اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905054457914586

با هتل های شهر استانبول آشنا شوید

کد: 139905054457914586

https://bit.ly/2WYDmfH

، تهران , (اخبار رسمی): شهر استانبول هرساله و در هر 4 فصل پذیرای مسافرانیست که از سر تا سر دنیا به این شهر سفر میکنند. بنابراین استانبول باید برای تمامی مسافرانش بهترین خدمات رفاهی و سکونت را فراهم کند. در این مقاله سعی داریم تا تعدادی از هتل های استانبول را به شما معرفی کنیم.

با هتل های شهر استانبول آشنا شوید.
با هتل های شهر استانبول آشنا شوید

استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است.به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا شناخته شده است و سالانه میزبان گردشگران بسیاری میباشد

هتل کامفورت سوئیت | Comfort Suite

هتل "کامفورت سوئیت" یک هتل 3 ستاره اقتصادی است که بیشتر مناسب افرادیست که هزینه زیاد نکردن برایشان اهمیت دارد. البته در کنار هزینه کم، از امکانات قابل قبولی هم برخوردار میشوید. از امکانات هتل "کامفورت سوئیت" میتوان به WiFi رایگان در تمامی قسمت های هتل، سرویس دهی شبانه روزی و تمامی امکانات روزمره و مورد احتیاج مسافران اشاره کرد.

برای مسافرینی که فاصله هتل تا فرودگاه برایشان اهمیت دارد باید اشاره کرد که فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر میباشد.

اگر قصد سفر و بازدید از این شهر جذاب را دارید میتوانید با خرید تور استانبول از خدمات ویژه بهره‌مند شوید.

هتل عثمان هان | Osmanhan Hotel

هتل "عثمان هان" هم یک هتل 3 ستاره اما با امکاناتی قابل قبول و راضی کننده است. دسترسی این هتل به مکان های دیدنی بسیار خوب است. به طوری که با پیمودن مسافتی کمتر از 1 کیلومتر میتوانید به مکان های تاریخی و دیدنی استانبول برسید.

هتل "عثمان هان" جزو 10 هتل برتر خانوادگی میباشد که میتواند امتیاز بسیار بالایی باشد. چرا که خانوادگی بودن هتل، امری مهم در انتخاب محل سکونت مسافران است.

هتل کریستال | Crystal

حال نوبت میرسد به یکی از هتل های 4 ستاره استانبول. هتل "کریستال" هتلی 4 ستاره با امکاناتی خوب و راضی کننده است و یکی از مزایای این هتل نزدیک بودن آن به مترو است. هتل "کریستال" ظاهری شیک و زیبا دارد و بازسازی هایی که بر روی آن انجام دادند توانسته محیطی مدرن را ایجاد کند. از امکانات این هتل میتوان به WiFi رایگان، رستوران ها و کافی شاپ های شیک و مدرن اشاره کرد. همچنین هتل "کریستال" شامل خدمات ویژه برای معلولین هم میشود که امتیاز مثبتیست.

هتل کروانسرای | Kervansaray

این هتل زیبا و معروف، در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته و از نظر دسترسی به مکان های دیدنی و مراکز خرید بهترین است. همچنین این هتل هم نزدیک به ایستگاه مترو است که باعث میشود از بابت رفت و آمد دچار سختی نشوید.

این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول است و خدمات خوب و کم نظیری را ارائه میدهد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که هتل "کروانسرای" هتل بزرگ و عظیمی نیست و باید گفت تنها 65 اتاق دارد. اما امکانات خوب و برخورد زیبای کارکنان هتل و همچنین موقعیت مکانی مورد پسند باعث شده تا رتبه خوبی را کسب کند.

هتل "کروانسرای" با وجود اتاق های تکمیل و محیطی زیبا، میتواند اقامت خوبی را برای شما رقم بزند.

هتل رادیسون بلو شیلیشی | Radisson Blu Sisli

اگر دلتان میخواد که در هنگام اقامت در استانبول، از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی بهره مند شوید، هتل "رادیسون بلو شیلیشی" میتواند یکی از انتخاب های شما باشد.

این هتل 5 ستاره که در نزدیکی منطقه تجاری شهر و مرکز خرید جواهر قرار دارد، دارای امکاناتی لوکس و کم نظیر است که میتواند هر ماسفری را راضی نگه دارد. اگر اهل استخر روباز و سونا جکوزی هستید و یا باشگاه بدنسازی برایتان اهمیت دارد، حتما این هتل را انتخاب کنید.

هتل والت کاراکوی | Vault Karakoy

اگر در بین هتل های 5 ستاره به دنبال هزینه ای متوسط، امکاناتی مدرن و ظاهری قدیمی و سنتی هستید، هتل "والت کاراکوی" مناسب شماست. این هتل ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده اما داخل ساختمان با بازسازی هایی که انجام شده توانسته ظاهری مدرن و امروزی را ارائه دهد. این هتل از نظر رتبه بندی توانسه 28امین هتل لوکس استانبول شود.

هتل هیلتون استانبول | Hilton Istanbul

شاید تا به حال نام هتل "هیلتون" را شنیده باشید، هتلی لوکس و بی نظیر که در سراسر جهان (به جز برخی کشورها) شعبه دارد.

هتل "هیلتون استانبول" 34 طبقه دارد که جمعا 829 اتاق را در خود جای میدهد. نمای این هتل زیبا و لوکس از شیشه پوشیده شده و منظره ای بینظیر را برای مسافران به نمایش میگذارد.

اگر به دنبال اقامت در محلی لوکس و مدرن هستید، هتل "هیلتون استانبول" را به شما پیشنهاد میکنیم.

هتل تایتانیک داون تاون بی اوغلو | Titanic Downtown Beyoglu

این هتل 5 ستاره لوکس، میتواند تمامی نیازهای شما از یک هتل 5 ستاره را براورده کند. این هتل یکی از مجهز ترین هتل های محبوب میدان تکسیم (تقسیم) است. سالن ورزش این هتل میتواند تجربه یک ورزش حرفه ای و لوکس را به ارمغان بیاورد. همچنین میتوانید بعد از ورزش به سراغ اتاق های ماساژ بروید و خستگی خود را در کنید.

همچنین برای کسانی که وقت گشت و گذار در شهر را ندارند، مرکز تجاری هم در هتل وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی