اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905014453214495

نحوه برند سازی در اینستاگرام چگونه است

کد: 139905014453214495

https://bit.ly/2Ed4otc

، تبریز , (اخبار رسمی): برندسازی یک روش ساده و بی هزینه در اینستاگرام است و از این طریق میتوانید خودتان را معرفی و برندسازی کنید در واقع با ارتباط با پیج های معروف خود پیش رقبا به چشم میخورید.

نحوه برند سازی در اینستاگرام چگونه است
نحوه برند سازی در اینستاگرام چگونه است

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پر مخاطب است که توانست رقبای خودش را پشت سر بگذارد.این شبکه اجتماعی اینروز ها توانسته همه صاحبان کسب و کار تولیدی، خدماتی و بازرگانی را وادار به فروش محصولات خودشان استفاده بکند. اگر شما هم میخواهید رقابت انلاین داشته باشید یا هدف تجاری خود را مثل برندسازی در اینستاگرام دنبال کنید حتما بدون خواندن این مقاله این کار را انجام ندهید.

علت برند سازی در اینستاگرم

همانگونه که میدانید در سال های قبل هر فردی با داشتن سطح علمی و مالی خواهان تولید و فروش محصول بود. ولی بعد ها با بیشتر شدن تولید و افزایش تولیدکننده ها تولیدات داخلی و خارجی محصولات مورد توجه قرار گرفت. بعد ها با بیشتر شدن حوزه این تبلیغات مانند یک نیاز تعریف شد.برندسازی در اینستاگرام به عنوان موضوعی که میتواند هزینه های برندسازی و سرعت معروف برند را در کسب و کار افزایش دهد مطرح است.

سه مرحله اساسی برای برندسازی در اینستاگرام

مشخص کنید که نوع محصول و خدمات چی است

نسبت به رقبا ارزش افرینی و ارزش افزوده را بیشتر مورد توجه قرار دهید.

طرز تفکر مخاطبتان را کامل تشریح کنید(مشتریان شما چه تصمیمی میگیرند)

چرا در اینستاگرام باید شروع به برند سازی کنیم

زمانی بود که هر فرد با هر توان مالی و علمی میتوانست محصول تولیدی خود را به فروش برساند. بعد ها که گفتند حالا که تولید کننده ها دارند یک محصول را تولید میکنند هر کسب و کاری که بتواند توزیع داخلی و خارجی خوبی را انجام دهد میتواند فروش مناسبی داشته باشد.در مرحله بعد برای اینکه فروش خوبی داشته باشد باید تبلیغات گسترده ای برای محصول خود داشته باشد. در مرحله بعد خیلی از کسب و کار ها در مرحله برندسازی قرار دارند. مصرف کننده ها محصولی را خریداری میکنند که برند باشد که هم اکنون میتوانید انرا در بازار خرید مشاهده نمایید. برای همین میخواهم قبل از این که شما به بحث برندینگ در اینستاگرام بپردازید از ان مطلع شوید.برند اینستاگرام عنوانی است که میتواند هزینه های برند سازی و سرعت محبوبیت انرا مثل یک کاتالیزگر کسب و کار افزایش دهد.اما برقراری ارتباط با انسان هدف ما است. یعنی اگر بتوانید روابط مناسبی با مشتریان برقرار کنید به همان اندازه موفقیتتان صدرصد خواهد بود.

مهم ترین نکات درباره برندینگ در 2020

در نظر گرفتن مطالعه علمی و کسب اطلاعات از تبلیغات که چندین مرحله است.

در نظر گرفتن اوج حضور در زمان و مکانی دیجیتالی

بحث هایی در مورد استفاده از کمپین های تبلیغاتی یعنی استفاده هم زمان از چندین رسانه

مدیا ها باید با استفاده از ایده پردازی انجام شود

نوع call to action یا اطلاعات مشتری در برندینگ متفاوت با فروش محصول است.

تا چه حدی مخاطب با محتوایی درون تبلیغات ارتباط میگیرد.

در گفتار و عمل خود صداقت داشته باشید.

برای سریعتر نتیجه گرفتن به مشتری کمک کنید

در اینستاگرام چگونه برند سازی کنیم

همینطور که میدانید اینستاگرام برپایه ویدیو و عکس ارایه شده است. تصویر برند شما در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای دستیابی به برندسازی در اینستاگرام حتما این ۴ مرحله را به درستی انجام دهید:

همراه با سبک پایدار تصویر و دید بصری ایجاد نمایید

با انتخاب تصاویری گویا با متن‌ها آن را پر نکنید.

رنگ سازمانی خودتان را از همان اول تعیین و همیشه از آن در پستهای خود استفاده نمایید.

در صورت استفاده از فیلترهای اینستاگرام حتما در پستهای بعدی هم از مشابه ان استفاده نمایید.

مراحل برند سازی در اینستاگرام

تعیین اهداف تجاری در اینستاگرام

همانطور که میدانید داشتن اهداف معین و مشخصی برای طی کردن هر مسیری باعث عدم اتلاف وقت و انرژی، سرمایه انسانی، منابع مالی و فرصت ها خواهد شد. پس قبل از اینکه بخواهیم در اینستاگرام پست تجاری بگذاریم دلایل خود را در مورد فعالیت در اینستاگرام حتما تعیین کنید.

ایا هدف شما افزایش فروش در اینستا است؟

ایا هدف شما برند سازی در اینستا است؟

با حضور در اینستاگرام چه چیزی را میخواهید بدست بیاورید؟

ایا دنبال افزایش مشتری برای کسب و کار خود هستید؟

ترافیک وب سایت خود را میخواهید افزایش دهید؟

ایا میخواهید بن تخفیف یا فروش به صورت ویژه برگذار نمایید؟

2. سبکی متفاوت و متناسب با شخصیت برای برند خود ایجاد نمایید.

برای بهتر شدن در برندسازی اینستاگرام باید ساختار محتوایی ایجاد کنید. که در اغاز فقط معرفی کسب و کار، محصول و خدماتتان را انجام دهید. که با مشاهده کردن به سبک ان میتوان تشخیص داد که این نوع پست مربوط به کدام برند است. نمایید.

3. الگوی مختص کسب و کار خود را اشاعه دهید

نحوه اغاز صحبت کردن، نحوه مخاطب قراردادن فالوورها چگونگی گفتن موضوعات و نحوه پایان دادن به ان گرافیک و لوگو و هر چیز دیگری میتواند در کنار کار شما موثر واقع شود. نکات در برند سازی اینستاگرام بسیار دارای اهمیت است. برای همین سعی کنید زمان کافی برای طراحی لوگو و شعار تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

4. تولید محتوای با کیفیت بالا با هدف برندسازی در اینستاگرام

رمز موفقیت در کسب و کار ها داشتن برنامه محتوایی است. هروز یکبار به صورت منظم پست به اشتراک بگذارید در اغاز هدف بیشتر شناسایی خدمات و محصولات شماست. پس برای مخاطبانتان پست های با کیفیت و خوب تولید کنید.تولید محتوای شما باید در راستای هدفی که از فعالیت در اینستاگرام دارید باشد. خوبترین روش جدول برنامه ریزی محتوای هفتگی و ماهانه است .برای حرفه ای شدن در تولید محتوا حداقل به مدت یک هفته الی 10 روز تولید محتوا نمایید.

۵- با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

یک تریبون عالی در فرایند برند سازی لایو میتواند تاثیر گذار باشد. برقراری ارتباط رودرو با مخاطب یکی از اصول مهم در شکل گیری شخصیت برند است. با استفاده از لایو شما میتوانید در قالب یک شکل پکیج جذاب پیام خود را به مخاطبانتان ارسال کنید.

6. هشتگ گذاری به صورت حرفه ای را هرگز فراموش نکنید

در جذب فالوور و برندینگ کسب و کار هشتگ میتواند تاثیر زیادی داشته باشد. در یک پست شما میتوانید از 30 تا 60 هشتگ استفاده کنید اما بهترین نوع هشتگ گذاری بین 5 تا 8 هشتگ است.از شروع فعالیت داشتن هشتگ اختصاصی به متمایز دیده شدن برند تجاری و شخصی شما منجر خواهد شد. میتوانید از هشتگ ها به صورت خلاقانه استفاده کنید برای مثال برای هر پست مجموعا 7 هشتگ اختصاصی ایجاد نمایید. هشتگ های مخصوص برند خود را فالوو کرده تا ببینید که هشتگ های برند شما چه اندازه در اشتراگ گذاری پست ها استفاده شده اند.

7. ایجاد حس خوب برند با درگیر کردن حس مخاطبان

از رویداد های خاصی که در یک زمان خاص به نفع عموم استفاده میشود حمایت کنین.برای درست کردن چهره یک برند در حال حاضر باید به معیار های خاصی توجه نمایید.پست هایی زیبا و جذاب برای مخاطبانتان در هر هفته منتشر کنید.پست های سرگرم کننده و فان را فراموش نکنید سعی کنید از پست های با پیام حس خوب منتشر کنید.

8. استفاده کردن از رسانه های چاپی و مجلات

شما میتوانید از مجله ها رسانه چاپی مرتبط هم استفاده کنید. بهترین روش برای استفاده از این ایتم ها استفاده از QR کد هستش که تاثیر زیادی دارد.همیشه برای اینکه از همه رسانه ها استفاده کنید باید از حضور در انها غافل نشوید. مثلا با شرکت در نمایشگاه میتوانید بیزینس کارتتان را به مخاطبان ارایه داده تا از این روش با استفاده از QR کد خیلی سریع به پیج شما دسترسی داشته باشند.

9. متن بیو حرفه ای داشته باشید

شما در اینستاگرام فقط میتوانید یک لینک داشته باشید. پس این موقعیت را از دست ندهید حتما لینک ورودی سایت را قرار دهید . در بیو حتما از نام های محصول استفاده کنید . شما میتوانید زیر هر پست لینک محتوایی که در سایت منتشر میکنید را قرار دهید اما این لینک ها قابلیت کلیک کردن ندارند مخاطبان باید لینک را کپی و در مرورگر باز کنند.

۱۰- از تست و امتحان ایده‌های خلاقانه برای برندسازی در اینستاگرام نترسید

به مرور زمان بروزرسانی های جدیدی برای قابلیت اینستاگرام اضافه میشود. یعنی میتواند نرخ تبدیل و فعالیت دنبال کنندگان را به شما نشان دهد . اما شما نباید دست به تست و امتحان ایده هایی که ذهنتان میرسد بزنید چون بازاریابی در اینستاگرام انعطاف پذیر است.

نتیجه گیری

حتما تا به حال کاربرانی که تیک ابی اینستاگرام را دریافت کرده اند دیده اید تیک ابی اینستاگرام یک نوع برند سازی است که کاربران معتبر را از سایر کاربران جدا میکند. همه ما میدانیم کاربرانی که تیک ابی اینستاگرام را دریافت کرده اند از یک هویت واقعی برخوردار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]