اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905084466914586

بهترین فستیوال ها و جشنواره های دبی را بشناسید

کد: 139905084466914586

https://bit.ly/31bs6Oy

، تهران , (اخبار رسمی): دبی هر ساله میزبان جشنواره ها و فستیوال های مختلفی است که برای گردشگران از جذابیت زیادی هم برخوردارند و می توانند سفر به این شهر مدرن و زیبا را برایتان خاطره انگیزتر کنند. با ما همراه شوید تا برخی از مهمترین این جشنواره ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین فستیوال ها و جشنواره های دبی را بشناسید
بهترین فستیوال ها و جشنواره های دبی را بشناسید

دبی شهریست که می تواند برایتان خاطره ساز شود.شهری با ساختمان های مدرن،محله های قدیمی جذاب،مراکز خریدبی نظیر،امکانات تفریحی متنوع وبسیاری جاذبه های دیگر که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسردنیاست

جشنواره خرید دبی (Dubai Shopping Festival)

اگر خرید کردن در سفر را دوست داشته باشید عاشق این فستیوال خواهید شد. در طول برگزاری این جشنواره دیدنی و پر طرفدار همه چیز در تور دبی ارزان تر و البته جذاب تر است. در زمان برگزاری فستیوال خرید دبی که معمولا از اواخر دسامبر آغاز شده و تا اواخر ژانویه یا اوایل فوریه ادامه پیدا می کند اکثر مراکز خرید، فروشگاه ها و حتی برخی مغازه های کوچک و محلی شهر دبی اجناس و کالاهای خود را با قیمت پایین تر عرضه می کنند و می توانید از بسیاری برندهای مطرح هم با قیمت های ارزان تر خرید کنید. در مدت یک ماهه برگزاری این فستیوال حتی هتل ها، رستوران ها و ... هم در این شهر ارزان تر هستند و می توان سفری متفاوت را به دبی تجربه کرد.در مدتی که دبی میزبان این جشنواره جذاب و دیدنی است، چهره ای شاد تر هم به خود می گیرد وشاهد برپایی کارناوال ها، نورپردازی بسیار زیبا، جشن و پایکوبی و آتش بازی است. این فستیوال اولین بار در سال 1996 برگزار شده و هر ساله گردشگران بسیاری را به دبی می کشاند.

فستیوال رنگ دبی (Dubai Colour Run)

نوبت یکی از فستیول های بامزه و جذاب شهر دبی است. فستیوال رنگ که در واقع یک مسابقه دو است اما مسابقه ای پر از هیجان، رنگ و شادی، شرکت کنندگان در این مسابقه و حاضران کلی پودرهای رنکارنگ روی هم می پاشند و لحظاتی فوق العاده را در شهر زیبای دبی سپری می کنند. فستیوال رنگ در بسیاری از کشورهای دنیا برگزار می شود و اگر همزمان با برگزاری این جشنواره به دبی سفر کنید می توانید تجربه ای متفاوت و جذاب از سفر به این شهر به دست آورید.

فستیوال اسب دوانی یا جام جهانی دبی (Dubai World Cup)

یکی از جذابترین و هیجان انگیزترین فستیوال هایی که شهر زیبای دبی میزبان آنهاست فستیوال اسب دوانی این شهر است. فستیوالی که جمعیت زیادی از آن بازدید می کنند و حضور در آن می تواند تجربه ای جذاب و منحصر به فرد را در سفر به دبی برایتان رقم زند. این فستیوال که به آن جام جهانی اسب دوانی دبی هم می گویند یک مسابقه ورزشی بسیار جذاب است و با جایزه 10 میلیون دلاری خود هیجانی فراموش نشدنی را برای حاضران در این مسابقه رقم می زند. فستیوال اسب دوانی در ماه مارس برگزار می شود و می تواند سفر به دبی را برای مسافران به این شهر رویایی خاطره انگیزتر کند.

فستیوال ماراتن دبی (Dubai Marathon festivals)

به سراغ یکی دیگر از فستیوال های جذاب و معروف شهر دبی می رویم. فستیوال ماراتن دبی که دوندگان مختلفی ار سنین گوناگون در آن شرکت کرده و رقابتی هیجان انگیز و سرگرم کننده را تجربه می کنند. جایزه این مسابقه یک میلیون دلار است و باید برای شرکت در آن ثبت نام کرد. فستیوال ماراتن دبی در ماه ژانویه برگزار می شود و باید از ژانویه سال قبل برای حضور در این مسابقه اقدام به ثبت نام کرد.

جشنواره بین المللی فیلم دبی (Dubai International Film Festival)

یکی دیگر از رویدادهای مهم و شناخته شده ای که در شهر دبی برگزار می شود فستیوال بین المللی فیلم است. جشنواره ای که هر ساله در دبی برگزار می شود و فیلمسازان بسیاری از سراسر دنیا آثار خود را برای رقابت در این جشنواره معرفی می کنند. این فستیوال در سال 2004 آغاز به کار کرد و هر ساله در ماه دسامبر برگزار می شود.

فستیوال عروس دبی (Dubai Bride Show)

شهر دبی در ماه آوریل میزبان فستیوالی جذاب و بسیار دیدنی است. فستیوال عروس دبی که در طی برگزاری آن بسیاری از برندهای مطرح لباس عروس و دیگر دست اندرکاران این صنعت در این شهر گرد هم آمده و فستیوالی تماشایی و هیجان انگیز را در دبی ترتیب می دهند. این فستیوال به ویژه برای کسانی که در بخش های مختلف در این زمینه فعالیت می کنند بسیار جذاب و به یاد ماندنی است.

جشنواره غذا (Taste Festival)

یکی دیگر از جشنواره های بسیار معروف و جالب شهر دبی جشنواره غذای این شهر است. این فستیوال به ویژه برای علاقه مندان به آشپزی بسیار دیدنی و جذاب است و می تواند لحظاتی بی نظیر را در سفر به دبی برای مسافران به این شهر رقم زند. در این جشنواره شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف دنیا را می توانید ببینید و بهترین آشپرها از کشورهای گوناگون در این جشنواره به رقابت با یکدیگر می پردازند. جشنواره غذای دبی معمولا در ماه های فوریه و مارس به مدت بیش از دو هفته برگزار می شود  و می توانید با حضور در آن علاوه بر امتحان طعم هایی متنوع و بی نظیر از سرگرمی ها و برنامه های تفریحی که در زمان برگزاری این رویداد در شهر دبی برگزار می شوند هم لذت ببرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی