اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906014509014586

با دیدنی های بالی آشنا شوید

کد: 139906014509014586

https://bit.ly/2Ysbdyt

، تهران , (اخبار رسمی): اندونزی بزرگترین کشور جزیره ای دنیاست و پایتخت آن جاکارتامی باشد.سواحل زیبای نوسادوا در بالی در رده بندی جهانی ، رتبه پنجمین ساحل زیبای جهان را کسب نموده است. این منطقه مجموعه ای از هتلهای مجلل و رستورانهای رویایی و کشتیهای تفریحی لوکس و... را دارد و بعنوان یکی از میزبانان مناسبتهای سیاسی درجهان است

با دیدنی های بالی آشنا شوید.
با دیدنی های بالی آشنا شوید

بالی دارای آب و هوایی گرمسیری و آفتاب درخشان در طول سال و بارانهای موسمی می باشد.فصل بارندگی از نوامبر تاماه مارس می باشد که بارانهای شدید می بارد و رطوبت هوا بالاست

کوه باتور

دیدن طلوع آفتاب از قله 1700 متری این کوه که در واقع یک آتشفشان نیمه فعال است، یکی از دینی ترین مناظری است که ممکن است در تور بالی ببینید. پیاده روی تا رسیدن به قله کوه باتور هم یکی از جذاب ترین قسمتهای بازید از این منطقه است. مسیری زیبا و باورنکردنی که همان چیزی است که همیشه از گشتن در طبیعت بکر می خواسته اید. با دو الی 3 ساعت پیاده روی می توان به قله کوه باتور رسید، در مسیر رسیدن به قله کوه می توانید از چشمه های آب گرم دهکده های این منطقه هم استفاده کنید. فقط حواستان باشد برای رفتن به کوه باتور مجهر باشید و کفشهای مناسب بپوشید.

معبد اولا واتو

این معبد در مکانی بسیار جذاب و باورنکردنی قرار گرفته است. معبدی روی یک صخره که در ارتفاع 70 متری از سطح دریا قرار دارد با منطره ای زیبا که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند. در این منطقه می توانید منظره ای شگفت انگیزاز طلوع و غروب آفتاب را ببینید.

جنگل میمون اوبود

پناهگاه جنگلی میمونها در اوبود یکی از جاذبه های تفریحی بالی به ویژه برای علاقه مندان به حیات وحش است. جنگلی که میمونها در آن پرسه می زنند، مسیر سنگفرش شده در میان جنگل زیبا، درختان غول پیکر و تنومند و ... همه و همه مکانی رویایی و باورنکردنی را در اینجا ساخته اند. در این منطقه می توانید از معبد مرگ هم بازدید کنید.

معبد تاناه لوط

این معبد هندو که در دورن آب قرار دارد یکی از معابد مهم بالی محسوب می شود و برای مردم بالی یک از مقدس ترین معابد است. به لطف قرار گرفتن این معبد در ساحل دیدنی و جذاب در جزیره ای صخره ای که توسط امواج طوفانی احاطه شده گردشگران بسیاری هر ساله از این معبد بازدید می کنند.

معبد بساکی

معبدی در دامنه کوه آگونگ که بزرگترین و یکی از مقدس ترین معابد در بالی است. درون این معبد 48 معبد دیگر وجود دارد. معبد بساکی معبد زیبا و حیرت انگیز با پله های بسیار زیاد است که یکی از مکانهای مورد علاقه مسافران به بالی محسوب می شود.

واتر بوم بالی

یکی از بهترین پارکهای آبی دنیا که برای همه اعضای خانواده در این مرکز تفریحی جذابیت هایی هست. استخرهای شنا، سرسره های پیچ در پیچ، موج سواری، وجود رستورانها و کافه ها، استراحت در سایه درختان شگفت انگیز این منطقه گرمسیری و ... از جمله تفریحات لذت بخش این مجموعه تفریحی در جزیره بالی است.

معبد پورا اولون دانو براتان

معبدی بسیار زیبا در دل کوه ها و در میان دریاچه براتان که یکی از زیباترین معابد بالی محسوب می شود. این معبد در جزیره ای کوچک قرار دارد و انعکاس تصویر آن در آب دریاچه براتان منظره بسیار خیره کننده ای را ایجاد کرده است. اگر به بالی سفر کردید دیدن این معبد را با حالت اعجاب انگیز و رویایی اش از دست ندهید.

ساحل کوتا

مشهورترین ساحل بالی که ساحلی بسیار شلوغ و محبوب محسوب می شود. این منطقه به ویژه برای موج سواری در ساحل سفید و طلایی رنگش مشهور است. در این ساحل زیبا امکانات بسیار خوبی اعم از کافه ها و رستورانها و امکانات تفریحی مختلف برای گردشگران در نظر گرفته شده و هر ساله عده زیادی از مسافران به بالی به این ساحل رفته و از دیدنی ها و تفریحات آن لذت می برند.

ساحل سانور

یکی از محبوب ترین سواحل بالی و یکی از آرام بخش ترین آنها، می توانید در این ساحل زیبا و لوکس در بالی آرامش را تجربه کرده و با پیاده روی در آن جنبه ای دیگر از زیبایی های این شهر مقصد گردشگری را هم تجربه کنید.

دره سیدمن

دره زمرد رنگ سیدمن جایی است که باید آن را حتما دید. قدم زدن در دهکده هایی سرسبز از مزارع زیبای برنج می تواند یکی از جذابترین قسمتهای سفر شما به بالی باشد. قایق سواری در رودخانه های این دره را از دست ندهید.

جزیره نوسا لمبونگان

جزیره ای بسیار کوچک اما محبوب برای مسافران به بالی که غواصی و موج سواری از مهم ترین تفریحات آن محسوب می شود. جالب اینکه این جزیره به قدری کوچک است که در سفری یک روزه می توانید نقاط مختلف آن را ببینید و از بودن در طبیعت بکر و زیبای آن لذت ببرید.

آبشار سکوم پول

متشکل از 7 آبشار که یکی از زیباترین مناطق بالی محسوب می شود. جنگلهای متراکم استوایی، طراوت باورنکردنی آبشارها، طبیعتی دور از استراحتگاههای توریستی و ... از جمله زیبایی های این منطقه از بالی است. اگر کوهنوردی را دوست دارید می توانید در ارتفاعات زیبا و البته کمی صعب العبور این آبشار کوهنوری کنید. بهتر است یک راهنمای محلی برای کوهنوردی در این ارتفاعات همراه شما باشد.

دنیای وارونه بالی

مکانی جذاب و تفریحی در کوتابا که 7 اتاق است با دکوراسیون خاص که به صورت وارونه طراحی شده و دیدن آن یکی از تجارب خاص و منحصر به فرد شما در سفر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمایی مانیا پرواز رویایی

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مانیا پرواز رویایی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به شماره مجوز 14404/ت/23203 ه با هدف ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری متمایز و درخور شآن و مقام هموطنان گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت با رویکرد مدیریت علمی و با درک نیاز واقعی مسافران مبتنی بر تجربه 15 ساله موسس و مدیران خود وبهره جویی از پرسنل متخصص و فارغ التحصیلان صنعت گردشگری ، از آغاز فعالیت تا هم اکنون همواره تلاش خود را بر آن داشته تا با شناسایی دقیق نیاز شما ودر نظر گرفتن سلیقه تک تک مسافران خود بهترین خدمات مسافرتی را با بالاترین استانداردهای جهانی و با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برخی از خدمات ما: - رزرو آنلاین هتل در کلیه شهر های جهان و صدور آنی واچر رسمی به صورت گروهی و انفرادی با نرخ های کاملا رقابتی. - اجرای تورهای تفریحی ، نمایشگاهی ، تخصصی و ... به صورت گروهی و انفرادی از جمله تور بالی، تور پوکت، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور استانبول ، تور ماکائو، تور هنگ کنک، تور سنگاپور، تور صربستان، تور کوش آداسی ، تور مجارستان، تور اکراین، تور روسیه ، تور گرجستان، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور هند، تور گوا، تور سوچی، تور سریلانکا، تور برزیل، تور آفریقای جنوبی،تور آنتالیا، تور استانبول ، تور چین, تور لنگکاوی، تور مالدیو و .... - اخذ وقت سفارت و ویزای توریستی و تجاری از کلیه کشورها از جمله: ویزای شنگن، ویزای اکراین، ویزای کانادا، ویزای روسیه، ویزای آذربایجان،ویزای تاجیکستان، ویزای ترکمنستان، ویزای تجاری ، گروهی و انفرادی چین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی