخبار رسمی): شهر زیبا و دیدنی استانبول از تماشای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر گرفته تا قایق‌سواری در تنگه زیبای بسفر و امکانات تفریحی مهیجی مانند پارک‌های آبی فوق‌العاده‌استانبول می‌توانند لحظاتی شگفت انگیز را در این شهر زیبا و توریستی برایتان رقم زنند.

استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است.به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا شناخته شده است و سالانه میزبان گردشگران بسیاری میباشد

شهر زیبا و دیدنی تور استانبول می‌تواند میزبانی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده برای مسافران به این شهر بی‌نظیر کشور ترکیه باشد. از تماشای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر گرفته تا قایق‌سواری در تنگه زیبای بسفر و امکانات تفریحی مهیجی مانند پارک‌های آبی فوق‌العاده‌استانبول می‌توانند لحظاتی شگفت انگیز را در این شهر زیبا و توریستی برایتان رقم زنند. بعد از معرفی جاذبه‌ها و امکانات تفریحی و رفاهی مختلف این شهر در این مطلب قصد داریم گشت و گذاری کوتاه در میان پارک‌های آبی فوق‌العاده استانبول داشته باشیم و شما را کمی بیشتر با امکانات تفریحی و رفاهی این پارک‌ها آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید.

پارک آبی کلاب دلفین استانبول (Aqua Club Dolphin)

یکی از معروفترین و محبوبترین پارک‌های آبی استانبول در میان اهالی و مسافران به این شهر زیبا آکوآ کلاب دلفین این شهر است. این پارک فوق‌العاده و دیدنی می‌تواند میزبان لحظاتی مهیج و فراموش‌نشدنی برای گردشگران بوده و خاطراتی شگفت‌انگیز را در سفر به استانبول برایتان رقم زند. پارک آبی کلاب دلفین در بخش اروپایی این شهر قرار گرفته و بزرگترین پارک آبی استانبول به شمار می‌رود. در این پارک مهیج و فوق‌العاده که در سال 2001 افتتاح شده است می‌توانید انواع وسایل بازی هیجان‌انگیز مانند سرسره‌های پرپیچ و خم و متنوع و استخرهای فوق‌العاده‌ای را ببینید که لحظاتی شاد و مفرح را در استانبول برایتان رقم خواهد زد.این پارک آبی روباز در منطقه باغچه شهیر و در غرب استانبول واقع شده و با رفتن به آن می‌توانید از دیدن نمایش شگفت‌انگیز و دیدنی دلفین‌ها نیز لذت ببرید. شنا کردن با این دلفین‌ها یکی دیگر از تفریحات مهیج و به یادماندنی پارک آبی کلاب دلفین استانبول است. این پارک طرفداران بسیاری در میان مسافران به این شهر زیبا داشته و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. رفتن به این پارک آبی فوق‌العاده و هیجان انگیز استانبول را هم در سفر به این شهر زیبا و رویایی کشور ترکیه فراموش نکنید.

آدرس:

Su OyunlarıMerkezi, EsenkentMahallesi, OnurGüvener Cad, BahçeşehirGirişi, 34517 Esenyurt/İstanbul, Turkey

تلفن: تلفن: +90 212 672 61 61

شهر بازی و پارک تفریحی ویالند استانبول(Vialand)

یکی دیگر از پارک‌های آبی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده شهر استانبول که هر ساله پذیرای مسافران بسیاری از سراسر دنیا بوده و توانسته محبوبیت زیادی در میان گردشگران به دست آورد، شهر بازی و پارک تفریحی ویالند استانبول است. این شهربازی که اخیرا به اسفانبول تغییر نام داده در سال 2013 افتتاح شد و توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان مراکز تفریحی شناخته شده و محبوب این شهر به دست آورد. این شهربازی بسیار بزرگ و هیجان‌انگیز یکی از بهترین پارک‌های موضوعی ترکیه به شمار می‌رود که می‌توانید لحظاتی فوق‌العاده و خاطره‌انگیز را در آن سپری کنید. شهر بازی و پارک تفریحی ویالند یا اسفانبول در بخش اروپایی این شهر و در حدود 11 کیلومتری میدان تکسیم قرار گرفته است. این مجموعه میزبان بازی‌های هیجان‌انگیز و فوق‌العاده‌ای است که می‌توانند سفر به شهر رویایی استانبول را برایتان به یادماندنی‌تر کنند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به ترن نفسگیر، ترن هوایی آبی، جت اسکی، چرخش 360 درجه، قطار سریع السیر،رافتینگ،سافاری، رودخانه وحشی و چرخ و فلک بزرگ و فوق‌العاده این پارک اشاره کرد. در این پارک آبی امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی هم برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به کافه‌ها و رستوران‌های بسیار خوب استانبول اشاره کرد.

آدرس:

Yeşilpınar, Şht. Metin Kaya Sk. No: 11/1, 34065 Eyüpsultan/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 850 210 8563

پارک آبی آکوامارین استانبول (Aqua Marine)

گشت و گذار در میان پارک‌های آبی استانبول را با پارک آبی آکوامارین این شهر ادامه می‌دهیم. پارکی فوق‌العاده و محبوب در میان مسافران به استانبول که در بخش اروپایی این شهر قرار گرفته و در سال 1999 افتتاح شده است. این پارک آبی روباز میزبان سرسره‌ها و استخرهای متنوع و هیجان‌انگیزی است که می‌توانند لحظاتی فوق‌العاده را در شهر زیبای استانبول برایتان رقم زنند. پارک آبی آکوامارین در منطقه بویوک‌چکمجه شهر واقع شده و برای گروه‌های سنی مختلف می‌توان تفریحات متنوع و فوق‌العاده‌ای را در این پارک آبی مشاهده کرد. رفتن به این پارک مهیج و محبوب شعر استانبول را هم در سفر به این شهر زیبا و دیدنی فراموش نکنید.

آدرس:

Fatih, Komando Sk. No:4, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 882 28 20

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی