اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905074463414495

اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟ چگونه درآمد کسب می‌کنند؟

کد: 139905074463414495

https://bit.ly/2DiEN1O

، تبریز , (اخبار رسمی): اینفلوئنسرها چه کسانی هستند و چه فعالیت هایی در اینستاگرام دارند؟ چرا اینفلوئنسرها تاثیرگذاری بالایی بر روی سایر کاربران دارند؟

اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟ چگونه درآمد کسب می‌کنند؟
اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟

در دنیای امروز، اینستاگرام نقش مهمی در زندگی افراد دارد. از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی همه گیر در ایران و جهان است، تقریبا بیشتر مردم عضوی از این نرم افزار بوده و در آن فعالیت می‌کنند. بنابراین می‌توان اینستاگرام را جهان کوچکی تصور کرد که در آن کاربران باهم در تعامل هستند. حال در این میان کاربرانی هم وجود دارند که تاثیرگذاری بالایی بر روی سایر کاربران دارند. به این افراد اینفلوئنسر می‌گویند.
اما در این مورد سوال‌هایی ذهنمان را به خود مشغول می‌کند از این قبیل که اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟ چه فعالیت‌هایی در اینستاگرام دارند؟ چرا تاثیرگذاری بالایی بر روی سایر کاربران دارند؟ آیا اینفلوئنسر بودن یک شغل است؟ منبع درآمد آنها چیست؟ و... .
ما قصد داریم در این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم.

اینفلوئنسر کیست؟

اصطلاح اینفلوئنسر از کلمه " Influence " به معنی " تاثیر گذاشتن " نشأت گرفته است. همانطور که در بالا اشاره کردیم اینفلوئنسرها کاربرانی از اینستاگرام هستند که با توجه به نوع فعالیتشان مخاطبان مخصوص به خود را جذب کرده و با تاثیرگذاری بر روی آنها، آنها را به سمت و سویی خاص سوق می‌دهند. سلبریتی‌ها برخی از اینفلوئنسرها را شامل می‌شوند اما افراد دیگری هم هستند که بدون این که از قبل معروف و یا شناخته شده باشند، از طریق اینستاگرام تبدیل به اینفلوئنسر شدند. هر ادمین اینستاگرامی می‌تواند خود یک اینفلوئنسر باشد و شما می‌توانید با استخدام یک ادمین معتبر اینستاگرامی پیج خود را مشهور کنید. از جمله فعالیت‌های اینفلوئنسرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به اشتراک گذاری سبک زندگی‌شان
  • به اشتراک گذاشتن فعالیت‌های ورزشی‌شان
  • بهره گیری از مهارت‌های خاصشان (مثل عکاسی، نقاشی و...)
  • به اشتراک گذاشتن پست و استوری‌های طنز
  • ایجاد محتوای انگیزشی و انرژی مثبت
  • آموزش آشپزی، زبان، فن بیان و مهارت‌های مختلف
  • آموزش آرایش در کنار معرفی و بررسی محصولات آرایشی
  • و یا ایجاد رسانه‌های خبری و به اشتراک گذاری مسائل اجتماعی و اقتصادی
  • و...

فعالیت اینفلوئنسرها تنها به موارد بالا محدود نمی‌شود. می‌توان گفت هر فردی با کمی خلاقیت می‌تواند یک اینفلوئنسر باشد. اما نکته مهم برای دوام کار یک اینفلوئنسر و قابل اعتماد بودنش بین سایر کاربران، تولید محتوای باکیفیت است.

منبع درآمد اینفلوئنسرها

یکی از سوالات مهم که ذهن مردم را به خود مشغول کرده، منبع درآمد اینفلوئنسرها و میزان درآمدشان است. با توجه به این که اینفلوئنسرها تاثیرگذاری بالایی بر روی مخاطبان خود دارند، می‌توانند با تبلیغ یک پیج یا یک کسب و کار تاثیر مثبتی بر افزایش فالوورهای آن پیج یا مشتری‌های آن کسب و کار داشته باشد. بنابراین اینفلوئنسرها با تبلیغات در پیجشان علاوه بر این که خود درآمد کسب می‌کنند، باعث افزایش درآمد سایر کسب و کارها هم می‌شوند. و از طرفی به مخاطبانشان برای خرید محصولات بهتر و باکیفیت کمک می‌کنند.

اما میزان درآمد اینفلوئنسرها بسته به میزان فالوورهایشان متفاوت است. البته این موضوع را هم نباید نادیده گرفت که هریک از اینفلوئنسرها نرخ مخصوص به خود را دارند. بنابراین نمی‌توان میزان دقیقی برای درآمدشان تخمین زد. اما اگر اینفلوئنسرها را با توجه به میزان فالوورهایشان تقسیم بندی کنیم، می‌توانیم از نرخ تقریبی تبلیغاتشان مطلع شویم.
اینفلوئنسر‌ها با توجه به تعداد فالوور‌هایشان به سه دسته میکرو اینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای میان رده و ماکرو اینفلوئنسرها تقسیم می‌شوند.

  1. میکرو اینفلوئنسرها: به کاربرانی می‌گویند که تعداد فالورهایشان بین 10.000 تا 50.000 نفر است. و نرخ تبلیغاتشان بین 50 هزار تا 3 میلیون تومان است.
  2. اینفلوئنسرهای میان رده: تعداد فالوورهای این کاربران بین 50.000 تا 300.000 نفر بوده و نرخ تبلیغاتشان از 300 هزار تا 5 میلیون تومان است.
  3. ماکرو اینفلوئنسرها: این کاربران بالای 300.000 نفر فالوور دارند و نرخ تبلیغاتشان بین 3 تا 12 میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسرها بر روی مخاطب به نوع فعالیت و تولید محتوایشان بستگی دارد و لزوما ارتباط مستقیمی با میزان فالوورهایشان ندارد. این احتمال وجود دارد اینفلوئنسری با تعداد فالوور کم تاثیرگذاری و بازدهی بیشتری نسبت به یک اینفلوئنسر با تعداد فالوور بالا داشته باشد. این موضوع علاوه بر نوع فعالیت و تولید محتوا به فیک یا واقعی بودن فالوورهای آنها هم بستگی دارد. بنابراین اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید تبلیغات خود را به یک اینفلوئنسر بسپارید، بهتر است تحقیقات زیادی برای انتخاب فرد مورد نظر انجام دهید. برای مثال میزان بازدهی آنها در تبلیغات گذشته‌شان را بررسی کرده و با تعدادی از فالوورهایشان درباره میزان اثرگذاری آنها گفتگو کنید.

نتیجه گیری

احتمالا شما هم در دنیای اینستاگرام کلمه اینفلوئنسر یا بلاگر به گوشتان خورده است. اگر سوالی در این مورد ذهنتان را مشغول کرده، می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید. ما در این مقاله درباره اینفلوئنسرها و نوع فعالیت‌هایشان و نرخ تبلیغاتشان صحبت کرده‌ایم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]