اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905274499514495

فالوور ایرانی چه کسی است؟

کد: 139905274499514495

https://bit.ly/3iW7b9o

، تبریز , (اخبار رسمی): فالوور ایرانی کیست؟ آیا فالوور ایرانی بخرم؟ فالوور ایرانی قیمتش چقدره؟ فالوور ایرانی بهتره یا فالوور خارجی؟ فالوور ایرانی چقدر برای اکانت های بیزینسی خوبه؟ این سوالاتی است که در این مقاله به اون ها به صورت کامل جواب داده شده !!!

فالوور ایرانی چه کسی است؟
فالوور ایرانی چه کسی است؟

اگر از افرادی باشید که دائما در اینستاگرام چرخش می کنید و از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید. حتما به کلمه ی فالوور ایرانی برخورد کرده اید. خیلی از کاربران روزانه از ما می پرسند که فالوور ایرانی کیست و چه تفاوتی با سایر فالوورها دارد که در ادامه این موضوع را کاملا بررسی می کنیم. 

فالوور اینستاگرام کیست؟

فالوور اینستاگرام فردی است که شما را در اینستاگرام دنبال می کند. 

فالوور فعال اینستاگرام کیست؟ 

فالوور فعال در اینستاگرام برای شما فردی است که شما را دنبال می کند. اما این فرد مشخصه های دیگری نیز دارد. به عنوان مثال این فرد استوری های شما را می بیند. پست های شما را نگاه می کند و همچنین آنها را لایک می کند. نسبت به پست ها و استوری های شما عکس العمل نشان میدهد و تلاش می کند و در دایرکت با شما در ارتباط است. 

فالوور ایرانی کیست؟ 

خیلی از کاربران زمانی که می خواهند فالوور خریداری کنند، تاکید می کنند که فالووری که خریداری می کنند حتما ایرانی باشد. در ادامه می گوییم که چرا آنها در تلاش اند تا فالوور ایرانی خریداری کنند. اما در این قسمت به این مسئله می پردازم که از کجا مشخص میشه که فالوور ایرانی است. 

اینستاگرام این کار را به راحتی و از طریق ثبت اطلاعات می فهمد. شما در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام بایستی اطلاعاتی را وارد کنید تا اجازه ی ثبت به شما داده شود. 

  1. شماره تلفن
    شماره تلفن یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که اینستاگرام از شما می پرسد و شما باید به آن جواب دهید. همه ی ما میدانیم که هر کشوری کد شماره تلفن مربوط به خود را دارد. در واقع اینستاگرام زمانی که می خواهد مشخص کند این فالوور ایرانی است سا نه به کد شماره تلفنی که وارد کرده است نگاه می کند. پس ممکن است شما که یک ایرانی هستید اما در خارج از کشور زندگی می کنید و شماره تلفنی مربوط به یک کشور خارجی دارید، دیگر یک فالوور ایرانی محسوب نشوید. 
  2. لوکیشن
    لوکیشن ویژگی بعدی است که اینستاگرام به آن توجه می کند. زمانی که برای پست ها و استوری هایتان از لوکیشن اسران استفاده می کنید، باعث می شود که اینستاگرام شما را به عنوان یک کاربر ایرانی و یا فالوور ایرانی بشناسد. 
    توجه: البته اینستاگرام برای انتخاب یک مکان آن هم برای یکبار این کار را نمی کند بلکه زمانی که می بیند شما بتقریبا در پست و استوری خود از لوکیشن ایران استفاده کرده اید این امکان را میدهد.

خب تا اینجای جریان را بر حسب نظر اینستاگرام جلو رفتیم اما زمانی که کسب و کار ها می خواهند فالوور بخرند اصلا کاری ندارند که اینستاگرام چگونه فکر می کند بلکه برای آن ها مهم است که این افرادی که می خواهند به عنوان مشتری های آنها اضافه شوند ایرانی باشند. کاملا هم منظقی است. می پرسید چرا؟؟؟
 در ادامه این مسئله را کامل توضیح می دهیم. 

منظور از فالوور ایرانی برای صاحبان پیج ها کیست ؟

صاحبان پیج ها بسیار در صدد هستند تا فالوور ایرانی خریداری کنند. آنها فالوور ایرانی را کسی می دانند که هم اکنون در ایران زندگی می کند و می تواند در نهایت به یکی از مشتری های آن ها تبدیل شود. در واقع هر فرد ایرانی در آمریکا نمی تواند یک فالوور ایرانی برای یک کسب و کار محسوب شود چرا که این فرد توانایی خرید محصول مورد نظر را ندارد. 

تجربه ی من می گوید که الزاما به دنبال این مورد نباشید. اگر دارای یک بیزینسی هستید، حتما تجربه کرده اید که دارای 10 کا فالوور هستید اما روزانه تنها تعداد معدودی از شما خرید می کنند. این سخن چه معنایی دارد. در واقع هر فردی که فالوور شماست در نهایت مشتری شما نمی شود اما یک مکته ی مهم وجود دارد و آن این است که بالاخره هر فردی که فالوور شماست می تواند تبلیغ کننده کسب و کار و پیج شما باشد. 

همه ی ما دوستانی داریم که در خارج از ایران زندگی می کنند و شما می توانید از آ ها بخواهید که کسب و کار شما را تبلیغ کنند. این افراد زمانی که کسب و کار شما را تبلیغ می کنند، باعث می شود تا سایر دوستان آنها که در ایران هستند میل به خرید پیدا کنند. پس می توان گفت که یک ایرانی در خارج از ایران هم می تواند یک فالوور ایرانی محسوب شود، هر چند که نوع سوددهی که برای شما خواهد داشت، متفاوت خواهد بود. 

یکی دیگر از سوددهی هایی که فرد ایرانی خارج از ایران می تواند برای شما داشته باشد، مربوط به اینستاگرام است. زمانی که شما یک پیج فروش لوازم خانگی دارید، افرادی خارج از ایران شما را پیگیری می کنند و پست ها و استوری های شما را لایک می کنند. این برای اینستاگرام معنای خاصی دارد. این معنا را میدهد که پست ها و استوری های شما توانسته است افرادی را از سایر نقاط جهان جذب کند و در نتیجه پست های شما به سرعت وارد اکسپلور اینستاگرام خواهند شد. 

فالوور ایرانی بخرم ؟ 

این سوالی است که خیلی از کابران از ما می پرسند. فالوور ایرانی بخرم ؟ خرید فالوور ایرانی می تواند خوب یا بد باشد و همه ی این موارد بر میگردد به این که شما چه هدفی از خرید فالوور دارید. و البته من پیشنهاد می کنم که اگر قصد خرید فالوور دارید، سعی کنید که فالوور ایرانی بخرید تا در نهایت بتوانید به عنوان مشتری و تبلیغ کننده بر روی آن ها حساب کنید.

تعرفه خرید فالوور ایرانی؟

فالوور ایرانی بسته به فیک یا واقعی بودن قسمت های متفاوتی دارد. در حل حاضر قیمت هر 1000 فالوور فیک بین 100 تا 200 هزار تومن خواهد بود. این قیمت ها توسط خود شرکت ها و مجموعه های خصوصی تعیین می شود. بعضی از کاربران می پرسند که آیا فالوور خارجی از ایرانی گران تر است؟ من این موضوع را مفصل توضیح میدهم. فالوور ایرانی به مراتب از فالوور خارجی ارزان تر است نه به دلیل ایرانی بودن آن بلکه به دلیل قیمت های دلار فالوورهای خارجی روز به روز گران تر می شوند. به همین دلیل اصلا توصیه نمی شود که فالوور خارجی بخرید. در ضمن اصلا فالوور خارجی توانایی ایجاد مشتری و همچنین تبلیغات برای شما را ندارد. به هیچ وجه بر روی فالوور خارجی سرایه گذاری نکنید. 

جمع بندی 

انواع مختلفی از فالوورها وجود دارد. فالوور ایرانی و خارجی در حال حاضر در بازارها وجود دارد. فالوور ایرانی به مراتب بهتر از فالوور خارجی است. دلایل آن در بالای مقاله ذکر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]