اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905244492814586

با دیدنی های گوا آشنا شوید

کد: 139905244492814586

https://bit.ly/31YjV8J

، تهران , (اخبار رسمی): در گوآ می توانید اماکن و آثار باستانی شگفت انگیزی چون قلعه ها و کلیساهای تاریخی بسیاری را مشاهده کنید, از طبیعت بکر وسواحل رویایی, بی نظیر و آرام بخش این ایالت لذت ببرید, اگر دلتان تفریح و هیجان بیشتری خواست ورزشهای آبی متنوعی را تجربه کنید و حتی یوگا و مدیتیشن را به ویژه در مناطق ساحلی امتحان کنید

با دیدنی های گوا آشنا شوید.
با دیدنی های گوا آشنا شوید

گوآ ایالتی است با طبیعتی شگفت انگیز در جنوب غربی هندوستان که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست

ساحل کالانگوت

بزرگترین ساحل شمال تورگوآ و یکی از محبوب ترین سواحل این ایالت که سالانه مورد بازدید گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار می گیرد.

ضمن اینکه کالانگوت محلی مناسب برای اقامت در گواست زیرا به راحتی به سایر سواحل شمال این ایالت دسترسی دارد.

قلعه آگودا

قلعه ای بسیار تماشایی بالاتر از ساحل سینکوئریم که در سال 1612 توسط پرتغالی ها برای دفاع از خود در برابر هلندی ها و مراتاها ساخته شد. قلعه نام خود را که به معنی آب است از چشمه های آب شیرین موجود در آن گرفته است. این قلعه یک فانوس دریایی دیدنی هم دارد که در سال 1864 بنا شده و قدیمی ترین فانوس دریایی آسیاست.

آبشار دودهساگار

آبشاری 4 لایه و بسیار زیبا در رودخانه ماندوی که 310 متر ارتفاع دارد و یکی از بلندترین آبشارهای هندوستان محسوب می شود. این آبشار با پوشش گیاهی بسیار زیبا و شگفت انگیزی احاطه شده و یکی از دیدنی ترین جاذبه های طبیعی گوآست. دیدن این آبشار دوست داشتنی را در سفر به گوآ فراموش نکنید.

شهر قدیم گوآ

قسمتی از شمال این ایالت که در قرن 15 میلادی پایتخت هند بوده است. آثار باستانی بسیار دیدنی و معماری تاریخی و کلاسیک این بخش از شهر را نباید از دست داد. قدمت این منطقه به دوران استعمار پرتغالی ها باز می گردد و یکی از مهمترین جاذبه های آن کلیسای سنت فرانسیس است که در 1521 بنا شده و یکی از دیدنی ترین اماکن باستانی گوآ به شمار می رود.

کلیسای بوم ژیزوس

یکی از دیدنی ترین اماکن تاریخی گوآ که پیکر مومیایی شده سنت فرانسیس خاویر اولین مبلغ مسیحیت در گوآ در مقبره ای شیشه ای در آن نگهداری می شود. این کلیسا در سال 1605 بنا شده است و با معماری شگفت انگیزش یکی از محبوب ترین جاذبه های ایالت گوآ محسوب می شود.

محله فونتیناس

اگر می خواهید حال و هوایی متفاوت را در گوآ تجربه کنید محله فونتیناس یکی از بهترین انتخابهاست.

محله ای بسیار زیبا و دیدنی که تنها محله لاتین در کشور هند محسوب می شود. خانه های رنگارنگ و زیبای این محله که به سبک پرتغالی ها در پایه تپه های آلتینیو ساخته شده اند, ساختمانهای قدیمی, مغازه ها, گالریهای هنری و ... همه و همه ارزش بازدید از این محله دیدنی گوا را دارند.

مزارع ادویه

بازدید از مزارع کاشت ادویه یکی از تجارب ناب و منحصر به فرد گوآست. مزرعه ساووی که در 1985 در معرض بازدید عموم قرار گرفت و مزرعه ساهاکاری از جمله این مزارع پربازدید هستند.

یکی از بهترین راه های نزدیک شدن به طبیعت زیبای گوا دیدن این مزارع دیدنی است. همچنین در این مزارع می توانید نکاتی بسیار خوب در خصوص مزرعه داری و حتی داشتن یک باغ کوچک شخصی هم بیاموزید.

صومعه سنت آگوستین

ویرانه های صومعه سنت آگوستین, بقایای صومعه ای بزرگی است که در قرن 17 ساخته شده و اکنون تنها نمای آن برای بازدید علاقه مندان باقی مانده است. قدم زدن در این ویرانه های تاریخی جذاب را در سفر به گوآ از دست ندهید.

ساحل باگا

یکی از محبوب ترین سواحل گوآ در نزدیکی ساحل کالانگوت که هر ساله مورد توجه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار می گیرد. در این ساحل دوست داشتنی و پر جنب و جوش گوآ طیف گسترده ای از ورزشهای آبی مانند جت اسکی, غواصی, کایت سواری و ... را می توانید تجربه کنید. فروشگاه ها و بازارهای مختلفی هم در این ساحل زیبای شهر گوآ وجود دارد.

قلعه چاپورا

در نزدیکی ساحل وگاتور در بالای تپه ای شیب دار قلعه ای دیدنی قرار گرفته که یکی از جاذبه های مهم شهر گواست. قلعه چاپورا چشم اندازی بسیار زیبا و بی نظیر از دریای را به بازدیدکنندگان خود عرضه می کند. بازدید از این قلعه دوست داشتنی را در سفر به گوا فراموش نکنید.

ساحل آنجونا

ساحلی بسیار دیدنی با طبیعتی بی نظیر که با صخره های منحصر به فرد و زیبایش یکی از بهترین و معروفترین سواحل گوآست. در این ساحل پر جنب و جوش و سرزنده امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی برای گردشگران وجود دارد و می تواند لحظاتی لذت بخش را برای مسافران به گوآ رقم بزند.

فلی مارکت آنجونا

اگر قصد خرید سوغاتی و صنایع دستی را داید این بازار محلی پر جنب و جوش و دوست داشتنی می تواند به شما کمک کند. بازار محلی آنجونا یکی از دیدنی های شهر گوآ هم محسوب می شود و می تواند تجربه ای دوست داشتنی را برای مسافران به این شهر ایجاد کند. این بازار چهارشنبه ها برپا می شود و حدود 500 غرفه را می توان در آن دید.برای آشنایی بیشتر با بازار های گوا به وبسایت مانیا پرواز مراجعه کنید.

کلیسای جامع گوآ

یکی از مهترین جاذبه های شهر گوآ کلیسای جامع این شهر است. بزرگترین کلیسا در قاره آسیا که ساخت آن بیش از 50 سال طول کشیده است. دیدن معماری زیبا و باشکوه و طراحی داخلی دیدنی این کلیسا را در سفر به این شهر زیبا و دوست داشتنی فراموش نکنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی