اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904304442914586

با فستیوال های مختلف استانبول آشنا شوید

کد: 139904304442914586

https://bit.ly/39cKXw0

، تهران , (اخبار رسمی): ترکیه، شهر جشنها و فستیوال های مختلف است. در روزهای بسیاری از سال این شهر شاهد برگزاری جشنواره های گوناگون بوده که چهره ای شاد و سرزنده به این شهر توریستی بخشیده اند. در این مطلب قصد داریم مهمترین این جشنوراه ها و فستیوال ها را به شما معرفی کنیم. با ما باشید.

استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است.به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا شناخته شده است و سالانه میزبان گردشگران بسیاری میباشد

ترکیه، شهر جشنها و فستیوال های مختلف است. در روزهای بسیاری از سال این شهر شاهد برگزاری جشنواره های گوناگون بوده که چهره ای شاد و سرزنده به این شهر توریستی بخشیده اند. در این مطلب قصد داریم مهمترین این جشنوراه ها و فستیوال ها را به شما معرفی کنیم. با ما باشید.

فستیوال موسیقی راک اند کوک

راک اند کوک یکی از شادترین و جذاب ترین فستیوال هایی است که در تور استانبول برگزار می شود و طرفداران بسیاری هم به ویژه در میان گردشگران دارد. در این فستیوال بسیاری ازگروه های خوب و حرفه ای موسیقی راک به اجرا می پردازند و روزهایی شاد را می توان در این شهر توریستی کشور ترکیه سپری کرد. این فستیوال هر ساله 16 و 17 جولای در استانبول برگزار می شود.

جشنواره خرید استانبول

سفر به استانبول برای مسافران به این شهر زیبا با لذت یک خرید هیجان انگیز گره خورده است. با اینکه در فصل های مختلف حراجی های متنوعی از سوی فروشگاههای گوناگون این شهر برگزار می شود اما فستیوال خرید استانبول چیز دیگری است. در این مدت اکثرفروشگاه ها و مراکز خرید استانبول حراجی های بسیار خوبی دارند، ضمن اینکه در جریان برگزاری این فستیوال شهر چهره شادتری هم به خود می گیرد. تاریخ برگزاری این جشنواره معمولا متغیر است اما به طور کلی معمولا از اواسط خرداد تا اوایل تیر و اواخر آذر تا ابتدای دی ماه برگزار می شود.

فستیوال هیدیرلس

در تاریخ 5 می هر ساله شهر استانبول میزبان فستیوال جذاب هیدیرلس است. در این جشنواره مردم رسیدن فصل بهار را جشن می گیرند و در طی آن در سطح شهر جشن و پایکوبی و آتش بازی برگزار می شود. هیدیرلس یکی از فستیوال های معروف و هیجان انگیز کشور ترکیه است که به ویژه برای گردشگران از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار باشد.

جشنواره دو سالانه استانبول

از سال 1987 شهر استانبول هر دو سال یکبار میزبان جشنواره ای فرهنگی و هنری است که به آن جشنواره دو سالانه می گویند. در این فستیوال که از اواسط سپتامبر تا اواسط نوامبر برگزار می شود هنرمندان مختلف کشور ترکیه آثار خود را در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

فستیوال روز جمهوری

29 اکتبر همزمان با روز اعلام جمهوری ترکیه که در این کشور تعطیل رسمی هم هست در سراسر این کشور جشن و پایکوبی برگزار می شود و شهر استانبول هم شاهد برگزاری موسیقی زنده، نمایشها و جشن های مختلفی است که می تواند نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.

جشنواره بین المللی آشپزی

جشنواره بین المللی آشپزی استانبول یا فستیوال گاسترونومی که از دوم تا پنجم فوریه در این شهر برگزار می شود از جذاب ترین فستیوال های استانبول است.علاوه بر آشپرهای ترک آشپزهایی از بیش از 20 کشور دنیا مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه و ... هم در این جشنواره بسیار خوشمزه شرکت می کنند.

نمایشگاه کتاب استانبول

یکی از رویدادهای فرهنگی که شهر استانبول هر ساله میزبان آن است نمایشگاه کتاب این شهر است که ناشران بسیاری از کشور ترکیه و سایر کشورها در این نمایشگاه شرکت کرده و حضور در آن برای بسیاری از مسافران به این شهر به ویژه علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی بسیار جذاب است. در طی این جشنواره می توان علاوه بر بازدید از غرفه های مختلف نشر کتاب با علاقه مندان به کتاب خوانی در سایر کشورها نیز تعامل داشته و تجربه ای جالب از سفر به استانبول به دست آورید. این نمایشگاه هر ساله در فصل پاییز برگزار می شود و شهر استانبول در سال 2019 شاهد برپایی سی و هشتمین دوره این نمایشگاه بود.

جشنواره ادبی استانبول

جشنواره ادبی تان پینار یکی دیگر از رویدادهای فرهنگی و هنری شهر استانبول است که هر ساله در مدت برگزاری آن نویسندگان زیادی از کشورهای مختلف دنیا در این جشن حضور پیدا می کنند. این جشنواره به ویژه برای علاقه مندان به رخدادهای ادبی بسیار جذاب و دیدنی است.

فستیوال خیمه شب بازی استانبول

یکی از جذاب ترین فستیوالهای شهر استانبول فستیوال پایت یا خیمه شب بازی است که هر ساله در این شهر برگزار می شود و می توانید نمایش های عروسکی بسیار جذابی را از کشورهای مختلف دنیا در این فستیوال ببینید. در طول برگزاری این فستیوال می توانید از کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلفی هم استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی