اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905014452614586

با شهر بازی هیجان انگیز فراری ورلد بیشتر آشنا شوید

کد: 139905014452614586

https://bit.ly/331Bc2Z

، تهران , (اخبار رسمی): شهر بسیار زیبا و دیدنی دبی، میزبان بزرگترین و ترسناک ترین شهربازی های دنیاست و بی شک یکی از بهترین تفریحاتی که در سفر به این شهر دیدنی می توان تجربه کرد بازدید از این شهربازی های بی نظیر دبی است.

با شهر بازی هیجان انگیز فراری ورلد بیشتر آشنا شوید
با شهر بازی هیجان انگیز فراری ورلد بیشتر آشنا شوید

در سال 2010 درهای هیجان انگیزترین و مفرح ترین شهربازی جهان یعنی پارک موضوعی فراری ابوظبی به روی ماجراجویان و گردشگران باز شد و هر روز به تعداد طرفداران این شهربازی مهیج و ترسناک اضافه می شود

شهر بسیار زیبا و دیدنی توردبی، میزبان بزرگترین و ترسناک ترین شهربازی های دنیاست و بی شک یکی از بهترین تفریحاتی که در سفر به این شهر دیدنی می توان تجربه کرد بازدید از این شهربازی های بی نظیر دبی است. اما در نزدیکی این شهر یکی از هیجان انگیزترین شهربازی هایی قرار دارد که می توانید در زندگیتان تجربه کنید. شهربازی فراری ورلد ابوظبی که به دلیل نزدیکی به شهر توریستی و زیبای دبی مورد توجه مسافران به این شهر زیبا هم قرار گرفته و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. در ادامه با این شهربازی فوق العاده و جذاب بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه شوید.

طراحی (Design)

در 30 ماه نوامبر سال 2010 درهای هیجان انگیزترین و مفرح ترین شهربازی جهان یعنی پارک موضوعی فراری ابوظبی به روی ماجراجویان و گردشگران باز شد و هر روز به تعداد طرفداران این شهربازی مهیج و ترسناک اضافه می شود. در این شهربازی بیش از 20 نوع وسیله سرگرمی و بازی وجود دارد که کانسپت طراحی آن ها ماشین فراری و قصه زندگی این ماشین رویایی است. شهربازی فراری ورلد در جزیره یاس ابوظبی واقع شده و شکلی ستاره گونه دارد. این شهربازی اولین تم پارک موضوعی با الهام از ماشین فراری در جهان است. طراح و معمار بزرگترین تم پارک موضوعی در جهان برای اینکه ساختمانی طراحی کند که منعکس کننده شکل ظاهری فراری باشد مستقیما از نمای جانبی منحنی کلاسیک شاسی Ferrari GT الهام گرفته است. تنوع بالای سرگرمی ها و دستگاه های هیجان انگیز شهربازی فراری ابوظبی این پارک موضوعی را برای تمامی سنین جذاب کرده است. در ادامه با ترسناک ترین و هیجان انگیزترین وسایل و دستگاه های شهربازی فراری ابوظبی اشنا می شویم.

فرمولا روسا (Formula Rossa)

اگر از طرفداران سرعت و هیجان هستید و می خواهید نهایت سرعت را تجربه کنید بدون شک فرمولا روسا شهربازی فراری ابوظبی مقصد شما خواهد بود. سرعت حرکت این ترن هوایی در حد رعد و برق است. شما در عرض 5 ثانیه به سرعت 149 متر بر ثانیه می رسید و حسابی ادرنالین خونتان بالا می رود. دلیل این سرعت غیر قابل تصور سیستم پرتاب هیدرولیک ترن فرمولا روسا شهربازی فراری ابوظبی است که شبیه به انهایی است که در هواپیماهای باربری استفاده می شود. این پیست 2 کیلومتری در گوشه ها دارای مسیر خاصی است که این بازی را هیجان انگیزتر می کند.

فیورانو جی تی چلنج (Fiorano GT Challenge)

یکی دیگر از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین وسایل بازی شهربازی فراری ابوظبی فیورانو جی تی چلنج است. این ترن هوایی دو قلو دارای دو جایگاه به شکل اتومبیل مدل F430 فراری است که در مسیرهای موازی حرکت می کنند و حسابی لحظات شاد و هیجان انگیزی را برایتان ایجاد می کنند. این هیجان وقتی به اوج می رسد که در چندین نقطه از مسیر این ترن های هوایی دو قلو از مسیرهای خطرناکی عبور می کنند که احساس می کنید با یکدیگر برخورد خواهید کرد. با سوار شدن به ترن هوایی دو قلو فیورانو جی تی چلنج احساس می کنید که در رقابت های فیلم سریع و خشن (Fast And Furious) شرکت کرده اید.

اسکودریا چلنج (Scuderia Challenge)

آیا از طرفداران بازی های مسابقه ای مجازی هستید؟ اگر بله بدون شک این قسمت بهشت شماست و باعث می شود حسابی هیجان زده شوید. اسکودریا یک رقابت رانندگی شبیه سازی شده است. شما در یک مسابقه سرعت 6 نفره در اطراف یک پیست مجازی یاس مارینا با یک صفحه نمایش 180 درجه در رو به رویتان و یک فرمان یک رانندگی مجازی را کنترل کنید و احساس رقابت واقعی را برایتان ایجاد می کند.

جی فورس( G Force)

آیا تا به حال بازی هیجان انگیز و ترسناک بانجی جامپینگ را تجربه کرده اید؟ البته جی فورس با بانجی جامپینگ قابل مقایسه نیست به غیر از قسمتی که به صورت باورنکردنی 62 متر از زمین بلند می شوید و سپس با سرعت 12 متر بر ثانیه به پایین پرتاب می شوید. بدون شک نهایت سرعت و هیجان با جی فورس در انتظار شما خواهد بود و حتی شاید آخرین آرزوی زندگی تان را بکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی