اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905074462814586

10 رستوران معروف شهر استانبول

کد: 139905074462814586

https://bit.ly/3hKnqWn

، تهران , (اخبار رسمی): شهر استانبول شهری زیبا با تلفیقی از چشم اندازهای طبیعی و تاریخی که توانسته نظر بسیاری از مسافران در سراسر دنیا را به خود جلب کند. اما یکی از موارد مورد توجه گردشگران در سفر به استانبول غذاهای محلی و سنتی خوش طعم و بی نظیر کشور ترکیه است که می تواند طعم سفر را برای مسافران به این کشور لذت بخش تر کند

10 رستوران معروف شهر استانبول
10 رستوران معروف شهر استانبول

شهر زیبای استانبول با حضور سالانه بیش از 13 میلیون گردشگر در جایگاه هشتمین شهر توریستی دنیا قرار گرفته است

شهر زیبای تور استانبول با حضور سالانه بیش از 13 میلیون گردشگر در جایگاه هشتمین شهر توریستی دنیا قرار گرفته است. شهری زیبا با تلفیقی از چشم اندازهای طبیعی و تاریخی که توانسته نظر بسیاری از مسافران در سراسر دنیا را به خود جلب کند. اما یکی از موارد مورد توجه گردشگران در سفر به استانبول غذاهای محلی و سنتی خوش طعم و بی نظیر کشور ترکیه است که می تواند طعم سفر را برای مسافران به این کشور لذت بخش تر کند. در زیر 10 رستوران شناخته شده شهر استانبول را که در آنها می توانید انواع غذاهای محلی ترکیه و البته غذاهای بین المللی را امتحان کنید معرفی کرده ایم. با ما همراه شوید.

لوکانتا مایا

"دیدم شنول" سرآشپز ماهر لوکانتا مایا با غذاهای معروف و اصیل ترکی توانسته جای خود را به خوبی در میان رستورانهای محبوب شهر استانبول باز کند. لوکانتا مایا با فضای دلنشین, لوکس و بسیار زیبا در سال 2010 افتتاح شده و در فصول مختلف غذاهایی مناسب آن فصل را به مشتریان خود عرضه می کند. مجوش و زوکینی فریتز دو غذای معروف این رستوران هستند.

میکلا

یکی از بهترین و زیباترین رستورانهای شهر استانبول که به دلیل غذاهای بسیارخوش طعم, طراحی داخلی زیبا و منحصر به فرد و چشم انداز بی نظیری که به شهر استانبول دارد از محبوبیت بسیار بالایی در میان اهالی و گردشگران برخوردار است. رستوران میکلا در محله بی اوغلو و در طبقه بالای هتل مارماراپرا قرار دارد و در سال 2005 افتتاح شده است. میکلا یکی از رستورانهایی است که در سفر به استانبول باید حتما آن را امتحان کرد.

گیریتلی

رستورانی معروف و محبوب در محله سلطان احمد و در نزدیکی مسجد آبی, در این رستوران آرام و زیبا می توانید انواع غذاهای سنتی کشور ترکیه و البته غذاهای دریایی را امتحان کرده و زیبایی سفر به استانبول را با چشیدن طعم بی نظیر غذاهای محلی این شهر چند برابر کنید. در فصول گرم سال می توانید از باغ زیبا و دیدنی این رستوران استفاده کرده و غذای خود را در فضایی فوق العاده امتحان کنید.

روملی حصار

رستورانی قدیمی در کنار دریا با چشم اندازی حیرت انگیز به تنگه بسفر که یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین رستورانهای شهر استانبول است. فضای دنج و آرام در کنار غذاهای خوش طعم دریایی و البته غذاهای فوق العاده سنتی کشور ترکیه توانسته روملی حصار را به یکی از بهترین رستورانهای استانبول تبدیل کند. خوردن غذا همزمان با غروب خورشید در این رستوران در کنار تنگه بسفر تصویری بی نظیر را برای مسافران به شهر استانبول رقم خواهد زد.

لب دریا

رستورانی بسیار زیبا با چشم اندازی بی نظیر در پشت بام هتل ریچموند استانبول در خیابان استقلال که از محبوبیت بالایی در میان اهالی و گردشگران استانبول برخوردار است.

فضای دلنشین و آرام بخش همراه با منظره دیدنی تنگه بسفر از مهمترین دلایل محبوبیت رستوران لب دریا هستند. اگر به این رستوران رفتید علاوه بر غذاهای ترکی می توانید از خوردن غذاهای خوش طعم ایتالیایی رستوران هم لذت ببرید.

وای نات

یکی دیگر از رستورانهایی معروف و محبوب شهر استانبول که هم می توانید از فضای بسته و آرام بخش آن استفاده کنید و هم از فضای باز و بسیار دیدنی آن لذت ببرید وای نات است. انواع غذاهای محلی و سنتی ترکیه در کنار غذاهای بین المللی دراین رستوران سرو می شود و می توانید لحظاتی آرام و لذت بخش را در این رستوران تجربه کنید.

کافه و رستوران الد اتمان

یکی از رستورانهای استانبول که غذاهای حلال طبخ می کند کافه و رستوران الد اتمان در محله فاتح است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای بی نظیر ترکی و دریایی را در محیطی دلنشین و البته با قیمتی مناسب امتحان کنید. در این رستوران امکان نشستن در فضای بیرون هم برای مشتریان وجود دارد.

لاموئت

رستورانی زیبا و لوکس در تراس هتل " بی اوغلو توم توم سوئیت" با چشم اندازی زیبا از شهر کهن استانبول که در خیابان بی اوغلو واقع شده و به دلیل غذاهای لذیذ و با کیفیت خود توانسته جای خود را در میان اهالی و گردشگران شهر استانبول باز کند.

اولوس 29

یکی از رستورانهای لوکس استانبول که روی تپه قرارگرفته و چشم اندازی بی نظیر به تنگه بسفر دارد رستوران اولوس 29 است. فضای آرام بخش و زیبای این رستوران از مهم ترین دلایل محبوبیت آن در میان اهالی و مسافران استانبول محسوب می شود.

مزه بای لمون تری

رستورانی آرام و زیبا در محله بی اوغلو و در منطقه تکسیم که با غذاهای بسیار خوش طعم محلی توانسته جای خود را در میان مسافران به استانبول به خوبی باز کند. پیش غذاهای این رستوران بسیار معروف هستند و یکی از عوامل محبوبیت آن محسوب می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی