اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905274499914586

با بهترین سواحل پاتایا آشنا شوید

کد: 139905274499914586

https://bit.ly/3kZV4di

، تهران , (اخبار رسمی): پاتایا بخش زیادی از محبوبیت خود را مدیون سواحل بی نظیر و فوق العاده ای است که این شهر را تبدیل به یکی از توریستی ترین شهرهای جهان کرده اند.در این مطلب سعی کرده ایم برخی از معروفترین این سواحل را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

با بهترین سواحل پاتایا آشنا شوید
با بهترین سواحل پاتایا آشنا شوید

شهر کوچک و زیبای پاتایا یکی از دیدنی ترین نقاط کشور تایلند است که سالانه بیش از 7 میلیون گردشگر به آن سفر می کنند

ساحل ناکلوآ

ناکلوآ یکی از سواحل شمال پاتایاست و مانند اکثر سواحل این ناحیه ساحلی آرام و ساکت محسوب می شود. پس اگر به دنبال تعطیلاتی آرام بخش هستید اینجا یکی از بهترین انتخابهاست.

ساحل ناکلوآ 800 متر طول دارد و ساحلی کوچک محسوب می شود اما ساحلی زیبا با حال و هوایی رمانتیک و دلنشین است که می تواند تعطیلاتی لذت بخش را برای مسافران به تورپاتایا رقم زند.

پیاده روی, شنا, قایق سواری و ماهیگیری از محبوب ترین فعالیت هایی است که می توانید در ساحل به یاد ماندنی ناکلوآ امتحان کنید.

در این ساحل رستوران ها و هتلهای خوبی هم وجود دارد. همچنین پناهگاه حقیقت که یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری شهر پاتایاست در نزدیکی این ساحل واقع شده که بر جذابیت ناکلوآ برای گردشگران می افزاید.

ساحل پاتایا

برخلاف سواحل شمالی, در مرکز پاتایا سواحلی پر جنب و جوش و شلوغ را می  توان دید که ساحل پاتایا یکی از آنهاست. ساحلی محبوب و بسیار زیبا به طول 4 کیلومتر با امکانات تفریحی و رفاهی فراوان از جمله رستوران های ساحلی بسیار دیدنی که می توانید غذاهای خوش طعم تایلندی به ویژه غذاهای دریایی را در آنها امتحان کنید. در پاتایا می توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کره و تعطیلاتی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

پاراسلینگ, جت اسکی, قایق سواری با قایق های موزی و ... از جمله این تفریحات هیجان انگیز و به یادماندنی هستند.

خرید کردن یکی دیگر از تفریحات مورد علاقه گردشگران در این ساحل دیدنی شهر پاتایاست.

ساحل کوه لارن

ساحل کوه لارن یا جزیره مرجان در جنوب پاتایا یکی از شناخته شده ترین سواحل این شهر است. کوه لارن ساحلی است بسیار زیبا با فضایی دل انگیز و رمانتیک و آب هایی شفاف و دیدنی که بسیار آرام تر و خلوت از ساحل پاتایاست.

در این ساحل نیز می توانید تفریحات هیجان انگیز بسیاری مانند پاراسیلینگ, غواصی, قایق سواری با قایق های کف شیشه ای و .... را امتحان کنید.

کوه لارن دارای 6 ساحل کوچک و مشهور سامه, تین, تای ای, تانگ لینگ, ساحل نول و تاوا این است.

برای رفتن به این ساحل باید حتما سوار بر قایق شوید.

ساحل جامتین

یکی از جذاب ترین سواحل پاتایا که با 6 کیلومتر طول یکی از بزرگترین سواحل پاتایاست ساحل جامتین است.

در این ساحل فوق العاده با درختان نخل زیبا و دیدنی اش می توانید تفریحات آبی مختلفی مانند موج سواری, جت اسکی و ویند سرفینگ را تجربه کنید.

هتلهای بسیار لوکسی هم در این ساحل آرام و  زیبای جامتین وجود دارد. همچنین اینجا مانند اکثر سواحل پاتایا بهشت غذاهای دریایی است.

ساحل وانگ آمات

ساحلی زیبا و دیدنی که برخلاف همسایه خود ساحل پاتایا آرام و خلوت است و بیشتر ساحلی خانوادگی محسوب می شود.

وانگ آموت یکی از بهترین و تمیزترین سواحل پاتایاست و هتلها و رستوران های ساحلی بسیار لوکس و زیبایی در آن وجود دارد.

ساحل دانگتان

دانگتان یکی دیگر از سواحل معروف و محبوب شهر پاتایاست.

ساحلی زیبا و آرام در همسایگی ساحل جامتین با درختان نخل فوق العاده که یکی از بهترین سواحل پاتایا برای شنا, ماهیگیری, قایقرانی و برخی تفریحات آبی مانند جت اسکی است.

ساحل کوفای

کوفای یا جزیره بامبو نیز ساحلی است بسیار زیبا که برای رفتن به آن مانند ساحل کوه لارن باید سوار بر قایق شوید. کوفای ساحلی است بکر و فوق العاده که ارزش دیدن دارد و یکی از زیباترین سواحل پاتایا محسوب می شود. غواصی از محبوب ترین تفریحات این ساحل است.

ساحل بانگ سارای

بانگ سارای ساحلی زیبا و ماسه ای است که یکی از سواحل مورد علاقه غواصان در پاتایا محسوب می شود.

دیدن بقایای یک کشتی باری که در جنگ جهانی دوم غرق شده است هم محلی محبوب برای کسانی است که در این ساحل به غواصی می پردازند.

اینجا ساحلی است که برخی اوقات شاهد حضور کوسه و نهنگ است, پس باید مراقب باشید.

بانگ سارای ساحلی است برای کسانی که به دنبال تعطیلاتی آرام و فرار از شلوغی در پاتایا هستند. رستوران های بسیارخوبی هم در اطراف این ساحل زیبای شهر پاتایا وجود دارد.

ساحل کوه چانگ

ساحلی زیبا در نزدیکترین جزیره به بانکوک با جنگل های سرسبز و دیدنی و در نزدیکی روستاهایی رنگارنگ و بسیار زیبا, این ساحل ساکت و آرام مکانی مناسب برای استراحت و لذت بردن از غروب زیبای خورشید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی